Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1729
Jeg var i Nederland og så at de solgte en rosa sprudlende brus på penis flasker i rosa og blå farge.
Hvis et selskap begynte å selge disse i Norge, ville nordmenn tatt imot dem eller tatt det som en fornærmelse?
Det ble jo forbudt med lakrispiper på grunn av frykten for virkninger på barn, store fargerike penisflasker med brus passer seg nok ihvertfall ikke inn i butikkhyllene.
Kondomeriet er vel eneste stedet jeg kan tenke meg at brus på penis-flasker kan settes i hyllene uten at det får store reaksjoner.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Det ble jo forbudt med lakrispiper på grunn av frykten for virkninger på barn, store fargerike penisflasker med brus passer seg nok ihvertfall ikke inn i butikkhyllene.
Vis hele sitatet...
Det blir jo ikke helt det samme da, lakrispiper var jo relatert til tobakk. Ble ikke det forbudet til sist fjernet? Mener jeg har sett lakrispiper i norsk butikk i den senere tid. Det er jo likevel ikke direkte overførbart til pikk-brus. Er ikke sånn at om det kommer pikk-brus i butikk så vil de som kjøper automatisk få lyst på pikk.

En helt annen ting er jo om det er et marked for det. Sikkert blant fjortiss gutter men vil det være stort nok om ts tenker import og salg? Ville nok startet opp veldig i det små tenker jeg om import og utsalg er planen.
Sist endret av random67489; 7. september 2018 kl. 18:16.
Sitat av random67489 Vis innlegg
Det blir jo ikke helt det samme da, lakrispiper var jo relatert til tobakk. Ble ikke det forbudet til sist fjernet? Mener jeg har sett lakrispiper i norsk butikk i den senere tid. Det er jo likevel ikke direkte overførbart til pikk-brus. Er ikke sånn at om det kommer pikk-brus i butikk så vil de som kjøper automatisk få lyst på pikk.
Vis hele sitatet...
Hehe, sure about that? Vel, jeg tror det kan til dels sies om lakrispipene også. Tviler på at de små får spesielt røyksug av å spise lakrispiper. Uansett er det kanskje ikke så kult blandt de unge å røyke pipe?

Sitat av random67489 Vis innlegg
En helt annen ting er jo om det er et marked for det. Sikkert blant fjortiss gutter men vil det være stort nok om ts tenker import og salg? Ville nok startet opp veldig i det små tenker jeg om import og utsalg er planen.
Vis hele sitatet...
Sant som det er sagt. Og det ville neppe være nok med flasken, det måtte nok også ha vært en god brus om han skulle få et marked.
Sist endret av sprett; 7. september 2018 kl. 18:24. Grunn: La til info
Sett korken i bunn av flaska så den faktisk kan brukes som dildo, så vil du nok treffe et marked.
Noen kommer nok også til å lage bong av flaska.

At folk kommer til å kjøpe dette ukentlig i årevis har jeg lite tro på. Men som en one-off greie markedsført som 'limited edition' så er det nok penger å tjene.
På samme måte som de gjør med jojo'er, som kommer på markedet ca hvert 7'ende år og er superpopulært i en måndte før det dør ut og ingen selger det lenger.