Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 3674
Har akkurat kjøpt et par lapper med lsd og gjorde litt research. Fant denne linken her: https://www.ecstasydata.org/view.php?id=8080&mobile=1

Den ser helt identisk ut med den jeg har. Står at den har blitt analysert i Wien, 12.12.19 og at den består av:
LSD: 20ug, Iso-LSD og et uidentifisert stoff.

Fikk fortalt at der var 400 ug pr lapp.
Hva hadde dere gjort?
hvor fikk du det fra?

og, jeg ville selfølgelig ha kastet det, 20ug merker du ingenting på uansett, tar du det er det eneste du vil merke redsel pga. uidentifisert stoff, og hvem vet hva mer.

Forresten 400ug på en lapp høres uvanlig mye ut, etter min erfaring er blottere som regel noe mellom 100-200
Sist endret av Hans Høyhet; 15. januar 2020 kl. 00:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
6 2
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
hvor fikk du det fra?

og, jeg ville selfølgelig ha kastet det, 20ug merker du ingenting på uansett, tar du det er det eneste du vil merke redsel pga. uidentifisert stoff, og hvem vet hva mer.

Forresten 400ug på en lapp høres uvanlig mye ut, etter min erfaring er blottere som regel noe mellom 100-200
Vis hele sitatet...

Usikker på hvor det kommer fra, fikk det gjennom en godt bekjent.
Han og kjæresten hadde testet 1 lapp på deling for et par dager siden. Det gikk fint med dem og begge to ble ganske ruset, de merket heller ikke noe unormalt. Vet at begge har lite erfaring når det kommer til tripping, so tar det som blir sagt med en liten klype salt.

So vet at det funker, spørst bare det er lsd eller et uidentifisert stoff som funker?

Er som du sier, 400 ug gjør det litt mer mistenksomt.
Sitat av amigo Vis innlegg
Usikker på hvor det kommer fra, fikk det gjennom en godt bekjent.
Han og kjæresten hadde testet 1 lapp på deling for et par dager siden. Det gikk fint med dem og begge to ble ganske ruset, de merket heller ikke noe unormalt. Vet at begge har lite erfaring når det kommer til tripping, so tar det som blir sagt med en liten klype salt.

So vet at det funker, spørst bare det er lsd eller et uidentifisert stoff som funker?

Er som du sier, 400 ug gjør det litt mer mistenksomt.
Vis hele sitatet...
Det trenger jo ikke være samme type selv om blotteren ser lik ut, men hvem vet.

Det kan hende det er noe av disse n-bomb (hvis jeg huser rett) greiene i de, og det er skumle saker, da det har vært dødsfall relatert til dette stoffet, noen reagerer hvist veldig negativt på det, mens andre ikke.

Jeg ville i hvertfall testet det med Erlich og marquis hjemmetest.
Kanskje dumt spørsmål, men det kan ikke være at de tok en liten del av en blotter feks, og at det var den lille delen som inneholdt 20ug?
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Kan jo være som andre har sagt, noen har kjøpt samme motiv men dryppet på mer/mindre. Fins flere ark med samme bilder?
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sikkert BROMO
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Det trenger jo ikke være samme type selv om blotteren ser lik ut, men hvem vet.

Det kan hende det er noe av disse n-bomb (hvis jeg huser rett) greiene i de, og det er skumle saker, da det har vært dødsfall relatert til dette stoffet, noen reagerer hvist veldig negativt på det, mens andre ikke.

