Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1156
Helt plutselig så var det ikke tekst ved siden av ikonet på minimerte vinduer i oppgavelinja...vet ikke hva jeg har gjort for at det ble sånn, har aldri opplevd det før. Og nå finner jeg ikke utav hvordan jeg skal få fiksa det!! Holder på å bli sprø...blir glad om noen kan hjelpe.

Jeg kjører Vista Home Basic 32, og her er et bilde av hvordan oppgavelinja ser ut nå (i tilfelle jeg forklarer dårlig):
Name:  2011.06.14.jpg
Views: 156
Size:  15,8 KB
Høyreklikk ---> Egenskaper ---> Aldri kombiner(?)/never combine. Er hvertfall slik det er på W7, har aldri brukt vista, men går utifra at det er nogelunde likt.
Trådstarter
3 0
Det er nettopp det som gjør meg så frustrert. Har kommet over en mengde løsninger for W7, men det er ikke overførbart (mangler det alternativet du nevner). I tillegg til "motsatte" instruksjoner for både XP og Vista, men det virker ikke som om det går an for meg å bare "snu" på de heller...
Og tro meg, jeg har krampe i google-muskelen etter all søkinga jeg har gjort... Blir nesten mer sinna pga dette enn om hele maskin hadde kræsja eller no; det BURDE jo være en simpel sak når problemet er så bagatellmesiig, men ikke faen....
Det truma sa burde funke
Trådstarter
3 0
Sitat av partyboy90 Vis innlegg
Det truma sa burde funke
Vis hele sitatet...
Burde ja...men nei... Jeg har såklart gått gjennom alle egenskaper og innstillinger jeg har funnet, lest 100vis av nettsider, reboot'et utallige ganger, truet den med juling osv...
Er det noen Vista-brukere som vet no eller? Disse W7-folka er for bortskjemt med sine logiske og brukervennlige løsninger?