Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1078
Hei! Da nærmer det seg slutten av kuren og lurer på om det er noen som har noen tips angående pct? Leser og leser men det er ufattelig mye forskjellig som blir skrevet.

Sist gang brukte jeg ikke noen form for pct og satt igjen med 10 kilo (noe som jeg selvfølgelig er storfornøyd med) men nå tenker jeg å kjøre skikkeli med pct for å se om det utgjør noen forskjell.
Til info så har kuren bestått av sustanon 600mg hver uke de første 6 ukene så deretter sustanon 250mg og trenbolone acetat 150mg hver uke i 3 uker også 250mg sust og 280mg tren acetat de 3 siste ukene.
Planen var å kjøre clomid og hcg som pct men veldig usikker på doseringene som skal til.
Takker for alle svar!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sikkert litt sent svar Menne kommer helt Ann på hva du har tatt og hvor mye. Arimidex altså østroblocker funker for det meste til alt.
Digital nomade
trippy's Avatar
Kjør nolvadex 40/40/20/20. Kan også forlenges en uke eller to hvis du føler det trengs. Hvis du har hCG bruker du 1000iu hver dag ti dager før du begynner på nolvadex

Edit: ser nå St det var en gammel tråd. Hva ble det til OP?
Sist endret av trippy; 31. oktober 2017 kl. 15:24.