Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  54 8249
Synes kontroll opplegget ble bedre med forklaringen i denne linken.

https://www.gamer.no/artikler/guide-...NwYWlCIsI7uuwg
Spilte spillet i cirka halvannen time, også var jeg lei. Hører enkelte sier spillet tar seg opp etter 2 timer, men når starten er så treg gidder jeg ikke lide meg gjennom det bare fordi det kanskje blir bedre senere 😅

I løpet av første halvannen timen følte jeg at jeg nesten bare ridde, og å ri betydde egentlig for det meste p bare holde inne en knapp og høre på folk som snakket. Trengte nesten ikke styre en gang.

Tilbake til Spiderman 🕸️
Sitat av loopertrooper Vis innlegg
Enig, treg start, men tok seg opp etter to tre timer. Vinterverden er litt kjedelig.

Skulle ønske ting man kan plukke opp liksom blinker sånn at man ser de. Kan være vanskelig å spotte det man kan plukke opp.
Vis hele sitatet...
Trykk inn begge joystickene så får du sporingssynet opp, da blinker alle skap, bokser, mat og andre ting.

Har selv hatt problemer med at hvis inventoryen er full av en ting og den ligger på et skap så får jeg ikke åpnet det skapet.

Det med at starten var treg er jeg ikke helt enig i, brukte ikke lang tid der oppe og var jo litt action med å rane det tåget.
Ferdig med spillet nå. Langt spill ass. Nesten for langt? Noe jeg aldri trodde jeg kom til å si om et spill.

Uten å spoile den siste delen av spillet så blir det jo litt anderledes der og jeg var klar for å nå 100% snart for å få det unnagjort.

Ekstremt gjennomført spill hvertfall. Er generelt fornøyd.

Hesteturene ut til missions hvor man må følge de andre ble det litt for mye av. Seige greier. Selv med auto follow.

Replay verdien står ikke super høyt her enda, men kommer nok til å ta det opp igjen om et halvt års tid tipper jeg.
χρωματικός
Chromatics's Avatar
Sitat av Source Vis innlegg
Ferdig med spillet nå. Langt spill ass. Nesten for langt? Noe jeg aldri trodde jeg kom til å si om et spill.

Ekstremt gjennomført spill hvertfall. Er generelt fornøyd.

Hesteturene ut til missions hvor man må følge de andre ble det litt for mye av. Seige greier. Selv med auto follow.
Vis hele sitatet...
Ble ferdig selv i går. Ja, det er et langt spill, men et fantastisk gjennomført spill jeg mener Rockstar virkelig har gjennomført bra på utrolig mange måter. Jeg likte spesielt slutten og del 2 av spillet, som gir en overraskende forlengelse!

Kunne gjerne vært lenger for min del, kjedelig at det tar slutt. Heldigvis er det mange "stranger"-missions

Det er ett stort minus som jeg bare ikke skjønner hvorfor Rockstar har gjort. Og det er hvor trist, tomt og kjedelig sør-vest delen av kartet er? Man kan klart se at hele området er klipp-og-lim fra RDR 1. Her kunne dem åpnet for å forlenge storyen betraktelig mer, noe jeg forventet. Men skuffet meg, når jeg innså hvor trist det var å ri gjennom der. Dem kunne gjerne latt være og ha den der
Håper Rockstar vil åpne for noe mer her i fremtiden, hvis ikke blir det rart.

I tillegg noen andre minuser er vel ridninger mellom missions når man kommer lenger nord etter Saint Denis, veldig mye frem og tilbake hele tiden. Også i missions ender det omtrent alltid med det samme, skyting mot 20-30 stykk, også er det over.

Nå er det bare å vente på online!
Sist endret av Chromatics; 16. november 2018 kl. 10:40.