Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1195
Noen som har ett tips til en VPN som funker uten å måtte laste ned noe nytt hver andre uke?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Alle som koster penger. For min del bruker eg stortsett https://www.privateinternetaccess.com/ som funker fjell.

Dei som ikkje koster penger er stortsett såpass shady opplegg at eg aldri hadde brukt dei sjølv.
Skjønner godt hva du mener, shady af. Men det må finnes noe som fungerer. Kjøper du årsabo på den du bruker eller?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Narkotikum Vis innlegg
Skjønner godt hva du mener, shady af. Men det må finnes noe som fungerer. Kjøper du årsabo på den du bruker eller?
Vis hele sitatet...
Tjeh, du kan jo alltids sette opp sjølv på f.eks. AWS Free Tier. Det er jo rimelig enkelt sporbart tilbake til deg om myndighetene banker på, så det kjem an på kvifor du vil ha det...

Om du betaler per måned eller per år hos såpass kjente aktører som PIA handler vel mest om du vil ha rabatt eller ikkje...
Jeg vet det er ulovlig, men skal bare streame filmer og serier.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Narkotikum Vis innlegg
Jeg vet det er ulovlig, men skal bare streame filmer og serier.
Vis hele sitatet...
Da er free tier hos AWS totalt uproblematisk.
Den er god! takk for hjelpa

Den er god! Tror faktisk jeg kjøper ett abonnement på den første linken du sendte. Virket litt for avansert for meg den vidoen. Men fungerer mot alt som er blokkert? (ja, skal fortsatt bare bruke popcorn time)
Sist endret av Narkotikum; 4. mars 2018 kl. 15:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
windscribe er gratis og trenger bare lastes ned en gang, er en maksgrense på 10gb men det funker