Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 5231
Hei! Jeg lurte på hvor lenge man er synlig beruset på hasj/mj.
Altså, hvor lenge er øya mine røde, store pupiller, lukter hasj av klær/ånde, bare det fjerne utsende rett og slett?

Takk for svar!
ingen kan svare deg på den der! er det goo saker og du har hatt det i lomma så stinker det en times tid hvertfall, etter at u har røyka... røde øyner er veldig forskjellig fra person til person... beste er jo om du prøver selv å sjekke det ut, for ingen kan svaret bedre enn deg...
Trådstarter
Ok, stress at det ikke er noe fasit svar på noe hasj relater
Det blir det samme som å spørre" Hvor lenge kan man se at jeg har drukket" ? Symptomer utarter seg forskjellig fra individ til individ.
vis du er ute går lukta bort ganske fort ikke noe mer en 20 min, hvor lenge du er fjern er vansklig å si pga varierende kvalitet men alt fra 2-4 timer vil jeg si
Personlig så er øynene mine rosa i opptill 3-4 timer. Pupillene mine har aldri blitt store av cannabis, så har lurt på om dette forekommer i det hele tatt...
Det som røper deg messt, er nervøsiteten din over at noen skal skjønne hva du har bedrevet tiden din med.
Trådstarter
Så si jeg er hos en kompis også fryer
vi opp 1g med en bra grønning og dette røykes over en halvtime så kan jeg gå hjem til hu mor etter rundt 5 timer uten å bli tatt?

Edit: Faren min var kraftig hasj røyker i sin tid så tror morra mi vet hvordan en ser ut når en er fjern.
Sist endret av Kaas; 2. april 2011 kl. 19:06.
Pupillene blir ikke noe særlig store på cannabis, er rett og slett umulig å si om noen er på cannabis pga pupillene. Derrimot så kan øynene bli røde, og øyelokkene kan begynne og henge viss du ikke er obs på det. Det siste er den beste måten å se på om noen er stein imo, de ser trøtte og glade ut hehe.

Sitat av MadPetter Vis innlegg
Det som røper deg messt, er nervøsiteten din over at noen skal skjønne hva du har bedrevet tiden din med.
Vis hele sitatet...
Ver ikke så sikker på det. Folk tenker ikke direkte i rettning hasj bare fordi du ser nervøs ut, det er bare hodet ditt som tror det.
Sist endret av brrr; 2. april 2011 kl. 19:08.
Sitat av Kaas Vis innlegg
Så si jeg er hos en kompis også fryer
vi opp 1g med en bra grønning og dette røykes over en halvtime så kan jeg gå hjem til hu mor etter rundt 5 timer uten å bli tatt?
Vis hele sitatet...
Det er det ingen her inne, som ikke kjenner deg som kan svare på. Men fysiske symptomer på at du har røyket, skal være vekke etter 5 timer. Men nervøsiteten blandt annet, kan ennå sitte igjen.
Trådstarter
Ok, tusen takk for saklige svar! Freakforum er fantastisk.
Trådstarter
Haha, dealio! Har nå røyka opp imot 10 ganger uten å bli paranoid, men den tid kommer vel. Mutter sier alltid at pupilla mine er svære( selv ikke når jeg har røyka) så jaa. Kompisene mine får alltid syke pupiller når de røyker da.
Igjen takk for bra svar!
Pupillene blir ikke noe særlig store på cannabis, er rett og slett umulig å si om noen er på cannabis pga pupillene. Derrimot så kan øynene bli røde, og øyelokkene kan begynne og henge viss du ikke er obs på det. Det siste er den beste måten å se på om noen er stein imo, de ser trøtte og glade ut hehe.

Sitat av brrr Vis innlegg
Ver ikke så sikker på det. Folk tenker ikke direkte i rettning hasj bare fordi du ser nervøs ut, det er bare hodet ditt som tror det.
Vis hele sitatet...
+ hvilket miljø personen lever i..

