Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1151
Drømmer kraftig på imovane. Og sover kun 1-2 timer av gangen
Og jeg kan tildels styre drømmen slik jeg vil, og er klar over at det er en drøm.

Men. Inn i disse fantastiske drømmen sniker det seg ofte inn folk som vil meg vondt. I siste drøm var jeg i Syden på ferie, var på et utested da en bekjent dukket opp som prøver å drepe meg. Får inn noen gode slag før jeg kommer på at jeg fortsatt har en morfin sprøyte i lomma fra forrige drøm. Får satt den i halsen hans å fester videre, litt skuffet over å ha brukt morfinen min på dette røsshølet.

Er slik drømming på imovane noe som avtar ganske raskt?
Virker som en svært god kandidat for lucid dreaming, men disse bekjente som dukker opp ødelegger hele greia.

Skal bare bruke imovane i 3 uker da jeg har seponert quetiapin.
Da de ikke klarer å holde meg sovende vil jeg heller prøve noe annet, som man gjerne drømmer mindre på.

Forslag til preparat?
Prøv stilnocht(zolpidem), funker bedre på endel pasienter men er i samme "familie" z-hypnotika. Jeg liker de jevngodt, men bruker i dag imovane for den virker lengre og funker fortere. Du kommer til å trenge 10mg for du har jo seponert en medsin og de er ikke så sterke. 10mg er som 7,5mg imovane.

Har du fått imovane så får du lett stilnocht også dersom du klager på drømmene og kanskje du må levere inn imovanen spørs på legen din.

Quetiapin ga meg sinnsyke "våkne" mareritt der folk prøvde å drepe meg og værre, så kan være seponeringen av de som gir deg mareritt også, bare så du husker det. Lykke til. Endel får veldige abstinenser av "snille" medsiner som quetiapin og ssri antidep osv.

s
Sist endret av saviour; 15. mars 2018 kl. 10:07.
Når jeg brukte stillnoct mot søvnproblemer våknet jeg opp flere ganger om natten.

Sovner fort av det, men våkner 2-3 timer senere. Om jeg ikke har feil er vel bare stillnoct innsovning tabletter?
Spurte men har bare brukt de et par dager. Skulle si ifra om det ikke ble bedring innen en uke, så skal stilnoct prøves
Ronny stilnocht er ekstremt fort ute av systemet ja, og er en innsovningsmedisin. Mange får likevel nok hangover til ikke å kunne kjøre bil tidlig på dag, mens andre våkner etter to tre timer. Da er imovane bedre selv om det også er innsovningsmed. så virker den lenge. Eller bruk en av de to med 2-3 vallergan ved siden av for lang søvn som jeg gjør.

Ikke det at jeg får lang søvn lenger men men.

s
Sist endret av saviour; 18. mars 2018 kl. 06:01.