Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1406 645051
Sitat av elderpo Vis innlegg
Mdmakrystaller pleier å varierer fra rundt 60-85% ca i renhet. Kommer helt ann på hvor nøye/flink kjemikeren som har laget det har vært. Av erfaring så har luktfritt og grå/hvite krystaller vært mest potent av det jeg har prøvd.
Vis hele sitatet...
Maks er 84,15% for MDMA. Kripos opererer med over 90% i sine beslagsrapporter, regner med at det er fordi de vil sammenligne direkte med beslag av ecstacy-tabletter som jo inneholder bindemiddel i tillegg.
Noen som har noen tips til artige/deilige/behagelige ting å gjøre under påvirkning av MDMA?
Kan nevne litt av det jeg synes er helt fantastisk:
  • Mentol-sigaretter er helt herlig å røyke!
  • Tigerbalsam/andre ting som "varmer"/"kjøler" ned på en slik måte er også jævlig deilig å f.eks bli massert på ryggen/skuldrene med.
  • Sånn godteri som smeller på tunga, pop rocks er drit-artig!
  • Å leke med laserpenner med grønn stråle er drit artig.
Noe mer?
En kompis fikk tak i noe som han tror er MDMA. Det er brunt/svart og på testene (marqais) så viser den samme farge som noe MDMA han hadde liggende og som han hadde testet. Noen som vet noe om hva som beveger seg i oslo området om dagen?

Edit. Det er krystaller og knuste krystaller ser det ut som.
Sist endret av dnadnadna; 20. september 2012 kl. 17:38.
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Noen som har noen tips til artige/deilige/behagelige ting å gjøre under påvirkning av MDMA?
Kan nevne litt av det jeg synes er helt fantastisk:
  • Mentol-sigaretter er helt herlig å røyke!
  • Tigerbalsam/andre ting som "varmer"/"kjøler" ned på en slik måte er også jævlig deilig å f.eks bli massert på ryggen/skuldrene med.
  • Sånn godteri som smeller på tunga, pop rocks er drit-artig!
  • Å leke med laserpenner med grønn stråle er drit artig.
Noe mer?
Vis hele sitatet...
E jævli digg å bade/dusje med flere folk! Er faktisk helt fantastisk gøy !
vann og ulltepper er helt herlig!! vannmelon er sinnssykt deilig å spise. samt is, ren vanilje som du lar smelte på tunga.
ellers er det å sleike mus, det som overgår alt. jenter på emma blir sykt våte og det er ganske unikt å få lov til å ligge der ned og nyte den gjevest frukt som finnes

peaches be peaches y0!
Hei!
Droppet 160mg MDMA inatt, og har nu i etterkant hatt en skikkelig stygg og bitter smak i kjeften. Har tygget tyggis og spist dropps i hele natt, så vet ikke om det skyldes det.

Noen som har hatt lignende erfaring?
Sitat av Cats Vis innlegg
Hei!
Droppet 160mg MDMA inatt, og har nu i etterkant hatt en skikkelig stygg og bitter smak i kjeften. Har tygget tyggis og spist dropps i hele natt, så vet ikke om det skyldes det.

Noen som har hatt lignende erfaring?
Vis hele sitatet...
Helt normalt, og det går over om et par dager, maksimum. Har selv opplevd det (men da på større doser, for min del). Flere andre venner og bekjente har har rapportert dette du beskriver. Hvordan droppet du det? Rizzla? Har av og til opplevd å ha en skikkelig hissig, brennende følelse i halsen etter kvelder med litt for harde doser.
Sist endret av Lucy In The Sky; 24. september 2012 kl. 00:29.
smeller du det rett i kjeften(ingen form for innpakning) så får du en jævelsk smak i ettertid, ja. rizzla som nevnt over her, er jo gull. på 0.5 i rizzla(gjerne 0.1x5) så meker jeg ingenting. men 0.1 på tunga, det svir dager etterpå
noen som bruker og benzo på nedturen? Føler suget etter mer forsvinner helt da, og slipper den speedy rusen utover natta

Hvor ligger strafferammen på ren mdma?
Sist endret av Legend.; 25. september 2012 kl. 19:30.
Noe Sedativum og Hypnotikum fungerer gull. Tenker Mogadon/Apodorm og den typen. Får virkelig god MDMA, og ikke tar helt av fra månen og tilbake skal ikke nedturen være så ille, egentlig. Noe å røyke på kan jo også være et pluss. Men det er viktig å få i seg nok næring, og ikke minst holde fokus på riktig kosthold.
Super noob-question men bare with me: Hvordan vet man styrken på pillene man får, sett at det ikke står på pillreports? Man kan jo alltids veie dem men er det noen måte å anslå ca. MDMA/filler ratio på?
Sitat av Vice Vis innlegg
Super noob-question men bare with me: Hvordan vet man styrken på pillene man får, sett at det ikke står på pillreports? Man kan jo alltids veie dem men er det noen måte å anslå ca. MDMA/filler ratio på?
Vis hele sitatet...


