Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 1586
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Da har man testet plugging/boofing, altså rektal administrering av gode gamle metylfenidat(Ritalin).

Tripsit har en guide på temaet.

Jeg har kommet frem til en konklusjon. Ritalin skal spises oralt, eller plugges. Bare glem å sniffe det, vær så snill, rusen er under middels og skadene på nesa er langt over middels. Plugging derimot.

Jeg hadde egentlig ikke tenkt til å dele dette fordi jeg ikke ønsker å lære folk hvordan man bruker dop, men så kom jeg på at de som er villige til å ta stegene som skal til for å rektalt administrere legemidler kommer til å gjøre det uansett.

Jeg har ikke sett så mye av det her hjemme, men jeg kan skrive under på at i utlandet blant rusbrukere er det dette en helt sosialt akseptabel måte å innta dop på.

Hvorfor plugge? Fordi rusen blir sterkere. Det blir som å skyte rett og slett.

Her er min opplevelse:

Jeg startet med å knuse innholdet i ritalinkapsler tilsvarende 30 mg. Du kan bruke en slik man knuser krydder med, eller en tablettknuser som selges på apotek. Hell så i 2-3ml med vann. Det bør være varmt fordi det vil kjøles ned kjapt, bruker du kaldtvann bør du være forberedt på en overraskelse når substansene inntar kroppen.

Følg guiden til tripsit.

Du trenger ikke stikke den så voldsomt langt inn som tripsit foreslår, jeg har i hvert fall hatt suksess uten 4-5cm eller hva de mener.

Over til rusen. Jeg pleier å ligge på magen i ca 5-10 minutter før jeg begynner å kle på meg, sprette en pils og sette meg foran pcen. Etter ca 15 minutter inntreffer rusen. Den kan være kraftig eller gradvis alt etter som hvilken dose du tok. Min go-to dose er 30-40mg, alt over det gir meg bare bivirkninger. Rusen er som kokain. Jeg har ADD så jeg blir utrolig avslappet og får en varm eufori i kroppen.

Så til nedturen. Den kommer kjapt, dessverre. Etter ca 45-60 minutter etter inntak begynner man å bli irritabel og bare føle seg utilpass. Da er det for meg ofte på tide med en ny dose. Jeg liker å avslutte kvelden med et par pils. Nedturen er over etter en time eller to, ikke et par dager som på speed.