Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1083
hei.

Har sterke mistanker om at noen i mitt bofelleskap går inn på rommet mitt å snoker\stjeler.
Fins det ett program jeg kan innstallere som tar opp lyd og bilde mens min data står i hvilemodus? Har integrert kamera på min bærbare pc.

Anyone? tips?
Er det ikke bare å ikke sette pc'en i hvilemodus og heller slå av skjermen?
Strø mel på gulvet så ser du fotavtrykka, hehe
Om du har en smarttelefon kan du bruke Sleep Recorder. Tar opp eventuelle lyder.
Sitat av 7ate9 Vis innlegg
Om du har en smarttelefon kan du bruke Sleep Recorder. Tar opp eventuelle lyder.
Vis hele sitatet...
Får håpe gjerningsmannen ramser opp fullt navn mens han er der inne da.
webcam?

titegn
Overvåkingskamera fra dealextreme, som du kan styre, har nattsyn og brukes over internett
Hvis du vasker gulvet ved inngangsdøren veldig godt før du forlater huset, og lyser over med UV-lys for å kontrollere at du har fått bort alle fotavtrykk, så vil du se når du kommer hjem å lyser på nytt over med UV-lys om du har fått fotavtrykk på innsiden av døren.
http://www.pcworld.com/article/24257...your_home.html
Leste ikke hele artikkelen, men det virker som at dette er noe for deg.

Kan forøvrig og legge papir i døren, dette vil da dette ned så fort noen åpner døren