Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2399
Hei Freaks!

Bor for tiden i det store utland, og har hatt noen morsomme opplevelser med Salvia D her nede! Ønsker en morsom påskeferie, og tenker da å ta med ett gram 15x over grensa, slik at jeg kan ha det litt morsomt med kompisene hjemme også!

Jeg er klar over at Salvia er reseptbelagt i Norge. Hvordan er det å frakte dette inn? Hvilke konsekvenser vil en så liten dose eventuelt få?

Si at jeg putter 1g salvia i et lite glass oppe i toalettmappen, som igjen skal opp i kofferten og deretter sendes med flyet. Hva er da sjangsen for å bli tatt for dette? Både i x-ray og i toll.

Er over 18 år.

Takk!
Relativt trygt vil jeg si. Det er ikke ulovlig i Norge, og ingen forventer at du skal gå med en resept på deg hele tiden. I verste fall blir det konfiskert i toll.
En venn av meg var i Amster og kjøpte med seg litt salvia på en klassetur og tok med hjem. Narkobikkjer lukter det ikke, så det er bare å ha det i lomma.
Høres meget lovende ut! Flere som kan bekrefte dette? Lite keen på rulleblad UNDER 3 uker etter fylte 18. Ville isåfall føkka opp relativt mye for planene om en karriere i luftforsvaret...
Akkurat det der med narkohunder så er de trent til å lukte etter forskjellige ting.. Den hunden som var der akkurat der på den skoleturen kan bare ha vært en bombehund for alt det de vet..
Salvia er et reseptbelagt medikament i øynene til norsk politi. Ergo; du har ingenting å bekymre deg for!
dette der ikke noe problem vill jeg påstå å mene, får at som de andre refererer til at det er ett medikament i politiet sine øyne så det kan ikke bli noe stort problem. Som du kan få på rullebladet det verste som skjer er vell at de komfiskerer det! men viss du får det over kos dæ så mye å ha en fin påske!
Sitat av haiskalle Vis innlegg
Hei Freaks!

Bor for tiden i det store utland, og har hatt noen morsomme opplevelser med Salvia D her nede! Ønsker en morsom påskeferie, og tenker da å ta med ett gram 15x over grensa, slik at jeg kan ha det litt morsomt med kompisene hjemme også!

Jeg er klar over at Salvia er reseptbelagt i Norge. Hvordan er det å frakte dette inn? Hvilke konsekvenser vil en så liten dose eventuelt få?

Si at jeg putter 1g salvia i et lite glass oppe i toalettmappen, som igjen skal opp i kofferten og deretter sendes med flyet. Hva er da sjangsen for å bli tatt for dette? Både i x-ray og i toll.

Er over 18 år.

Takk!
Vis hele sitatet...
hva er Salvia?
Weedsm0ker, det er fortsatt lov og søke litt selv =)
http://no.wikipedia.org/wiki/Salvia_divinorum

til TS..Nei, dette burde ikke bli noe problem, men det har du vell fått i svar x ganger allerede
Sitat av Hightime Vis innlegg
Weedsm0ker, det er fortsatt lov og søke litt selv =)
http://no.wikipedia.org/wiki/Salvia_divinorum
Vis hele sitatet...
Må bare få lov å presisere hvor ufattelig enig jeg er!

Sitat av Hightime Vis innlegg
til TS..Nei, dette burde ikke bli noe problem, men det har du vell fått i svar x ganger allerede
Vis hele sitatet...
Takk for det, reiser med lettet hjerte nå. Var på den lokale headshopen her borte og fikk kjøpt et gram 5x ekstrakt. Nå blir det påske-kalas!
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
mens vi er på dette emnet: selger de salvia i krakow? evt til personer under 18?
Sitat av haiskalle Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Ingen av google-resultatene hjalp han noe særlig. Kanskje du bør google det selv først før du ber andre google det?
Jeg prøver bare å påpeke at så konkrete spørsmål bør researches litt på personlig plan før man begynner å grave her.
tar deg 2 sek på youtube å finne ut hva dt er mange osm har posta filmer av seg selv og venner rusa på salvia! Ser utrolig morro ut
Salvia Divinorum er forresten også hva Miley Cyrus trippa så jævlig på. Også det skal være lett tilgjengelig på Youtube. Og ja - det ER utrolig morro! Følte meg som en grønnsak i 4-5 minutter den første gangen. Klarte ikke prate, bare hadde hodet på skakke og sikla som Bjørndalen...
Ikke mange av de Google søkene som ga skikkelig svar på hvor legit det var i Krakow, så ser forsåvidt hvor Krokodille vil henn, Haiskalle..
Kan vi btw holde Miley Cyrus så langt unna denne tråden, som overhodet mulig..ty! =)
Hu røyka tørkede blader, som hu holdt på lungene i 2? sek..Hu "trippa" 0, nada, ingenting

Alle de som vurderer prøve Salvia D, vennligst les dere skikkelig opp på stoffet før dere inntar/bestiller ekstrakt etc
Dette er ikke noe og tulle med, fordet om enkelte anbefaler Salvia over en lav sko..
Sitat av Hightime Vis innlegg
Ikke mange av de Google søkene som ga skikkelig svar på hvor legit det var i Krakow, så ser forsåvidt hvor Krokodille vil henn, Haiskalle..
Kan vi btw holde Miley Cyrus så langt unna denne tråden, som overhodet mulig..ty! =)
Hu røyka tørkede blader, som hu holdt på lungene i 2? sek..Hu "trippa" 0, nada, ingenting

Alle de som vurderer prøve Salvia D, vennligst les dere skikkelig opp på stoffet før dere inntar/bestiller ekstrakt etc
Dette er ikke noe og tulle med, fordet om enkelte anbefaler Salvia over en lav sko..
Vis hele sitatet...
Ja, jo.. jeg skal innrømme at jeg dreit meg litt der. Men Miley Cyrus kan vi godt la ligge! Skulle gjerne skrevet dere en triprapport fra min første (og så langt eneste) gang, men det skjedde ikke stort mer enn at jeg la hodet på skakke, lo ukontrollert, så noen togskinner komme mot meg, (som var utrolig merkelig, i og med at det var midt på natta på et jorde... Sikla jorde jeg også. Så HELT grønnsak ut, true story.

Da kan jeg rapportere at det gikk helt knirkefritt å få med seg et gram Salvia Divinorum 5x extract fra Stor-Britannia og tilbake til bartebyen. På Værnes sto det 7-8 politimenn, 2-3 politikvinner, og 4 narkohunder og ventet på alle som kom med flighten fra London Gatwick. De sniffa og sniffa, men ingen markering. Nå var riktignok Salviaen dypt nede i kofferten, så jeg vet ikke hvordan det ville tatt seg ut dersom de hadde bedt om å fått sjekke kofferten, men JEG succeeded! Nå blir det en fresh påske!

Tusen takk for all respons!