Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  140 54062
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Ser ut til at det er Opera da. Får ikke problemet i FF 3.5.7 i Mac OS X 10.4.11
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Når jeg er på forsiden så begynner siden å laste inn gang på gang, uten å egentlig laste inn noe. Nettleseren har også kræsja tre ganger på tre dager siden domenebyttet.

Bruker Opera 9.64 i Windows XP.
Hehe, jeg får åpnet freak.no men ikke www.freak.no

Opera 10.10
Jeg klarer ikke riktig å finne noen knapp i Opera som lar meg se hvilket element som mangler. Er det noen som forstår den nettleserens indre logikk bedre enn meg?
Funker helt fint i Google Chrome på Win7x64.

Testet med Opera 10.10 og får et problem med at sider aldri lastes helt, stuck på X-1/X elements (se bilde, eks. 29/30).
Når man trykker på en link og går tilbake til forrige side kommer det også et spørsmålstegn i slutten av URL-en.



Sidene virker tilsynelatende som de skal i Opera, kan ikke se at noe mangler selv om det er et element Opera ikke vil laste.
Opera 10.10 @ Win7 x64 problemet gjelder.
Lekte litt med Opera Dragonfly (Tools-Advanced-Developer Tools), og det tar opp mot 4000 ms for enkelte kall mot static.freak.no. Stort sett en avatar som henger igjen. Det er vel dette som gjør at siden ikke hopper ned til "last post read" før fila er ferdig nedlastet. Dette problemet eksisterte også før, det er ikke noe som kom med byttet av url.
INGEN problemer med bruk av forumet for meg.

Windows 7 - IE! Bruk IE, ikke klag på det.
Siden dere sier dere ikke vil være bunnet til forum delen. Betyr det at Freak.no blir en nyhetsside i framtiden?
Sitat av henrikxt Vis innlegg
Siden dere sier dere ikke vil være bunnet til forum delen. Betyr det at Freak.no blir en nyhetsside i framtiden?
Vis hele sitatet...
nei det er ikke sikkert, det er bare spekulasjoner, jeg tror det fortsetter som det geniale forumet det er.
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Sitat av henrikxt Vis innlegg
Siden dere sier dere ikke vil være bunnet til forum delen. Betyr det at Freak.no blir en nyhetsside i framtiden?
Vis hele sitatet...
Sist jeg sjekket var det mulig å drive med mer enn bare nyheter og forum.
Føler meg nå som et skikkelig utskudd når jeg skriver freak.no foran folk.

"HVA er det?"
Jeg liker endringene ganske godt, selv om man ikke legger så stort merke til de allerede ut.
Det med domeneskiftet, er at man kan snekre sammen en logo som er helt sykt stilren, med tanke på at det bare er _et_ ord.

Gleder meg til dere er ferdig.

Og, nei, har ikke merket noen bugs enda, så med andre ord jobber dere raskt med å få alt til normalt igjen, og det varmer hjertet.
Takk nso for et godt nettsamfunn hvor folk med denne slags interesse kan herje vilt!
Ser fram til mange år her inne!

Sist endret av Ondskap; 8. januar 2010 kl. 19:47.
Ingen som har lagt merke til at vi mangler et bakrgrunnsbilde i menyen øverst?
Nso; Tittet litt på koden og ser ut til at det er skrevet http:// 2 ganger i css'en.
Sitat av http://freak.no/forum/clientscript/vbulletin_css/style-e9d0a41b-00015.css
.navbarbg2 {
background-image:url(http://http://static.freak.no/forum/images/custom/navbarbg2.png);
background-repeat:repeat-x;
}
Vis hele sitatet...
Woho, dette er bra
Hørte jeg lyden av Galleriet rasle bak buskene ??
Sist endret av OracIe; 8. januar 2010 kl. 21:24.
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Sitat av lsrr Vis innlegg
Ingen som har lagt merke til at vi mangler et bakrgrunnsbilde i menyen øverst?
Nso; Tittet litt på koden og ser ut til at det er skrevet http:// 2 ganger i css'en.
Vis hele sitatet...
nice catch
Sitat av lsrr Vis innlegg
Ingen som har lagt merke til at vi mangler et bakrgrunnsbilde i menyen øverst?
Nso; Tittet litt på koden og ser ut til at det er skrevet http:// 2 ganger i css'en.
Vis hele sitatet...
Og nå laster plutselig siden råkjapt, og bank i bordet, jeg har ikke fått flere sider som ikke har lastet helt.
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Liten stein velter stort lass?
www foran freak fungerer også nå i Opera.
Sist endret av tafsern; 9. januar 2010 kl. 03:30.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
[quote=Ondskap;1599031]
Det med domeneskiftet, er at man kan snekre sammen en logo som er helt sykt stilren, med tanke på at det bare er _et_ ord.
QUOTE]

