Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1437
Better than thou.
Har lånt endel album de siste ukene av en kammerat.. Det som er greia er at det kommer ofte en slags tikk lyd hvert sekund på noen av filene, og noen er det litt småskurring på.. Dette er som oftest på begynnelsen av cd'en, men også mot slutten.. Har funnet ut at det mest sannsynlig er cd'spilleren min ettersom jeg har prøvd endel forskjellige programmer..

Men det jeg lurte på er om det finnes et program som man kan fjerne skurringen med?
Hadde vært MEGET hyggelig om noen hadde et og har lyst å dele det med meY!
http://www.hitsquad.com/smm/cat/AUDIO_RESTORATION/

tenker jeg...

[ 30-04-2001: Message edited by: dephic ]
Better than thou.
Trådstarter
Hvis jeg skal begynne å fortelle hvor mange forskjellige programmer jeg har brukt ville jeg sittet her en halv dag.. Men jeg har brukt Alto MP3Maker, Audiograbber og MusicMatch Jukebox i det siste.. Alle med samme greia så jeg tviler på at det har noe med det å gjøre..
hvilket program brukte du..? hvis du brukte audiocatalyst eller noe i den banen er det ikke så rart...