Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1357
Lagde cannasmør av 1-1,5g høy kvalitets grønt. Smeltet 200g sjokolade og blandet smør og sjokolade. Tok en bit på størrelse med en tvist og kjente egentlig effekt etter max 5-10 minutter. Den litt sånn sativa rush aktive følelsen mann får med en gang når en røyker. Av det jeg leser på erowid og diverse cooking tråder rundt om så kan d gå fra 30-90 minutter før effekten slår inn. Noen som har opplevd d samme?
Har ikke opplevd akkurat den der, men har hatt tannpine og fått smertelindring 30 sekunder etter inntak av paracet. Det kalles placeboeffekt og her er jammen en nylig diskusjon om hvor effektiv den er.

Har du nettopp inntatt så kan du jo rapportere tilbake om en time og fortelle om det virker enda mer da.
Sist endret av pidget; 23. mars 2011 kl. 02:11. Grunn: omformula
Joda er klar over muligheten for placebo. Men nå var jo min instilling til å spise can. at d ville ta litt tid. Altså jeg forventa ikke effekt med d første. Men 1 time etter var d ikke noe særlig endring egentlig.

Skal prøve med en større porsjon å se. Da er hvertfall effekten mer målbar
Det er jo slettes ingen umulighet at du faktisk fikk effekt etter 10 minutter, placebo eller ei. Det er jo ingen umulighet
J'adore le café
Kimbobo's Avatar
Greia med mat er at kroppen bruker litt tid på å fordøye, derfor tar det litt lengre tid før stoffet kicker. Spis alltid på tom mage slik at du blir fortere fjern.
Dessuten bør du slenge inn minst en 2er når du først og fremst skal lage cannabutter.

Pass på at du ikke lager for mye mat i forhold til hvor mye hasj du bruker, da bruker kroppen mye lenger tid på å skille ut de psykoaktive stoffene.
Se for deg at kroppen din skal fange hasjen i en runde med gjemsel, viss du har blandet litt hasj i store mengder med mat bruker kroppen lenger tid på å finne den!

Det er bedre og satse alt på et par små "twister" som du spiste, istedet for en hel plate på 200g.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg og en kompis, lagde bownies med 9-10g iceolator. (skikkelig råå hasj). Blandet hasjen inn i smøret som så jeg blandet med brownie pulveret. Jeg kan helt ærlig si at jeg har aldri vært så stein før. Men det tok kanskje 1-2timer før jeg var på max effekt. Dette var ca i 11tiden på kvelden. Kl 7 gikk jeg på jobb, merket jeg var uvanelig trøtt.(etterfjern) Når jeg kom på jobb tok det kanskje halvtime så måtte jeg bare hjem igjen. Jeg var fremdeles stein. Kan være steinheten bare hadde lagt seg litt men med engang jeg ble litt fysisk så kom den ut i blodet igjen. Så jeg gikk hjem. Kl 11 samme morgen våknet kompisen min gikk ut i stua å så meg ligge på sofaen og sove. Da skjønte han også at han fremdeles var stein og ikke bare dritt trøtt. Det var ikke før klokken nærmet seg 5 på ettermiddagen vi var oss selv igjen. Så alt i alt var jeg stein i nesten 18timer. Det var helt sykt.