Jeg ser ikke helt hvorfor man skal dra et domene med i en logo
Der ser dere, det er ikke noe feil med KP funksjonen
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Kan noen andre som hadde problemer med Opera bekrefte at ting nå fungerer?
Sitat av nso Vis innlegg
Kan noen andre som hadde problemer med Opera bekrefte at ting nå fungerer?
Vis hele sitatet...
Jeg bekrefter. Funker som smurt
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
10-4, alt er tilbake til normalt her. Tusen takk.
KP utdelt til luringen som fant feilen.
Høres fint ut.
Har skjedd noe rart når jeg editer innlegg nå, knapper bytter navn. Skjedde når jeg klarte å gå tilbake en side mens jeg endret på det og trykte forward igjen. Av en eller annen grunn står det "Stem nå" på lagre-knappen.

Ikke at det er noe stort problem though.

Sist endret av drittunge; 9. januar 2010 kl. 19:32.
det er ikke alltid jeg kommer inn på siden, den blir bare sånn som dette
http://yfrog.com/29spillinnj
siden kommer vist jeg oppdaterer siden
bruker vista med google chrome
edit: ingen ting vises. bare en blank side
Sist endret av Gt&Hoo; 10. januar 2010 kl. 20:11.
Sitat av drittunge Vis innlegg
Har skjedd noe rart når jeg editer innlegg nå, knapper bytter navn. Skjedde når jeg klarte å gå tilbake en side mens jeg endret på det og trykte forward igjen. Av en eller annen grunn står det "Stem nå" på lagre-knappen.

Ikke at det er noe stort problem though.

Vis hele sitatet...
Jeg har ikke problemer med det med firefox, hvilken nettleser bruker du?
Sitat av Dotten Vis innlegg
Jeg har ikke problemer med det med firefox, hvilken nettleser bruker du?
Vis hele sitatet...
Google Chrome, kjører på en maskin med Win7 Ultimate 64-bit.
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Det er en bug i denne versjonen av vbb. Ikke tenk på det.
Sitat av drittunge Vis innlegg
Google Chrome, kjører på en maskin med Win7 Ultimate 64-bit.
Vis hele sitatet...
  • Har du fortsatt problemer med det?
  • Har du prøvd firefox?

Jeg kjører Windows 7 Home Premium 64-Bit med Firefox, alt funker perfekt her for meg.
Sist endret av Dotten; 10. januar 2010 kl. 23:12.
Stephen Hawkins bruker ikke bokmerker?
Greit med nytt domene, men kommer alltid til å skrive Freakforum.nu(som en stille protest) :P
Synes det passet ypperlig... For IT folka på skolen har ikke kommet på å sperre siden.
Får håpe de ikke oppdager det
▼ ... over en uke senere ... ▼
Virker som Bruktmarked er blitt borte, om dette er blitt fjernet eller bug vet jeg ikke.
Kjøp og salg er fjernet bevist
Dette er vel en stund siden?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Skulle bare slenge ut en liten detalj uten noen særlig praktisk mening. Når man bruker "logg på" funksjonen når man ikke allerede er på-logget, Så får man opp en melding som er noe sånn som "Thanks for signing on". Så vist man skal være i tråd med norsken så kan denne sikkert legges nederst i en gjøremålliste noen steds.

En liten ting til. Når man skal laste opp vedlegg så blir ikke .rtf (rikt tekst format) godtatt. Er dette noe som kan implementeres?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Veit ikkje om det er berre meg, eller om det er andre òg, men eg har problem med at når eg scrollar, hoppar heile sida. For illustrasjon så minnar det fælt om å ikkje ha installert drivar til skjermkort i windows. Dette skjer i større grad i firefox og safari ser ut til å få same symptoma.

Berre for å ha det klinkande klart: ingen problem med maskina mi, eg surfar helst på Opera no som freak.no er slik og der fungera alt bra.

Mac OSX Firefox/3.5.7
Jeg har ingen problemer med dette, men så skal det sies at Google Chrome er en über nettleser!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg ble invitert hit av "Aybara" i 2001. Jeg var med på å starte opp NWF året etter. Jeg er et notorisk nettdyr, som har Freakforum på plass på egen startside http://khawaga.com/db - jeg forandrer da altså linken.

Jeg leser forumet regelmessig ... men jeg er en gammel mann. Litt treg av meg. Men noen ganger flyr fanden i kroppen, og jeg taster altså heretter freak.no ... pokker, må se å få skiftet det der, da