Jeg ville i hvertfall testet det med Erlich og marquis hjemmetest.
Vis hele sitatet...
Spør de smakte noe. Tabs som etterlater smak er ikke LSD
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Sitat av kreftbarn Vis innlegg
Spør de smakte noe. Tabs som etterlater smak er ikke LSD
Vis hele sitatet...
Dette er ikke helt sant. Mørke fargede tabs kan ha smak pga blekket. 25x-NBOMe stoffer er VELDIG bitre. Likevel, alltid test LSDen din.
Har hatt God LSD som smakte mint. Dette fordi at flaska jeg fikk den I var en tom dryppeflaske med mintsmak. Så Det er ikke nødvendigvis sant at syre med smak er fake
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
400 ug blottere høres ut som en påstand fra en fyr med boblejakke, solbriller, som selger kola og bønner på gata
Har prøvd lsd 1 gang (2002-2005) og aldri mer. Helt feil setting og det blei mange timer med mareritt

Men har en kamerat som selger endel av dette, han har fått høre av folk at lsd'n ikke er det samme som for 10-20år siden. Hva tenker dere med erfarne om akuratt det ?
Sitat av gotta_love_dmt Vis innlegg
Har prøvd lsd 1 gang (2002-2005) og aldri mer. Helt feil setting og det blei mange timer med mareritt

Men har en kamerat som selger endel av dette, han har fått høre av folk at lsd'n ikke er det samme som for 10-20år siden. Hva tenker dere med erfarne om akuratt det ?
Vis hele sitatet...
LSD-25 er LSD-25, det kan være at han mente at veldig mange blotters nå til dags er underdoserte, eller kanskje det han selger er AL-LAD eller en annen derivat, som til slutt blir omdannet til LSD-25 i kroppen, hvem vet. Må selv si at GG sine blottere er prima vare.

@BlueSky
Mintsmak er nå greit, det folk mener er at NBOMEer smaker skikkelig bitter rompehull.
At det ikke var samme lsd kunne jo bare korrigeres med en større dose, så hadde det vært likt.

Men flere av kundene har sagt de ikke får samme feeling på oss i disse dager som de har gjort flere hundre ganger de siste 20årene. Derfor vi har spurt oss selv om det er fake eller noe annet enn lsd han selger
▼ ... over en måned senere ... ▼
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om det stemmer at det har vært dødsfall knyttet til falsk LSD bør vel alle som vurderer LSD også anskaffe testkit?
Noen som vet om disse virker slik de blir omtalt? Vil en kunne få klarhet i om det er ren LSD en har eller vil det ikke vise urenheter og andre greier som kan være blandet inn? https://tripsafe.org/lsd-test-kits/
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Om det stemmer at det har vært dødsfall knyttet til falsk LSD bør vel alle som vurderer LSD også anskaffe testkit?
Noen som vet om disse virker slik de blir omtalt? Vil en kunne få klarhet i om det er ren LSD en har eller vil det ikke vise urenheter og andre greier som kan være blandet inn? https://tripsafe.org/lsd-test-kits/
Vis hele sitatet...
plenty med dødsfall av falsk lsd, søk opp bromo-dragonfly, nbome's osv. og dette er ikke noe nytt, så alle som har kjøpt illegal syre de 10-20 siste åra burde ha drivi testing..
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Om det stemmer at det har vært dødsfall knyttet til falsk LSD bør vel alle som vurderer LSD også anskaffe testkit?
Noen som vet om disse virker slik de blir omtalt? Vil en kunne få klarhet i om det er ren LSD en har eller vil det ikke vise urenheter og andre greier som kan være blandet inn? https://tripsafe.org/lsd-test-kits/
Vis hele sitatet...

ja, men de normale (erlich, hoffman etc.) testene viser ikke om det er fentanyl tilstede, noe jeg synes er litt skummelt.
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
plenty med dødsfall av falsk lsd, søk opp bromo-dragonfly, nbome's osv. og dette er ikke noe nytt, så alle som har kjøpt illegal syre de 10-20 siste åra burde ha drivi testing..
Vis hele sitatet...
Gjelder vel egentlig veldig mange rusmidler...
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
ja, men de normale (erlich, hoffman etc.) testene viser ikke om det er fentanyl tilstede, noe jeg synes er litt skummelt.
Vis hele sitatet...
Hvorfor skal det være fentanyl på lappene?
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
plenty med dødsfall av falsk lsd, søk opp bromo-dragonfly, nbome's osv. og dette er ikke noe nytt, så alle som har kjøpt illegal syre de 10-20 siste åra burde ha drivi testing..
Vis hele sitatet...
Har det vært fokus på dette i rusmiljøene eller alternativ miljøene? Har et inntrykk av at LSD ofte omtales som nærmest helt safe alternativ. Ingen avhengighet, masse positive effekter selv helt ned i mikrodoser av lsd og virker som mange tenker lsd er et hverdagsdop som bare vil forbedre livet til brukerne. Mange brukes også lsd til egenterapi virker det som. Kan disse brukerne ha undervurdert risikoen for falsk lsd?

