Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 391
Hei, rundt Januar fikk jeg meg en ny PC som jeg bygget selv, listen over deler vil stå litt lenger ned.
Jeg har en Steelseries 5HV2, og bruker den til å ta opp videoer, Skype og lignende. Problemet er at den har vært statisk på denne datamaskinen. Har til nå bare brukt Audacity for å ordne lyden fra min side på videoene, men innser at det kun er en midertidig løsning. Denne mikrofonen fungerte helt greit på Skole-PCen min, som er en HP Probook 6460b eller noe i den duren, husker ikke HELT for å være ærlig.

Har sjekket i kabinettet at alle delene står godt festet, har prøvd å koble inn i 3.5mm "slots"ene både frampå og bakpå, men den er fremdeles statisk.

Er det noen som har noen anelse om hva det kan være som forårsaker dette, eventuelt hva jeg kan gjøre for å ordne dette problemet?

Edit:
1. Har prøvd å skru på innstilligene i innspillingsenheter, skrudd opp og ned dB forsterken og lignende.
2. PCen: https://www.komplett.no/k/shoplist.a...8-AEE4C52E07EF
Sist endret av Lemoop; 24. februar 2014 kl. 23:29.