Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 612
Hey igjen!

http://soundcloud.com/jonv-2

Ta en titt på soundcloud siden min og si meg hva dere syntes

Lager musikken i Fruity loops og cubase5. Jeg pleier å finne gamle samples, og dermed choppe opp lydene, noe som kalles sampling. Jeg lager helst hiphop, Alternativ hiphop.


Jeg er en gutt ifra Kristiansand som studerer lyd og musikkproduksjon. Jeg er 19 år og har holdt på med musikk i nesten et år nå.
Dette likte jeg veldig godt

Ikke hørt alle til nå men kommer definitivt til og høre gjennom alt, Forgot to love var superfet selv om beaten har blitt samplet av veldig mange (dialated peoples, jaheim, alchemist) synes jeg din funket veldig bra.

NAStradamus likte jeg også veldig godt
synes forøvrig denne var bedre en orginalen, mye tyngre beat og ikke så veldig pop
Sist endret av danseku; 30. november 2011 kl. 00:27.
Jeg er ivertfall mektig imponert. Likte spesielt Forgot to love og hiphop er noe tydeligvis liker å lage så stå på. Dette var veldig bra

Jeg har så lyst å lære meg FL men får det faen ikke til
Sist endret av Thomsee; 30. november 2011 kl. 00:31.
Takk Takk

Jeg var helt håpløs i FL før, men etter litt tid så begynner man å skjønne mer og mer