Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 349
hei, jeg kjøpe meg nettopp et nytt headsett (creative aurvana platinum) og sliter litt her. kjøpte det i hovedgrunn fordi det var trødløst, men det fungerer jo selvfølgelig ikke som det skal. headsettet kobler seg til pcen gjennom bluethooth, men her kommer problemet. signalet fra pcen er tydlig ikke sterkt nok ettersom at hvis jeg sitter mer en 40 CM fra bluethooth senderen på pcen så hakker lyden eller så lager den noe helvetes med ubehagelige lyder.

jeg har prøvd å minke støy nivået fra andre 2.4 ghz signaler, men til ingen nytte. tenkte at den enkleste løsningen ville være å kjøpe en USB til bluethooth 3.0 eller over converter, men har ingen peiling på hvilken jeg skal kjøpe eller om det eventuelt er andre løsninger. Noen hyggelige freaks som kanskje vet hva som må gjøres eller hva som må kjøpes??

foresten litt usikker på om dette ble plassert i riktig underforum, dersom det er lagt feil så håper jeg mods kan flytte eller slette ettersom =D
Sist endret av materi; 24. februar 2014 kl. 19:55.