Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 5219
Hei, jeg har noen spørsmål ang. cigarillos...

hvor mange er det i en pakke?
kan du få kjøpt det på vanlige butikker?
hvor mye koster de?

På forhånd takk.
Lenge siden jeg har røykt sigarillos, men da kom de i en flat metallboks med 10 i.
Mener du får kjøpt de på vanlige butikker, men utvalget er kanskje ikke så stort.
Trådstarter
6 4
Sitat av Jandre Vis innlegg
Lenge siden jeg har røykt sigarillos, men da kom de i en flat metallboks med 10 i.
Mener du får kjøpt de på vanlige butikker, men utvalget er kanskje ikke så stort.
Vis hele sitatet...
Du vet ikke prisen`?

Takk for svaret, uansett
ArbeidsledigProletar
Husk at du ikke skal trekke ned.
Trådstarter
6 4
Haha, fått med meg dette
betalte 110,- sist jeg kjøpte en metallboks med cigarillos..
Dette var sommeren 2010 å prisene ble endret over nyttår, så er nok ikke så relevant info .
Norskehesten
Alden's Avatar
noen som har prøv snusen? ser det er bare 2 stk og det er Portion snus sku gjerne likt å prøvd den som løs snus
Jeg kjøpte faktisk en pakke med http://snus-ms.no/product_info.php?c...roducts_id=784 og et par http://snus-ms.no/product_info.php?c...roducts_id=832

Forventer ikke den beste kvaliteten på cigarillosene, men til den prisen må dem være verdt å prøve.
Pensjonert byråkrat
tep0sen's Avatar
Donor
Sitat av Alden Vis innlegg
noen som har prøv snusen? ser det er bare 2 stk og det er Portion snus sku gjerne likt å prøvd den som løs snus
Vis hele sitatet...
Tenker du på montecristo? I såfall har jeg prøvd portionen. Den er helt ok, blir litt lei etter en stund. Det beste med snusen er boksen
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
merke: caffe creme blue
stykk per pakke: 10
pris: 55kr
sted: rema 1000

varierer. Pakke JHA cigarillos med 10 stk koster 49 kr på mix butikken her i byn
aldersgrense?
ttj
Trip Time Journey
ttj's Avatar
Sitat av oppned5 Vis innlegg
aldersgrense?
Vis hele sitatet...
18? som alt tobakk har.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hvor lenge varer en sigarillos ca.?
Sitat av sitrus Vis innlegg
Hvor lenge varer en sigarillos ca.?
Vis hele sitatet...
bittelitt lengre enn en vanlig sigg, tror jeg.
Selges de fleste plasser i butikker og kiosker. Kiosker aka Narvesen har ofte mer utvalg enn de har i butikkene.
Type JHA, Cafe Creme osv.
Sitat av Batabusa Vis innlegg
Husk at du ikke skal trekke ned.
Vis hele sitatet...
hvorfor ikke? :/
Sitat av trodeh* Vis innlegg
hvorfor ikke? :/
Vis hele sitatet...
De er til hovedsakelig for nytelse av tobakk, ikke slik som sigaretter.

Dessuten er de ofte svært sterke. De går og igjennom forskjellige gjærings prosesser som gir dem den smaken man ikke finner på sigaretter.