http://eztest.com/

Eneste jeg kommer på. Skal vell litt til å få gode xtc piller i Norge da :P
Sitat av CountDrugula Vis innlegg
Skal vell litt til å få gode xtc piller i Norge da :P
Vis hele sitatet...
Hvorfor sier du det?
Sist endret av Naturgrønn; 26. september 2012 kl. 09:02.
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Hvorfor sier du det?
Vis hele sitatet...


Er det ikke det? Kjøpt krystaller selv, så har ingen personlig erfaring med piller. Jeg blir nå fortalt at xtc-pillene i Norge som regel er blandet med alt mulig rart.
Men kan absolutt være at jeg tar feil.
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Hvorfor sier du det?
Vis hele sitatet...
Sikkert for at det er ganske så mye sannhet i det:/
Mener at man ska være rimelig heldig hvis man kommer over knips her i landet nå om dagen, som inneholder kun MDMA..
Aller meste av den skitne gate knipsen man får tak i er utblandet med store deler speed, div RC`s & fyllstoffer som ikke har noen verdens ting i knips å gjøre
Sist endret av Hightime; 26. september 2012 kl. 15:25.
Om en skal bli wasted kan en kjøpe exstasy pillere, men om en virkelig vil ta MDMA er det etter mitt skjønn ikke noe annet valg enn i krystallform. Se på div testing sider og se hvor mange pillere som inneholder bare MDMA. En annen ting er dosering, du slipper at noen doserer for deg. Det er umulig i anslå styrken på pillere uten videre utstyr til det.

Du kan dog teste selv med ez-test, da får du en indikasjon på de aktive ingridiensene, men aldri dose

Om en tar i pilleform bør en ta sine forhåndsregler, spesielt med tange på PMA/PMMA og div RC som kan være skumle i større doser.

Men en skal ikke undervurdere visualsene på MDMA, i rett sett og setting kan en ture greit bra. Mye av MDMA en er nok også MDA.
Sist endret av Legend.; 26. september 2012 kl. 15:40.
MDMA stopper meg ikke fra å tisse, hvorfor!? De gangene jeg har gjort det nå har jeg drukket helt normale mengder vann og ikke blitt dehydrert, men likevel har tisset 1 - 2 ganger iløpet av rusen og alt har føltes normalt ved det.
Skal ikke MDMA gjøre det umulig?
Sitat av CountDrugula Vis innlegg
MDMA stopper meg ikke fra å tisse, hvorfor!? De gangene jeg har gjort det nå har jeg drukket helt normale mengder vann og ikke blitt dehydrert, men likevel har tisset 1 - 2 ganger iløpet av rusen og alt har føltes normalt ved det.
Skal ikke MDMA gjøre det umulig?
Vis hele sitatet...
Dette har jeg heller aldri opplevd, selv om mange sier det er relatert til MDMA.

Jeg har opplevd å spise ecstasy-tabletter som gjorde det umulig å tisse i mange timer, så jeg mistenker at det er et stoff som ligner eller som tilsettes som forårsaker det, siden jeg har spist MDMA med jevne mellomrom i mange år uten å oppleve det.
For min del har det aldri blitt umulig, men enkelte ganger må jeg stå ganske lenge og vente på at ting skal skje :P
En gang jeg droppet 200mg mdma var det smerte å pisse
Det er umulig å tisse fordi mdma en gir den effekten på kroppen at den holder på vannet, derfor er det ekstra farlig å drikke for mye vann under rusen.


"MDMA promotes the release of anti-diuretic hormone (ADH). ADH is responsible for regulating urination. If more ADH is released, urination will not be as forthcoming"
Sist endret av Legend.; 28. september 2012 kl. 20:34.
Sitat av Legend. Vis innlegg
Det er umulig å tisse fordi mdma en gir den effekten på kroppen at den holder på vannet, derfor er det ekstra farlig å drikke for mye vann under rusen.


