Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1828
Sett en tidligere tråd her, men den hjalp ikke stort.
Ferdig med alt som heter mario, det spiller jeg med barna.

Det er vanskelig å få oversikt over alle spillene synes jeg, tips til spill(ikke action/skyting/slossing mot monstre e.l.)

Setter stor pris på tips om noen gode spill?
The Binding of Isaac
Syns Ori serien var veldig bra, vel, noen frustrerende øyeblikk, men alt i alt 2 helt fantastiske spill
takk takk.
Sist endret av Khaleesi; 24. desember 2023 kl. 14:32. Grunn: Så ikke neste svar
Baba is you, solid hjernetrim.
Animal crossing?
Prøv Terraria! Har ikke prøvd det på switch, men på pc ruler det. Uante mengder innhold pakket i et action-adventure-sandbox 2D spill.
Spiller Dave The Diver for tiden. Artig spill hvor man driver en Sushi-sjappe på kvelden og utforsker havet og fanger ingredienser på dagen.
Høytfungerende idiot
wormhole's Avatar
Selv om det kanskje er litt nisje for de som liker strategispill, koser jeg meg veldig med Fire Emplem: Three houses om dagen, men for mange vil nok de første 10-15 timene med gameplay være litt tunge.

Dark Souls og Skyrim er jo ikke Switch exlusive, men er fortsatt i toppsjiktet kvalitetsmessig.

Xenoblade-trilogien er også 3 solide rpg-mesterverk, særlig historiemessig. Battle-systemet blir fort litt for automatisk etter min smak, men dette veies opp av elementer som utforsking og karakterbygging.

Metroid er jo alltid et must have. De to spillene er riktignok veldig forskjellige, og meningene er ganske delte. Selv om Dread utvilsomt er verdt å kjøpe, er Metroid Prime fullstendig overlegent etter min mening, og jeg har ikke spilt remastered engang
Read Dead Redemption
The witcher
Portal 2
Dark souls! Git gud
Zelda tears of the kingdom
Metroid dread 10/10
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Dark souls! Git gud
Vis hele sitatet...


Sitat av Khaleesi Vis innlegg

Det er vanskelig å få oversikt over alle spillene synes jeg, tips til spill(ikke action/skyting/slossing mot monstre e.l.)
Vis hele sitatet...

Du utelukker en veldig stor andel spill når du skriver ikke action skyting slossing mot monstre e.l. spesielt slossing mot monstre!


Det blir vel evt Minecraft på kreativ modus som er det eneste switch spillet jeg kommer på som ville vært aktuelt for deg da?
Sist endret av KrølleBølleBrur; 25. desember 2023 kl. 14:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Nekopara som foreslått da. Handler om å drive butikk og å utvikle relasjoner til "nekoer" altså kattejenter som du møter i spillet. Voksenspill hint hint
Good job! Er et gøyalt spill. Jeg spilte coop med samboeren, og hun var nesten mer hektet enn meg.
Noe kort, men underholdende og uskyldig.

Ellers har jeg med flere hatt mange gode stunder med ultimate chicken horse og heave ho. Her kan man også være flere enn bare to.
Jeg har også spilt det siste warioware-spillet en del. Passer bra i et lystig lag