Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  257 115959
▼ ... over et år senere ... ▼
Sikkerhetsklarert
Sitat av nso
Jeg kom nettopp inn døren og ser frem til en myk og varm dyne. Jeg kan skrive en rapport i morgen.
Vis hele sitatet...
Ja ubergammel tråd, i know.

Men uansett, hvor ble det av denne rapporten da?
Et genialt men slebrig konsept.
▼ ... over et år senere ... ▼
Nå rulles noe av det samme opp på i1-nettverkets sider.

En Telenoransatt med fingre i WiMP har, skjult bak brukernavnet «prudent», kritisert Magnus Kolstad sin test av WiMPs iPhone-applikasjon, noe som resulterte i at brukeren ble gått nærmere etter i sømmene.
Det viste seg så at den samme brukeren også har drevet nærmest kampanje på diskusjon.no.

Stakkaren blir (med rette) ganske overkjørt, også når han innrømmer tidligere benektede påstander om at han jobber i Telenor i et fåfengt forsøk på å legge seg flat.
TOTALT enig med nso. Dette skal dere ikke måtte tåle. Samtidig tror jeg det er nærmest umulig å unngå at reklame finner veien til oss via snikende kanaler. Det blir vanskelig for mottaker å skille ulike medier fra hverandre og bedømme hvorvidt det er fakta / forbrukertilbakemeldinger, eller reklame.
Ta for eksempel "listepop" blogger, det eneste de gjør er å reklamere for produkter. Nå er dette ganske innlysende for de fleste, men er det virkelig så åpenbart for alle? "Blabla, i dag har jeg gjort noedugirfaeniblabla, forresten, prøvde denne shampoen som funker dritfett!" Nå er vi blitt vant til at reklame dukker opp overalt på nettet, men når det sniker seg inn i diskusjonsfora (hvor man forventer at man skal kunne DISKUTERE saklig, ærlig, og ikke med en som har intensjoner om å reklamere) går det litt for langt. Hvor langt kan de egentlig strekke markedsføring?

Sinnsykt bra gjort av folk å oppdage slikt. Man kan i det minste prøve å holde det litt vekk.
Hero of Time
bronze's Avatar
Sitat av froskenfredrik Vis innlegg
Nå rulles noe av det samme opp på i1-nettverkets sider.

En Telenoransatt med fingre i WiMP har, skjult bak brukernavnet «prudent», kritisert Magnus Kolstad sin test av WiMPs iPhone-applikasjon, noe som resulterte i at brukeren ble gått nærmere etter i sømmene.
Det viste seg så at den samme brukeren også har drevet nærmest kampanje på diskusjon.no.

Stakkaren blir (med rette) ganske overkjørt, også når han innrømmer tidligere benektede påstander om at han jobber i Telenor i et fåfengt forsøk på å legge seg flat.
Vis hele sitatet...
Hehe, ja dette var artig lesning gitt. Særlig når jeg gikk på noen av linkene Kolby fant fram:
Her kommer prudent med forbedringsforslag til WiMP
Her spør prudent om beta-invite til WiMP
WiMP ser ikke ut til å ha hatt noe med den saken, i alle fall ikke offisielt. De tar avstand fra det Thang Manh Tran, alias prudent, har gjort rundt om på nettet i en melding på Twitter.

Han legger seg også flat i diskusjonen.
▼ ... flere år senere ... ▼
Tråden er eldgammal, men.
Slashdot: fikk du noe svar fra forbrukerombudet?