Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2149
Spørsmål, transportering av lik. Foregår det under offentlig transport ? Slim som fly fult med passasjerer? Eller blir de da transportert i eget transportmiddel ?

Takk på forhånd
Det blir vel transportert i en likbil. Har du aldri sett sånne lange, sorte bilder tidligere?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Patrick2 Vis innlegg
Spørsmål, transportering av lik. Foregår det under offentlig transport ? Slim som fly fult med passasjerer? Eller blir de da transportert i eget transportmiddel ?

Takk på forhånd
Vis hele sitatet...
Når det er behov for transport av lik interkontinentalt går det nok med rutegåande fly, enten reine cargofly, eller kombinasjonsfly som tar både cargo og passasjerer. Det er såpass få fly som har nok fuel til å fly interkontinentalt, og kostnadane er så høge, at det er einaste realistiske måte å gjere det på.
ermm.... i norge eller i utlandet til norge?
Over hele verden. Men dette svarte Slashdot ganske fint på, takk for hjelpen alle sammen.
Ja, de kan fraktes i kister i offentlige fly, men da som "gods", og ikke som passasjer. Lik fraktes også med båt, men jeg tviler på at buss blir brukt.
Det er slike kister som benyttes, og ja, de transporteres på passasjerfly.

denne historien er litt morsom
Sist endret av Spirituell; 25. november 2011 kl. 17:37.
Kjenner en som har kjørt lik innad i Norge. De blir fraktet i containere, mellom 1-4 i hver container. På en varm sommerdag kan du lukte deg frem til de
ArbeidsledigProletar
Sitat av absinthcat Vis innlegg
Kjenner en som har kjørt lik innad i Norge. De blir fraktet i containere, mellom 1-4 i hver container. På en varm sommerdag kan du lukte deg frem til de
Vis hele sitatet...
Ja jøss... De transporteres sikkert i forhøya temperatur og da, bare for å få fart på forråtnelsesprosessen?
Sitat av Spirituell Vis innlegg
denne historien er litt morsom
Vis hele sitatet...
Spesielt
Liket deles opp i deler og fraktes som håndbagasje.
Sitat av jalig Vis innlegg
Liket deles opp i deler og fraktes som håndbagasje.
Vis hele sitatet...
har jeg også hørt.
True story
holy shit xD Folk er sprøe ass :P
Jeg skjønner det, nesten.

Er sabla mye papirarbeid som må gjennomgås, og det tar tid. Om jeg ikke tar helt feil koster det endel kroner også.