"MDMA promotes the release of anti-diuretic hormone (ADH). ADH is responsible for regulating urination. If more ADH is released, urination will not be as forthcoming"
Vis hele sitatet...
Veldig rart da jeg har spist mdma i mange år og ALDRI hatt problemer med å tisse.
Har opplevd det mange, mange ganger i ulik grad. Selv på krystaller vi har fått testet. Det gjelder kun når jeg overstiger 200mg og rundt det, dog. Noen ganger kan det sikkert komme av at jeg har vært for utålmodig. Antagelig litt psykisk også.
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Har opplevd det mange, mange ganger i ulik grad. Selv på krystaller vi har fått testet. Det gjelder kun når jeg overstiger 200mg og rundt det, dog. Noen ganger kan det sikkert komme av at jeg har vært for utålmodig. Antagelig litt psykisk også.
Vis hele sitatet...
200 er vanligvis start-dosen min så det er mulig toleransen min har gjort noe med det. Jeg kan ikke helt huske hvordan urinering var back in the days da jeg ikke hadde toleranse som en tysk dj fra 1992.
Terminal Arbeider
Radium93's Avatar
Flott innlegg. Dette forumet har svar på alt innen rusmidler. Har lært så mye om ting jeg ikke visste fanntes en gang. Får nå slipper jeg å utforske selv og bare lese her på forumet.
Sitat av fetter Vis innlegg
200 er vanligvis start-dosen min så det er mulig toleransen min har gjort noe med det. Jeg kan ikke helt huske hvordan urinering var back in the days da jeg ikke hadde toleranse som en tysk dj fra 1992.
Vis hele sitatet...
Vel, de gangene jeg har vært så dum at jeg har kjørt på med 250mg i en dose har jeg blitt kraftig overstimulert. No good at all. Men jeg går sterkt utifra at du veier mer enn 39-40 kg.
jeg veier 68kg og spiser gjerne 250mg krystaller, som jeg alltid vasker med aceton og isopropanol før jeg spiser det.
Opplever ikke det som overstimulert overhodet..
Sitat av fetter Vis innlegg
Veldig rart da jeg har spist mdma i mange år og ALDRI hatt problemer med å tisse.
Vis hele sitatet...
aldri jeg heller.....
Sitat av fetter Vis innlegg
Veldig rart da jeg har spist mdma i mange år og ALDRI hatt problemer med å tisse.
Vis hele sitatet...
Ikke jeg heller, har egentlig måtte pisse mer i ettertid av større inntak

EDIT: Altså, ikke av selve vanninntaket, men sånn generelt sett i ettertid.
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Vel, de gangene jeg har vært så dum at jeg har kjørt på med 250mg i en dose har jeg blitt kraftig overstimulert. No good at all. Men jeg går sterkt utifra at du veier mer enn 39-40 kg.
Vis hele sitatet...
Jeg veier nok 20-25 kg mer enn deg ja, men jeg tror det mer har med at jeg overdrev i starten og pådro meg en permanent toleranse av en annen verden.
http://www.youtube.com/watch?v=4qM9p...feature=relmfu
dette klippet gir meg frysninger.. utrolig vakkert

Noen her som har tips om hvor jeg får tak i tomme kaplser jeg kan ha MDMA i ?
Sist endret av Totem; 4. oktober 2012 kl. 00:20.
Sitat av Totem Vis innlegg
Noen her som har tips om hvor jeg får tak i tomme kaplser jeg kan ha MDMA i ?
Vis hele sitatet...

http://www.ebay.com/itm/1000-EMPTY-g...item1c226f813b
alle helsekost butikker har det
Forge uke var det en sak der tollen stoppet 1500 tomme kapsler, med smak og div farger. Der ble politiet også inblandet
Sitat av Totem Vis innlegg
http://www.youtube.com/watch?v=4qM9p...feature=relmfu
dette klippet gir meg frysninger.. utrolig vakkert
Vis hele sitatet...
Får frysninger jeg også, men det er fordi jeg vet hvor ille det smaker Noen ting er bare best på film
Sitat av The-kid Vis innlegg
Får frysninger jeg også, men det er fordi jeg vet hvor ille det smaker Noen ting er bare best på film
Vis hele sitatet...
Tja.. men det smakte sikkert godt og kysse den fine jenta da
Går det greit å ta MDMA når man har gått på rivotril 3 uker istrekk? eller burde jeg kutte ut rivoen noen dager i forveien?
noen som vet ca hvor lang tid det tar før man får effekt når man tar MDMA nasalt? og burde jeg dosere anderledes? har fått 500mg rene krystaller nå og vil bare prøve dem, har aldri tatt nasalt før..

takker for svar
Sitat av Totem Vis innlegg
noen som vet ca hvor lang tid det tar før man får effekt når man tar MDMA nasalt? og burde jeg dosere anderledes? har fått 500mg rene krystaller nå og vil bare prøve dem, har aldri tatt nasalt før..

takker for svar
Vis hele sitatet...
Det kommer ganske raskt altså. Et par minutter etter inntak så skal du kjenne deg annerledes
Sitat av moret Vis innlegg
Det kommer ganske raskt altså. Et par minutter etter inntak så skal du kjenne deg annerledes
Vis hele sitatet...
takker, da skal jeg kose meg
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
Sitat av Totem Vis innlegg
noen som vet ca hvor lang tid det tar før man får effekt når man tar MDMA nasalt? og burde jeg dosere anderledes? har fått 500mg rene krystaller nå og vil bare prøve dem, har aldri tatt nasalt før..
Vis hele sitatet...
da ville jeg revurdert å ta det nasalt.