Hvorfor blander noen inn fentanyl i lsd?

Om det er noe som virkelig burde vært tatt tak i når det gjelder rus og salg av rus så burde det være å sørge for at kyniske profittmaksimerende bakmenn som blander gift inn i dop de skal tjene penger på straffes ekstra hardt. De brude dømmes for drapsforsøk om det svineriet de mikser inn i dopen øker sjansen for død blant brukerne.
Sitat av hala Vis innlegg
Hvorfor skal det være fentanyl på lappene?
Vis hele sitatet...
Fordi folk er monstre og gir komplett faen i om folk dør. Det er blitt påvist fentanyl i ganske mye de siste årene. Alt fra x til det folk trodde var xanax.
Sitat av amigo Vis innlegg
Har akkurat kjøpt et par lapper med lsd og gjorde litt research. Fant denne linken her: https://www.ecstasydata.org/view.php?id=8080&mobile=1

Den ser helt identisk ut med den jeg har. Står at den har blitt analysert i Wien, 12.12.19 og at den består av:
LSD: 20ug, Iso-LSD og et uidentifisert stoff.

Fikk fortalt at der var 400 ug pr lapp.
Hva hadde dere gjort?
Vis hele sitatet...
er DOC her nå det har tatt liv av 3 personer på 2-3 uker. skulle vært lsd
Anonym bruker
"Stinn Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Hemmelig2001 Vis innlegg
er DOC her nå det har tatt liv av 3 personer på 2-3 uker. skulle vært lsd
Vis hele sitatet...
Ser bildet i artikkelen viser positivt på eth-lad og politiet mener det er fentanyl?
Anonym bruker
"Tropisk Kirkevar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av 420master Vis innlegg
Fordi folk er monstre og gir komplett faen i om folk dør. Det er blitt påvist fentanyl i ganske mye de siste årene. Alt fra x til det folk trodde var xanax.
Vis hele sitatet...
Men hvorfor bruke fentanyl? Man merker jo fort at det ikke er LSD, da kan man likegodt dryppe vodka på lappene.

Grunnen til at fentanyl brukes som substitutt i beroligende midler er jo at fentanyl gir relativt lik rus slik at man egentlig ikke skal merke at virkestoffet er byttet ut.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men hvorfor bruke fentanyl? Man merker jo fort at det ikke er LSD, da kan man likegodt dryppe vodka på lappene.

Grunnen til at fentanyl brukes som substitutt i beroligende midler er jo at fentanyl gir relativt lik rus slik at man egentlig ikke skal merke at virkestoffet er byttet ut.
Vis hele sitatet...
Vil si man merker det ganske fort på x også. Nå har det det fentanyl greiene roet seg litt ned i det siste men ja det egner seg best i benzoer osv men det var en periode hvor folk gikk mann over huset til anskaffelse av fentanyl kit da det ble et par saker om det.

Men spessielt mtp de falske xanax barene med to tallet på baksiden. De var overalt var ikke bare norge men stort sett alle steder. Da kan man ihvertfall i mitt hode (paranoid eller ikke paranoid) tenke at det faktisk er snakk om en syk jævel på toppen av kjeden som faktisk bare har lyst til å ta livet av flest «misbrukere» som det er mulig å gå en lengre periode uten å bli tatt


Den er kanskje litt overkynisk men som du også kanskje har skjønt jeg kan ikke se en annen forklaring. Fordi det er som du sier, det er en helt annen rus og det bør ringe noen bjeller hvis det skulle skjedd med noen.

Og det er også en så sterk rus at man bør jo merke forskjellen hvis det er blitt byttet med.

B