Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1154
Er stor fan av å tweake på xtc i senga mi om kvelden og har gjort dette uttalige ganger, innimellom med alko og likte dette bedre. Elsker også opiater, så lurte på hva dere synes om å mixe 10mg oxy, 100mg tramadol, 400mg xtc og et par øl
Det høres ut som en farlig kombinasjon, spesielt alkohol og opiater.
Veldig mye MDMA spør du meg. 150mg burde holde. Tror også tramadolen drukner i den miksen der. Pluss den har jo noe ssri(?) greier i seg og kanskje det demper effekten på mdma? Mine to ører.
Først og fremst syns jeg du og alle andre som mener at 400mg xtc/mdma er rett dose trenger å finne en annen måte å ruse seg på, eller å rett å slett drite i det til de har blitt fornuftige/modne/voksne nok til å skjønne hva slags galskap det er de holder på med.

Forøvrig syns jeg blandingen din høres helt jævli ut, selv i mere fornuftige doser, opiater, mdma og alkohol på toppen høres for meg personlig rett og slett bare helt grusomt ut.

Og spesielt i de dosene.

120-150mg mdma bør være plenty
Sist endret av NoillStress; 12. mars 2024 kl. 23:48.
Tram og MDMA er oppskriften på seretonin syndrom. Potensielt dødelig, viss du lurte.
2pac alive in serbia
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Veldig mye MDMA spør du meg. 150mg burde holde. Tror også tramadolen drukner i den miksen der. Pluss den har jo noe ssri(?) greier i seg og kanskje det demper effekten på mdma? Mine to ører.
Vis hele sitatet...
Tramadol - MDMA kan jo være en dødelig kombo for meg kjent
Spar oxy til imorra. Du vil trenge den.