Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 980
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
customize.org er oppe igjen! woop de doo!

den har vært oppe i 3 dager eller noe. og jeg fikk tilbake min gamle konto i tillegg. måtte tenke i noen timer før jeg klarte å komme på mitt gamle passord til brukeren derfra men uansett, den er oppe i beste velgående. vel, ikke beste enda, bugs er den full av enda, men den er på vei
improbable
Gusto's Avatar
Trådstarter DonorAdministrator
nei, det var den beste skinnesiden på nettet inntil den ble lagt ned i 99 eller.no og skinz.org og deskmod.com tok over. men så ble skinz.org og deskmod.com lagt ned, og da var det bare deviantart.com igjen, så nå er jeg glad over at customize.org er oppe igjen. den rocket back in the days

edit: dette var et svar på carlo sitt spørsmål som han tydeligvis slettet mens jeg skreiv svaret
Huirsair! Endelig er gode, gamle customize tilbake!
Får se om jeg finner mitt gamle passord igjen jeg også.

Klikk her for å se Winamp skinnene Gusto har laget + en mildt sagt elendig rip av den ene skinnen
ser ut som en phet side.
*legge til i favoritter*
ARTIG SIDE!

Masse fine cs ikoner
Hvordan lager en bakgrunnseffekten som i dette bildet?
Originally posted by gEM
Hvordan lager en bakgrunnseffekten som i dette bildet?
Vis hele sitatet...
Du kunne vel spandert en ny thread på det spørsmålet, men det ser egentlig ut som han har satt sammen flere bilder (layers). Lese endel photoshop tuts så finner du nok ut av det ;) (eller vente til frittjaaff kommer online:))
Kunne jo det... Klart det er layers, men jeg lurte på selve effekten som er brukt i bakgrunnen. Frittjaaf?
hvis det er de strekene som blir tettere og tettere inn mot mitten, liksom, du tenker på, så er dette det grunnleggende:

blur > radial blur > blur method: zoom

du må også ha mange layere oppå hverandre for å få til de stripene, eller ha huller i de, liksom.
ok. Sounds good
▼ ... noen uker senere ... ▼
sugebilde!