Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1037
Hei. Jeg driver litt med å flytte væsker gjennom tynne gummislanger (ala 4-5 mm). Men jeg skulle gjerne kunne stenge slangen/regulere flowen i slangen. Og jeg ønsker å gjøre det rett på slangen istedenfor å kutte den og sette inn en ventil. Jeg har sett dem bruker slikt på sykehus. Noen som vet hva det heter, slik at jeg kan lete det opp på Ebay/Amazon? Nå har jeg prøvd omtrent alle søkeord jeg kan, både på norsk og engelsk. Ja, jeg vet jeg kan gjøre det for hånd, men poenget er at jeg skal kunne forlate oppsettet uten at det lekker på gulvet.
Noe alà dette? Det er 400 stk men.


Er det rulleklemme (den oransje) på et infusjonsett du tenker på?
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Denne beskjeden får jeg fra Telenor på linken din:

Du er i ferd med å gå inn på en utrygg nettside!

Nettvern fra Telenor har derfor blokkert denne nettsiden for å beskytte deg mot digitale trusler.


Rettelse: Jeg kom inn når jeg kopierte teksten i linken og puttet den i nettleseren. Jo, det ligner absolutt det jeg tenker på. Takk!

Sitat av NokErNok Vis innlegg
Noe alà dette? Det er 400 stk men.
Vis hele sitatet...
Jam det blir dyrt siden jeg bare trenger et par av dem. Men takk fordet.
Sist endret av ivar_oslo; 10. desember 2023 kl. 18:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Denne beskjeden får jeg fra Telenor på linken din:

Du er i ferd med å gå inn på en utrygg nettside!

Nettvern fra Telenor har derfor blokkert denne nettsiden for å beskytte deg mot digitale trusler.
Vis hele sitatet...
Ikke hos meg, men her er bildet av det han la til.
Sitat av zorro Vis innlegg


Er det rulleklemme (den oransje) på et infusjonsett du tenker på?
Vis hele sitatet...
Ja, det var en av dem jeg tenkte på. Selges de uten resept noe sted?

Sitat av NokErNok Vis innlegg
Ikke hos meg, men her er bildet av det han la til.
Vis hele sitatet...
Takk. (Jeg kom inn ved å gjøre et triks)
Sist endret av ivar_oslo; 10. desember 2023 kl. 18:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.