Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 3589
Logget meg inn og laget en profil i kveld av kjedsomhet. Får ikke helt tak i greia her. Masse meldinger fra helt greie, til superhotte damer dumper inn. Trenger bare å ofre noen slanter for å chatte tilbake lizm Føler ikke helt for å lyntrekke opp kortet mitt, noen med litt erfaring derfra?
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Nesten garantert en scam, falske profiler som skal lure folk.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor


Kas del av det er det som ikkje roper scam?
Sist endret av Veggen; 31. januar 2019 kl. 23:04. Grunn: Fjernet tekst som kom med 2 ganger.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Det at du må bruke penger på å svare de er første tegn på at dette er lureri. Det er vel flere slike sider som har dukket opp i det siste.
Svindel svindel og atter svindel. Prøv å få tak i dame i stedet, hundre ganger bedre
urban66's Avatar
Trådstarter
5 0
Ser for meg småfull, kl er 0200, no honey, småkåt. Theres a sucker born every minute, especially etter midnatt.
Men er det girls for hire, betalt "chattelinjer" etc.? Uansett dyktig laget, da en god del av "tilbudene" ser virkelig ut til å komme fra frustrerte fruer i alle aldre med påfølgende halvbra bilde. Vet at jeg ikke blafrer med kortet selv på denne. Men noen her må vel ha vært full, småkåt etc. på denne siden noen gang. Damn my curiosity.......
Det er så åpenbart at du opprettet denne profilen og tråden for å reklamere. Driver dere med utpressing og?
Sitat av Mr.NicePrice Vis innlegg
Det er så åpenbart at du opprettet denne profilen og tråden for å reklamere. Driver dere med utpressing og?
Vis hele sitatet...
Han opprettet profilen i 2012...
Hadde det vært reklame, så hadde han vel snakket mer positivt om siden vil jeg tro.
Sist endret av Grimdoc; 31. januar 2019 kl. 22:58.
Tinder eller kom deg til helvette ut på byen.

Sitte på slike sider og runke til alle de «deilige» damene du får melding fra?
At folk virkelig ikke forstår at slike sider bare er piss gjør meg faktisk skremt.
Hvorfor har jeg en sterk mistanke om at profilen er hacket? «Blafrer ikke».....?
urban66's Avatar
Trådstarter
5 0
Rolig nå folkens. Er helt ærlig grønn på dating/sjekking/prostitusjonsider. Satt og surra(surfa) på nettet og datt innom denne. Knakk nakken for 20 år siden. Tro meg når jeg sier at de damene jeg har hatt forhold til visste 100% hvem jeg var IRL når vi begynte å sverme. Ble bare fascinert av for meg denne nye verdenen. Opprettet en hotmailkonto, logget inn falskt navn, og kikket på meldingene som tikket inn. Reklame? Njet! Tror heller ikke folk er så godtroende at de går på denne. Men så var det det med fylla da.........
Er det svindel når de sier klart og tydelig ifra om at det er svindel?
Bare domene-navnet er vel noe av det mer morsomme jeg har lest i dag. Hvorfor er det snakk om å bare være frekk på kvelden? Hvor er alltidfrekk.no? Hallo?
Det er mannfolk som får betalt for å svare deg. Jobbet med det når jeg gikk på skolen.fikk 2,5kr pr melding besvart
urban66's Avatar
Trådstarter
5 0
"Det er mannfolk som får betalt for å svare deg. Jobbet med det når jeg gikk på skolen.fikk 2,5kr pr melding besvart"
Regnet med at det var der hunden lå begravet ja
«Sverme» istedenfor «flørte»?

Noen har hacket profilen til TS.
Er ikke kødd det trenbro500 sier. Har noen kompiser som selv hadde den jobben for endel år siden
Egentlig ålreit betalt. Du jobber hjemmefra og skriver grisemeldingee, får betalt via utenlandsk konto som du får visakort på. Kjekt å kombinere med nav, hint hint siden pengene går via utlandet, er det skattefritt.
Ja, er greit betalt, men fy fader for en møkkete "jobb". Har selv gjort det under nød i en kortere periode. Skrev da meldinger, men lagde også disse fake profilene. I bunn og grunn, når du snakker med en profil - så snakker du som regel med flere forskjellige mennesker alt som etter hvem som får din neste melding inn i køen sin. Alt fra unge - til godt voksne både menn og kvinner. Er greit når pengene tikker inn, men det er så lite motiverende arbeid at jeg heller faktisk var blakk den perioden jeg slet, enn å fortsette med det.
Sist endret av Rothha; 1. februar 2019 kl. 00:52. Grunn: skriveleif
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Sitat av trenbro500 Vis innlegg
Egentlig ålreit betalt. Du jobber hjemmefra og skriver grisemeldingee, får betalt via utenlandsk konto som du får visakort på. Kjekt å kombinere med nav, hint hint siden pengene går via utlandet, er det skattefritt.
Vis hele sitatet...
All inntekt er skattefri hvis den ikke innrapporteres til skattemyndighetene, slik all inntekt skal (også den fra utlandet)
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Scam. Last ned Tinder du.
Enig med Kamelia! Tinder eller happn
Sitat av vidarlo Vis innlegg


Kas del av det er det som ikkje roper scam?
Vis hele sitatet...
Den var kreativ