Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1871
Hadde nettopp en ganske negativ førstegangsopplevelse med JWH-018 som jeg ville dere med dere.

Jeg har tidligere ikke prøvd andre rusmidler enn psykedelika, så jeg har ikke mange sammenligninger med denne opplevelsen, men jeg får prøve så godt jeg kan. Jeg røyket en ukjent dose (se detaljer under) fint pulver med beige farge, fra en glasspære-vaporizer. Jeg veier ca 85kg.

Før -
Jeg innser at selv om jeg har lest en del om virkningene jeg fikk på nettet i forkant, var det alt for lite. Jeg føler at jeg var helt uforberedt på denne opplevelsen.
Jeg prøvde å måle opp ca 1-2mg på en nyinnkjøpt mikrogranvekt, men oppdaget av vekten ikke var veldig nøyaktig. Den ombestemte seg ofte, men jeg tror jeg tok omtrent 3 mg. Jeg var ikke særlig bekymret. Dette var første gangen jeg har røyk noe som helst, men det var ikke like ille som jeg hadde forestilt meg. Det var nesten bare som puste inn vanlig røyk.

0:00 -
Jeg tok tilsammen tre trekk med ca 30 sekunder mellom. Jeg trodde hver gang at effektene skulle komme innen få sekunder. Var kanskje litt for vant med å lese DMT-rapporter. Så leste jeg noen tripprapporter på nytt, og merket meg at mange ikke kjente noe før om 5 min.

+0:05 -
Jeg inne på badet da det plutselig skjedde. Jeg kjente en bølge renne gjennom kroppen, og plutselig begynte hjertet å slå utrolig fort. Jeg ble ganske nervøs, har aldri hatt noen sånn stimulerende effekt fra LSD eller psilocin før. Jeg ble faktisk så redd at jeg gikk å la meg i sengen i stabilt sideleie, i tilfelle jeg skulle besvime. Jeg trodde hjertet slo rundt 180 BPM, men nå i etterkant tror jeg ikke det kunne vært særlig høyere enn 120.

+0:15 -
Jeg reiser meg litt, holder meg ganske rolig, får ikke panikk, men hvis jeg var helt uerfaren tror jeg muligens det kunne ha nærmet meg. Det var avslappende å ligge i sengen, men også skremmende fordi jeg innbilte meg at det at jeg slappet av kunne bety at jeg holdt på å besvime. Tenk om noen kom inn i rommet mens jeg lå besvimt i sengen med noe pulver og en vaporizer ved siden av meg. Jeg tvang meg selv til å ta det med ro.

+0:25 -
Jeg begynner å få milde halliser. Spesielt det lyse ting virket ekstra lyse, og at svake lys blinket i hele synsfeltet.
Den stimulerte følelsen fortsatte. Hjertet gikk i hvertfall 120 BPM, jeg hadde små spasmer i random kroppsdeler og jeg regner med det er slik det er å overdose på koffein, uten at jeg har opplevd det før selv. Hadde fortsatt litt paranoide tanker.

0:40 -
Jeg prøvde å høre litt på musikk, og det hjalp en del. For første gang i trippen smilte jeg. Var utrolig lett å leve seg inn i musikken. Jeg merket også at jeg begynte å bli "stoned". Kroppen ble veldig tung og jeg ville ikke reise meg.
Hadde fortsatt den merkelige stimulert/stoned blandende følelsen.

1:30 -
Ikke noe særlig skjedde frem til nå, men nå har ting roet seg litt. Er ikke lenger paranoid, føler egentlig ikke noe særlig psykisk forandring. Har hatt litt livligere humør, tror jeg. Fikk litt mer høylydte latterutbrudd enn jeg burde fått.

2:00 -
Det er nå jeg skriver dette innlegget. Jeg sitter igjen med en skuffet følelse. Det var ikke mye moro, mange flere sideeffekter enn positive effekter. Har fortsatt den ubehagelige følelsen om at det blir pumpet altfor mye blod rundt i kroppen min. Vet som sagt ikke nøyaktig hvor mye jeg tok, men det lover uansett ikke godt: Hvis jeg tok for mye må effektene var en normal dose være veldig små.. Hvis jeg tok for lite må effektene av en normal dose være altfor sterke/ubehagelige. Hvis jeg tok en perfekt dose er jeg rimelig skuffet.
Men det kan ha vært ganske dårlig stoff. Tror ikke set/settingen var noe særlig her hjemme heller, selv om jeg liker meg alene hjemme. Jeg har mye igjen, men frister ikke noe særlig å gå gjennom dette her en gang til. Kan vel gi det noen andre, og se om de liker det bedre, I guess.
faen, hadde akkurat samme følelse på weed... sikker bøffa ut med jwh
bra rapport, alt gikk bra
Sist endret av Spirituell; 25. november 2011 kl. 20:54.
Sannsynligheten for at weed'en din var påført jwh stoffer er ikke særlig stor!
Du inntar psykoaktive stoffer, - stoffer som bevisst endrer måten vi tenker på, og så tror du at fordi du reagerte noenlunde likt som TS, så betyr det at du må ha fått i deg JWH?

-Psykoaktive stoffer vil i stor grad oppleves forskjellig ved hver bruk, selv ved bruk av samme stoff, samme mengde.
Dagsform og ikke minst mindset påvirker dette mye. Samt omgivelser og annen stimuli.

Dette er viktig å ha i bakhodet hver gang en inntar diverse substanser!,
Du kan påvirke "trippen" mer enn du tror
Håper du brukte en skikkelig mg-vekt? Begynne med 2-5mg kan være lurt. Hverken jeg eller andre jeg kjenner har bæda på jwh eller am variantene, inkludert jwh-018.
Sitat av ifchems Vis innlegg
Håper du brukte en skikkelig mg-vekt? Begynne med 2-5mg kan være lurt. Hverken jeg eller andre jeg kjenner har bæda på jwh eller am variantene, inkludert jwh-018.
Vis hele sitatet...
Les posten, så ser du at han brukte vekt, og dosen var nok ikke over 5mg.
Har også opplevd en intens "bølge" i kroppen min. Men da ble også kroppen min "sammenkoblet" til sovaen, mens jeg hadde close-eyes visuals og "reiste" igjennom verden. Snakk om å være stein. Var en ganske stor dose. Ca. 100mg.

Anbefaler ingen andre slike doser. Har opplevd mye ubehag på slike stoffer.
Sist endret av Mexxy; 27. november 2011 kl. 06:11.
ArbeidsledigProletar
Sitat av Spirituell Vis innlegg
faen, hadde akkurat samme følelse på weed... sikker bøffa ut med jwh
bra rapport, alt gikk bra
Vis hele sitatet...
Hvilken føelelse?