Som sagt over.
Sitat av brrr Vis innlegg
Ver ikke så sikker på det. Folk tenker ikke direkte i rettning hasj bare fordi du ser nervøs ut, det er bare hodet ditt som tror det.
Vis hele sitatet...
Overså deg fulstendig her.. Ikke meningen.
Skal sies at jeg tenkte i retningen politi/foreldre, da dem skjønner at du har gjort noe du ikke skal, om du høres overnervøs ut i stemmen, og lar blikket fly i alle andre retninger enn i øynene deres.

Når det gjelder hva alle andre tenker, mener jeg selv at det beste er å gi en god faen. Så lenge du ikke røyker tørrpipe offentlig, og går rundt som en synlig beruset tufs (og slike ting som det). Dette kan næmlig komme hardt tilbake på deg!

Skal nevnes at jeg selv, sliter med å overse hva alle andre kanskje kan tenke om meg når jeg er fjern (Hello paranoia). Men jeg er så og si aldri i det offentlige etter jeg har røykt heller.
Om du er så nervøs for å bli tatt, ville jeg heller ventet til en annen passelig anledning.

Men, lukten forsvinner som regel etter en halvtimes tid. Det jeg vil ambefale deg, er å pakke den godt inn i plast, eller putte den i en f.eks liten krukke.

Rødeøyne, det varrierer veldig fra person til person.. Jeg tror faktisk grunnen til man får røde øyne, er at man blunker for lite(?) når man er fjern, man glemmer det rett og slett.. Noe annet som kan forbygge røde øyne, er lyst rom, og gjøre noe "aktivt" isteden for å sitte å glane på en film, f.eks.

Og selve rusen, varrier etter hvordan du røyker den (bong/joint osv.). Og hvor bra saker du har fått hånd om.

Men som sakt, vent til en passelig anledning, der du kan nyte det, og slappe helt av. Ingenting ødelegger mer enn at du er nervøs for å bli tatt.

Have fun!
Sitat av Layzi Vis innlegg
Rødeøyne, det varrierer veldig fra person til person.. Jeg tror faktisk grunnen til man får røde øyne, er at man blunker for lite(?) når man er fjern, man glemmer det rett og slett.. Noe annet som kan forbygge røde øyne, er lyst rom, og gjøre noe "aktivt" isteden for å sitte å glane på en film, f.eks.
Have fun!
Vis hele sitatet...
I følge dokumentarserien "how drugs work", får man røde øyne fordi kroppen sender mer blod til de ytre delene av kroppen, derav veldig små blodårer i øynene
Sist endret av olli408; 5. april 2011 kl. 11:38.
Det spørs mye på dagsformen også.
Jeg har ingen bevis for dette, men jeg syntes jeg "tåler" mer fyring hvis jeg er godt utvilt, i godt humør og har spist godt(ikke munch, før røykings). Mindre sjangs for sløve\røde øyne og det er ikke så tungt å dra seg gjennom en streit forsamling og virke oppegående.
Sitat av olli408 Vis innlegg
I følge dokumentarserien "how drugs work", får man røde øyne fordi kroppen sender mer blod til de ytre delene av kroppen, derav veldig små blodårer i øynene
Vis hele sitatet...
Ja, der kan du se. Lærer stadig nytt her inne.
du kan jo røyke sammen med en kamerat som noterer "utsende" og "atferd" når du er fjern et par ganger legge sammen resultatet og ha en sånn ca tid på deg selv
Om den du er redd for å bli busta av har vært stoner tidligere, kan h*n nok se at du har røyka flere timer etter at du har gjort det. Etter at jeg begynte å røyke selv, har jeg oppdaget at det er utrolig mye fjerne folk rundt omkring i byen. Jeg anbefaler alle å snu seg og se oppover på folka på kino før filmen starter. Av alle guttegjengene som sitter der, er sikkert 70% av dem balle fjerne.