Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1578
Hei, har spilt Pubg en stund nå å er ikke noe tvil på at det er dårlig optimalisert, eneste spillet jeg ikke kan spille i 4k 60fps, men har kjørt det i 1440p å alt på very low. Da har jeg hatt rundt 70 fps, aldri under 65. Men da jeg skulle spille i går lå jeg plutselig på 50 fps å var en sjelden gang over 60, noen som kan forklare hva som har et galt? Ingen endring på drivere eller hw, har heller ikke sett at det var update til spillet. Er det noe jeg kan gjøre får å få fps over 60 igjen? 1080p er uaktuelt da det blir umulig å se noe.
Fortsatt sammme problem? serverene var skikkelig på bærtur i går når det gjaldt lagg for min del. Fikk fps dropp ned til 17fps(!), og jeg kjører det normalt på 80-90 på småsteder, og 45-60 i større byer.
Hehe nei, fant ut at da jeg oc gpu for ca 2mnd si slo jeg vist av viftene så det var throttling #smart