Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  370 71023
Eller at det kommer opp en confirm box; "Er du sikker på at du vil gi dette innlegget kp?" eller noe i den duren
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Nå er vel ikke et KP så big deal at det burde være aktuelt med noen confirm box. Det hadde vært mer irriterende enn nyttig.
Enig med zOp, et KP er ikke verdt så mye.
Personlig har jeg aldri bommet på quote-knappen heller ;p

Forresten så har vell alle lagt merke til at det nesten ikke er KP-spam for tiden
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av max-mekka
Kanskje flytte det til venstre på skjermen eller noe?
Vis hele sitatet...
Støtter heller dette forslaget istedenfor en confirm-boks, selv om innleggene kan miste sin simplistiske form som jeg liker så godt ved nFF.

Edit: 700!
Sist endret av Jonta; 17. desember 2007 kl. 10:33.
Kunne jo evt slengt den ved siden av innleggsnummeret - der hvor det står #354 i jontas post over meg. Men tja, hm, vet ikke om det finnes noen fullgode løsninger.
Hvis ett kp ikke har så mye å si er det vel ikke så nøye?
KP-knappen er UTROLIG STYGG og ødelegger hele flyten i designet. Sånn helt seriøst.
Siden denne er dratt opp får jeg bare poste det jeg har tenkt på.

Jeg synes det er dumt at trådstarter ikke kan gi KP til de som deltar i hans emnet. Ja, noen kan dele ut kp istedet for og si takk, men er dette egentlig så ille da? Og når det kommer til diskusjons-emner, så er det sikkert mange emnestartere som kunne tenkt seg og gi kp til de som deltar i diskusjonen.
Ellers støtter jeg post #341, Dexter's forslag.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg mista nett 40 KP! And im fine!

edit: selv om jeg ikke helt skjønte hvorfor.
Sist endret av hyys; 30. januar 2008 kl. 00:36.
Sikkert pga. biografien din <3
Sitat av hyys
Jeg mista nett 40 KP! And im fine!

edit: selv om jeg ikke helt skjønte hvorfor.
Vis hele sitatet...
Det er fordi posten din, der du fortalte den morsome historien om deg, og faren din er slettet.
Da mister alle sine KP fra den tråden.. Ganske logisk egentlig?
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av ivioyner
Kunne jo evt slengt den ved siden av innleggsnummeret - der hvor det står #354 i jontas post over meg. Men tja, hm, vet ikke om det finnes noen fullgode løsninger.
Vis hele sitatet...
Dette kan høres ut som en bra løsning, men jeg tror det ville kommet til å være forvirring i hvor KP-knappen til innlegget man vil gi KP til er hen. Før var den på bunnen av innlegget (er det fortsatt ja), og poff! Den er på toppen.

Det er mange som ikke er her regelmessig, og ville begått denne feilen ofte, og opprettet masse tråder i "Spørsmål og forslag til nettstedet" om hvorfor det er slik, fordi de ikke orker å lese viktige meldinger, eller bruke søkefunksjonen. M.a.o. en lik situasjon som etter f.eks. KP-reseten.
▼ ... flere år senere ... ▼
"Det skal vises poengsummer for brukere som har mottatt kvalitetspoengene, og det skal etterhvert komme en liste over de innleggene som har fått flest poeng i en gitt periode."

Vet jeg bumper en fantastisk gammel tråd nå, men finnes dette?
Hadde vært kult å sett ikke bare hvem som har mest poeng, men lese postene med mest poeng.
Sitat av Restyle Vis innlegg
Det er fordi posten din, der du fortalte den morsome historien om deg, og faren din er slettet.
Da mister alle sine KP fra den tråden.. Ganske logisk egentlig?
Vis hele sitatet...
Jeg tror mine siste 2 KP er fra en slettet tråd, de er der enda.
Sitat av RainbowDash Vis innlegg
Jeg tror mine siste 2 KP er fra en slettet tråd, de er der enda.
Vis hele sitatet...
Samme her, jeg har flere KP fra slettede innlegg og tråder.
Sitat av RainbowDash Vis innlegg
Jeg tror mine siste 2 KP er fra en slettet tråd, de er der enda.
Vis hele sitatet...
Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
Samme her, jeg har flere KP fra slettede innlegg og tråder.
Vis hele sitatet...
Dere svarer på spørsmål som stammer fra fire år tilbake... Sånn til opplysning.
Sitat av Zalox Vis innlegg
Dere svarer på spørsmål som stammer fra fire år tilbake... Sånn til opplysning.
Vis hele sitatet...
Oisann, så den var bumpa så kikka ikke på datoen på det jeg svarte på.
Sitat av Lovegame Vis innlegg
"Det skal vises poengsummer for brukere som har mottatt kvalitetspoengene, og det skal etterhvert komme en liste over de innleggene som har fått flest poeng i en gitt periode."

Vet jeg bumper en fantastisk gammel tråd nå, men finnes dette?
Hadde vært kult å sett ikke bare hvem som har mest poeng, men lese postene med mest poeng.
Vis hele sitatet...
Jeg synes vagt å huske at noe sånt eksisterte en periode - eventuelt så var det bare lettere å se på denne listen den gangen da kvalitetspoeng var en begrenset ressurs.
Sitat av Lovegame Vis innlegg
?
Hadde vært kult å sett ikke bare hvem som har mest poeng, men lese postene med mest poeng.
Vis hele sitatet...
Da kommer du bare til å lese teite one-linere.
Sitat av Lovegame Vis innlegg
Hadde vært kult å sett ikke bare hvem som har mest poeng, men lese postene med mest poeng.
Vis hele sitatet...
Har ikke sett noen tråder/innlegg med mer KP enn tråden til 2mino.
Sitat av Skateward Vis innlegg
Har ikke sett noen tråder/innlegg med mer KP enn tråden til 2mino.
Vis hele sitatet...
Zabbath sin Tripprapport: Datura stramonium.

ivioynar sin tråd Nyhetsspeilet er ikke blant de mest oppvakte, hvis man regner de tre innleggene som ett.