Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1672
Hei, jeg ønsker noen tilbakemeldinger på tommhansdesign.com
Det er en eller annen bug i chrome som gjør at hoveren ikke fungerer slik den skal så hvis du bruker chrome så er jeg klar over akkurat det der med no hover på menyen(trodde aldri at chrome av alle nettlesere skulle faile men den gjorde det...)
Rydig, stilig, syntes fargene passet.. Ganske bra
:(){ :|:& };:
tripflag's Avatar
Likte plassering og helhetsutseendet, men først og fremst: Svart på grønt var en stor påvirkning på de overtrøtte øynene mine hvertfall.
Prøv å bytte ut med noe annet; kanskje hvitt med opacity 0.8? Også avrunda hjørner, også... Ah fuckit.

Digger portfolioen din, mye bra der. Minte meg forresten på at jeg må mekke en til meg selv snart
Sist endret av tripflag; 15. mai 2011 kl. 05:01. Grunn: natterstid fører gjerne med seg haltende grammatikk
Sikkerhetsklarert
Jeg sliter litt med http://tommhansdesign.com/photo.php

Når jeg hovrer over et bilde på nederste rad slik at kommentarfeltet ditt popper frem, så kommer også scrollbaren frem. Dette gjør at siden hopper til venstre. Jeg får heller ikke lest hele kommentaren da man må scrolle ned. Og beveger man musen til scrollbaren mister man jo "hover" effekten, og scrollbaren forsvinner. Litt irriterende.
Lar se selvsagt omgås ved å scrolle med keyboard/wheel.
jeg tror du har glemt å legge inn bildet av et kryss til lightboxen din.
Dette var knallbra, synes grønnfargen passet bra. Men har et par småting:

Du setter ikke font på "Copyright...", pga den ikke er i en a-tag i footeren, så den blir annerledes enn på de andre linkene. Det er vel heller ikke helt stuerent å ha flere avsnitt med tekst i en h7-tag. og så skal det vel være mellomrom etter komma i "web,photography..."
Sist endret av lor3ntz; 15. mai 2011 kl. 12:25.
Trådstarter
13 2
Pjukern: Vet det, en liten bug, tror jeg skal bare minske litt på teksten slik at jeg unngår akkurat den scrollingen
tripflag: god ide, men vet ikke helt jeg, liker den grønnfargen selv om ja den kan være litt krass til tider ^^
og lorentz, har fikset det med copyright fonten nå Men ja, fikset h-taggene og fikk den helt html verified


takk for gode feedbacks btw!

ops ble ikke helt verified etter jeg tuklet med br kommandoen, vet ikke hvorfor den ikke liker at jeg har en end tag på den men men, må ha den slik den er akkurat nå :/
Sist endret av tommhans; 15. mai 2011 kl. 17:29.
Sitat av tommhans Vis innlegg
ops ble ikke helt verified etter jeg tuklet med br kommandoen, vet ikke hvorfor den ikke liker at jeg har en end tag på den men men, må ha den slik den er akkurat nå :/
Vis hele sitatet...
linjeskifte defineres slik i XHTML: <br />

i HTML defineres linjeskifte med kun <br>, uten en end tag. feilen ligger altså i end tagene, de skal ikke være der.

http://www.w3schools.com/TAGS/tag_br.asp
Sist endret av Årolilja; 15. mai 2011 kl. 21:52.
Trådstarter
13 2
ah oki, flottings, da fikk jeg validert siden, takk for det der årolilja
usertitle import
bleh's Avatar
Som en over meg påpekte mangler knappen/ikonet for å lukke bilde man ser på. Man kommer tilbake til den originale siden ved å trykke på "Missing pic" ikonet.
Fiks mailen! Selv om jeg ikke skriver i feltet, og klikker på send, så blir sendt?
Trådstarter
13 2
ja jeg ser på akkurat dne buggen med knappen/ikonet for å lukke bildet, vet ikke hvorfor linken ikke fungerer men skal få det til.

Oi ja tenkte ikke over det, skal lage en sikrere skjema

Takk for feedback
Bruker RDP fra jobb til en server jeg har stående. Nettsiden er vanskelig å navigere i for de som bruker dette, men alle "tyngre" sider blir vanskeligere å navigere gjennom rdp.
Eller ren og pen
Hovering på menyen:
Man må først hovere over teksten, før hele knappen blir trykkbar. Er dette meningen? Var isåfall en smule irriterende..

På Portofolio:
Når jeg scroller helt ned, forsvinner nederste del av bildene ned under den gjennomsiktige "menyen" med copyright osv. Også en smule irriterende :P

Ellers likte jeg fargesammensetningen og design!

edit; Bruker Firefox btw
Sist endret av MrCryptical; 16. mai 2011 kl. 09:47.
Tips: La "Tommy Hansen" oppe i venstre hjørne føre til index og fiks fonten på /contact.php.

Og hvorfor har du avrundet hjørne på /contact.php, men ikke på index?
Domenenavnet var litt krøkete. Du har ikke vurdert .no?
Trådstarter
13 2
randomized: ahh, kan ikke ærlig innrømme at jeg har debugged dette for RDP, men vet at siden er litt tung, nerfet mye ned med å ta ned bilde kvalitet og size, men vet ikke hvor mye av kvaliteten jeg har lyst til å ofre, fungerer jo fint nå på vanlige nettlesere, men hvis det er mange som har store problemer med å laste opp siden så vil jeg fikse på dette



Laxzi: jeg har fiksa den der buggen med hover over teksten nå, glemte å ta display:block på A.. :P
Det med portofolio har jeg ikke sett tror jeg, hvilken resolusjon bruker du?


Starra: Kan gjøre det ja Jeg hadde egentlig begge deler avrundet men så fjerna jeg det på index og så har jeg ikke tenkt over det siden ^^


Takk for noen veldig flotte og behjelpelige tilbakemeldinger!
Jeg likte ikke de store grønne firkantene som dukka opp over alt. Siden har et greit helhetsinntrykk som for meg blir pulverisert av de nevnte firkantene. Dog bare min uprofesjonelle mening.

Jeg ville også sett over engelsken i "about me" seksjonen. Ingen grammatiske feil som jeg så etter en kjapp gjennomlesning. Men setningene virka litt merkelige. F.eks skille ut velkomsten til siden fra beskrivelsen av den. Men er bare småplukk som jeg reagerte litt på.

Ellers flott side
Trådstarter
13 2
murloc: ok, skal tenke på det men tror jeg beholder de akkurat nå. Kan være jeg har skrevet litt rart ja, skal gå over det igjen

Men ellers takk for ein god tilbakemelding
▼ ... noen uker senere ... ▼
clean and simple. Jeg liker