Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 348
Noen som har noen favorittspill de ønsker å dele? Nettop kjøpt PS5, men vurderer å benytte meg av åpent kjøp da jeg ikke finner noen relevante spill som jeg synes er bra. Har spilt gjennom MW3 storyen, og den var jo bra den, men spilte gjennom hele på typ 6-7 timer. Og multiplayer delen syntes jeg har tapt seg med årene, og Warzone syntes jeg er kjedelig.

Liker chill spill, typ GTA og Red Dead. Føler det er waste med en PS5 når jeg nå sitter å replayer Red Dead 2 story mode som jo er et PS4 spill.
Sist endret av Pillfreak; 15. februar 2024 kl. 21:34.
The Long Dark
Baldurs gate 3 er chill og har episk story. Er jo evig mange spill. Gta 6 kommer og da ville jeg hatt ps5 alle dager i uka.
seppuku
Pillfreak's Avatar
Trådstarter
Haha sant, gta 6 venter jeg på. Men det er jo ikke før 2025, og most likely høsten!

Kanskje jeg er blitt gammel? Men jeg føler det har kommet svært få spill som faktisk gir en wow faktor de siste årene
Sist endret av Pillfreak; 15. februar 2024 kl. 21:59.