Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1264
Hei, jeg lurte på om man kan kjøpe xbox spill på ebay, om det ikke går, hvorfor går det ikke? har av erfaring funnet ut at ps2 spill går ikke an å kjøpe på ebay. Men hva med xbox 360 spill?
PAL fungerer, ikke NTSC. Kan være en fordel å søke fra ebay.co.uk. Har selv kjøpt flere xbox 360 spill på ebay.
Sist endret av 7ate9; 4. oktober 2012 kl. 21:23.
så om jeg skal kjøpe xbox spill må jeg kjøpe pal versjonen eller noe lignende?
Sitat av 7ate9 Vis innlegg
PAL fungerer, ikke NTSC. Kan være en fordel å søke fra ebay.co.uk.
Vis hele sitatet...
Er det fortsatt slik? Trodde det bare var på eldre konsoller.
Sitat av xbox 360 giker Vis innlegg
så om jeg skal kjøpe xbox spill må jeg kjøpe pal versjonen eller noe lignende?
Vis hele sitatet...
Ja, eller modde Xboxen og laste ned spillene gratis.
Sist endret av Dr.Feelgood; 4. oktober 2012 kl. 21:26.
frister ikke å modde xboxen da :P
er jo masse billige spill på finn.no, du får kjøpt hele spillpakker med maskin og masse spill får par tusen lapper av desperate pengenødne
Som andre sa sørg for at det er PAL. Det meste du får kjøpt fra England og rundt omkring i Europa er PAL. Står vel også fra selgeren om det er PAL / NTSC.

Du burde også ta en tur innom biit.no, der kan du se på spill som selges på Amazon. Ganske billig, og Amazon kan man stole på. Husk at du også må betale moms om spillene koster over 200kr.
Sist endret av Photosopp; 4. oktober 2012 kl. 22:19.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Jeg har endel spill liggende (ca 15-20), du skal få dem for en 500lapp og frakta.