Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 983
Hei

Jeg har nå prøvd tre forskjellige subtitles til filmen Pi. Alle fungerer som de skal, men alle henger to-tre sekunder etter. Noen som vet hva som er greia? Har jeg bare vært uheldig med de tekstene jeg har lastet ned?

Jeg bruker VLC.
Du har nok heller vært uheldig med den versjonen av filmen du har lastet ned Jeg husker ikke om det var VLC eller BSplayer, men en av dem har i alle fall muligheten til å forskyve underteksten fram og tilbake.
Trådstarter
35 0
Tør jeg spørre hvordan jeg kan forskyve underteksten? Prøvd å lete meg litt frem uten noe resultat.
Anime Freak
Altså en sub er lagd med "01:01:01" feks som timing, om 3sec mangler av filmen du ser så er det grunnet om som sakt kan du lett forkskyve teksten en par sec.
Last ned "Time Adjuster for divX" om du bruker divX.
http://www.ireksoftware.com/ta/
Jeg var ekstremt desp engang, og viste ikke om å skyve bilde frem/tilbake. Så løsningen min ble å åpne filmen i et filmredigerings prog, deretter legge et bilde som varte 3-4 sec forran hele filmen! Så ble det perfekt!