MDMA er ikke noe man ønsker i neseveggene, og det gjør vondt som et lite helvete.

anbefaler deg å ta det oralt som man vanligvis gjør.
Sitat av somnium Vis innlegg
da ville jeg revurdert å ta det nasalt.

MDMA er ikke noe man ønsker i neseveggene, og det gjør vondt som et lite helvete.

anbefaler deg å ta det oralt som man vanligvis gjør.
Vis hele sitatet...
for sent kompis hehe
Jeg syns ikke det er så ille å snorte MDMA, egentlig. Fordelen med denne metoden er jo at rusen kommer relativt mye raskere. For meg tar det rundt 15 minutter, og oppturen er ikke like tung som når jeg tar drops. Det er lettere å komme seg i danseform raskere og så videre. Ulempen for min del er da at jeg trenger påfyll fortere og det gir ikke like kraftig virkning. Eller helt den samme virkningen i det hele tatt.
Sist endret av Lucy In The Sky; 13. oktober 2012 kl. 16:01.
Har lurt litt på dette en stund å tenkte at kanskje noen av dere hadde opplevd det samme. Jeg har tatt en del mdma opp igjennom, men sist gang jeg gjorde det fikk jeg sinnsykt vondt i ørene. Det begynte samtidig som jeg fikk opptur, fikk første litt vondt i hodet også spredte det seg til ørene, først som sinnsyke dotter for så å gjøre vondt. Hadde skikkelig fin form så tenkte ikke så mye på det der å da, men dagen etter derimot...shit det var virkelig vondt, bare det å snakke var py. Kan dette ha noe med spenninger i kjeven og tygging å gjøre? Har også en kompis dette skjedde med på en annen tur så tenkte det kanskje var en sammenheng.
Planet Funkotron
DildoJames's Avatar
Du får MYE mer ut av MDMA ved å droppe det. Mye deiligere opptur, og mye mer økonomisk.
Sitat av DildoJames Vis innlegg
Du får MYE mer ut av MDMA ved å droppe det. Mye deiligere opptur, og mye mer økonomisk.
Vis hele sitatet...
Enig, men du mangler en begrunnelse.

Når du snorter tar det ca 10-15 minutter før du kjenner effekt.
Når du dropper tar det 20-30 minutter.

Når du snorter får du ikke like kraftig effekt, og den varer ikke like lenge.

Dermed er det sløsing i og med at det funker dårligere, kortere og det kun er snakk om 5-10 minutter i forskjell på on-set.
Sist endret av fetter; 19. oktober 2012 kl. 16:22.
Sitat av fetter Vis innlegg
Enig, men du mangler en begrunnelse.

Når du snorter tar det ca 10-15 minutter før du kjenner effekt.
Når du dropper tar det 20-30 minutter.

Når du snorter får du ikke like kraftig effekt, og den varer ikke like lenge.

Dermed er det sløsing i og med at det funker dårligere, kortere og det kun er snakk om 5-10 minutter i forskjell på on-set.
Vis hele sitatet...

hm, tar vell som regel litt mer enn 20 - 30 minutter for å få funk etter et dropp. Mer litt over 1 time for min del.
Tar 20-30 min på meg med dropp, men det er kanskje fordi jeg blander det i vann, pluss at jeg som regel faster minst 24 timer før.

Plus også jeg mediterer, kanskje det har noen innvirkning også.
Sist endret av frontman; 19. oktober 2012 kl. 18:51. Grunn: Mediterer
Jeg faster ikke, har alltid litt i magen, men det funker etter 15 - 20 minutter for meg. Jeg dropper rent da, altså uten at det er pakket inn i papir.
Sitat av fetter Vis innlegg
Jeg faster ikke, har alltid litt i magen, men det funker etter 15 - 20 minutter for meg. Jeg dropper rent da, altså uten at det er pakket inn i papir.
Vis hele sitatet...
Smaker ikke så godt da.. trur jeg heller vil prøve og ha det i et glass vann og bare svelge det ned