Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 3113
Jeg lurer på om LSD går ut på dato og hvordan man kan se/merke det.

Fortell meg hva som skjer hvis blottsa ligger for lenge og hvordan de skal bli oppbevart for maksimal varighet
Pakk dem inn i noe og legg dem i fryseren, eller pakk dem inn i sølvfolie og legg dem på et tørt og mørkt sted.
Sist endret av slappegodt; 7. oktober 2016 kl. 18:33.
Artig at du skulle spørre om akkurat dette da jeg hadde en natt med litt mindre søvn enn forventet for et par dager siden. Putta i meg 150ug lsd for moroskyld som jeg så å si var sikker på var ødelagt fordi den hadde liggi i temperaturer på opptil 30C i 2 år, den hadde dog vært oppevart mørkt og i en eksikator med kalsiumklorid. Ble svært så overasket da det viste seg at lsd'en så og si ikke hadde mistet noe potens. Generell regel er at oppbevarer man det mørkt, lufttett, fuktfritt og kaldt så holder stoffet seg i årevis. Men utsetter man det f.eks. for lys eller fuktighet vil man fort se halvering i potens i løpet av kort tid. Man kan bruke uv-lys for å sjekke om man har lsd eller om alt har degradert, men det er ingen måter å gjøre kvantitative tester ved mindre man har tilgang på gasskromotograf og massespektrometer eller liknende.