Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 3262
For noen dager siden var eg å henta 4 blottere av typen Mikke Mus til meg og en kompis(Ke). Hadde fått høre at første gang trengte man en litt større dose for å få feelingen. Planen var igrunn å stå opp en dag i helga å droppe de som det første vi gjorde. MEn vi tok de heller faktisk igår, på en onsdags ettermiddag.
Da jeg hooket opp med kompisen min(Ke) og trippsitteren(Ka) hadde de allerede vært ute å trukket på spliffen og knasket 2-3 blå valium vær. Jævla idioter tenkte eg, men tripp skulle det bli og tripp ble det.
Meg og Ke delte de opp, satt oss i stua og la de begge på tunga kl 14:45.
10 minutter senere tar Ka 2 blåvalium til.
Det går en times tid og vi merker ingenting, plutselig sier Ka at han kunne tenkt seg en fjodde, meg og Ke var nokså enige at litt hasj hadde vært godt.
Så vi satt oss i bilen og tok en tur til sentrum. Jeg kjørte heldigvis ikke, det var nå jeg begynte å kjenne rusen, jeg fikk en tilfredsstillende følelse i kroppen og alle fargene i naturen var forsterket. Min gode venn Ke, som kjørte sa seg enig at han også kunne kjenne en slags rus, men det var ingenting av det jeg hadde forventet, men det var jo bare 1,5 time inn.
Vi slapp av Ka som skulle gå å skaffe oss noen å røyke på og meg og Ke tok oss en kjøretur rundt byen. Mens vi kjørte filosoferte vi over rusen og ble enige at dette var følelsen vi kunne tenkt oss hele tiden. Denne følelsen kan jeg bare beskrive med at man føleler seg ytterst lykkelig uten noen bekymringer i livet.
10 minutter senere ringer Ka og sier at vi skal plukke han opp. Vi kjørte inn i sentrum igjen og parkerer. Mens vi venter på at Ka skal finne oss (som tok jævlig lang tid, jævla pillehode) så jeg hva jeg tror var den første(og eneste?()) hallisen, en mann gikk forbi bilen, snudde seg og sto lenge å myste meg inn i øynene, jeg gjorde det første som falt meg inn å myste tilbake. Han sto å stirret meg i øynene et par minutter, så snudde han seg og begynte å sakte vekk, for å så sakte snu seg igjen å begynte å stirre igjen, men denne gangen med et unaturlig stort glis på trynet. Jeg stirra tilbake, snudde meg til Ke for å se om han fikk dette med seg. Når jeg snudde meg tilbake var han vekk. Ke hadde ikke sett dette ettersom han var for opptatt å prøve å forklare veien til Ka.
Ka finner endelig fram til bilen og vi kjører opp igjen til Ke. Satan så bilen stinket hasj da Ka satt seg inn selv om han bare hadde skaffet en liten 2er.
Vi ankommer huset, og setter oss ned i stuen for å begynne å mekke.
Vår trippsitter Ka sier han kunne tenkt seg å bonge dette her. Jeg var med, Ke var litt urolig for halsen, men vi fikk han med. Kl var akkurat passert 16:40.
Vi hitta bongen hardt med 2 strake fyllinger vær. Det slo hardt for å si det mildt. Jeg må nevne at dette var en av de bedre hvis ikke den beste hasjen jeg har røykt...
Ka fortsetter å hitte mens Ke og jeg måtte ta det litt med ro.
Vi satt oss ned, fyrte på et spill og gamet litt. Så sier Ke at vi må ut å gå med bikkjen, det tar tid før vi reagerer. Nå begynte jeg å merke at noe rart noe skjedde i kroppen. En meget rolig følelse etterfulgt av adrenalin når trippsitteren(Ka) sier han skal knivstikke meg, jeg fant en hammer og sier at han skal bare prøve seg . No worries, vi bare køddet litt med værandre. Men ettersom Ke har røykt weed og spist blåvalium før på dagen etterfult av 2 blottere og så et apr hits på bongen tror eg han tok dette feil og stormer plutselig ut døren og sa at han trengte en sig/luft. Han kommer inn igjen og bikkjen begynner å mase på at den vil på tur. Jeg sa at det hadde ikke vært feil å tatt en tur ut og se mens trippsitteren(Ka) vil bli sittende. Dette førte til at Ke nok en gang måtte ut. Denne gangen kom han ikke inn igjen og jeg ble sendt ut for å lete. Jeg loka som faen og gikk rundt huset et par ganger og lette. Da jeg roper ut navnet hans hører jeg han svare, han lå inntil veggen rett for siden av meg, det var vist andre gang jeg hadde gått forbi han.
Nå følte jeg meg nokså klar i hode ettersom jeg var bekymra for at han hadde stukket av. Han lå på bakken og chilla lik blek i fjeset, han mista vist alt blodet i hode når han sto oppreist. Jeg fikk han inn igjen hvor Ka loka med å rydde opp alt. Da alt så noenlunde ut gikk vi ut med bikkja. Vi kom vel 100 meter før Ke må legge seg ned igjen. Vår gode trippsitter sier at dette ikke er en god ide, jeg var igrunn litt uenig der og da men i ettertanke skjønner eg problemet. Jeg tok bikkja til Ke i ene hånden og Ke i den andre.
Vi loka tilbake veien vi kom og vi fikk han innendørs. Så satt vi oss ned i stua og loka litt. Etter en stund kaster Ke oss på dør og sier at han skal sove. Det er nå gått 3,5-4,0 timer siden vi tok blotterne og kl nærmet seg vel 19:00.
Meg og Ka gikk mot buss holdeplassen og tenkte oss hjemover vær for oss.
Alt var helt greit da vi gikk mot holdeplassen og da vi satt oss på bussen. Men da jeg gikk av bussen fikk jeg et lite panikkanfall tankene som gikk igjennom hode mitt var "jeg er halvveis igjennom LSD trippen og partneren min sover og trippsitteren slapp meg nettopp løs" jeg gjorde vist det beste jeg kunne gjøre med situasjonen og gikk hjemover til min mor. Nå var jeg på peaken av rusen og en god del er uklart for meg. Det jeg husker best var at min mor var litt lei seg ettersom hun hadde prøvd å få tak i meg angående middag hos hun. Dette husker jeg traff meg veldig hardt og jeg tror jeg var på gråten i da hun sa det til meg. Jeg husker jeg lagde meg en brødskive, satt meg i stuen og loket på TV. Jeg tror jeg satt i stuen frem til kl var 23 på kvelden før jeg gikk å la meg. Det som skjedde imellom 19:30ish til 23:00ish husker jeg meget lite av. Denne natten slet jeg veldig med å sovne.

Dette skjedde igår. Har enda ikke snakket med Ke eller Ka men satser på at de greide seg.

Jeg vil nevne at jeg er 18 år, har røykt marihuana i 2-3år på et ukentlig/daglig bruk med den lengste pausen på 3-4 uker.

Jeg vil beklage for skrivefeil og usammenhengende tekst. Er litt lok idag.
Hele rapporten i ett avsnitt er _veldig_ slitsomt å lese. Og veldig lett å blande karakterene (ke og ka) mitt ute i teksten, noe som er veldig forstyrrende.

Vis du skriver den litt bedre neste gang, kanskje jeg leser hele.
Bilkjøring på LSD er ikke særlig lurt. Og kan tenke meg det hadde vært ekstra jævlig å havne i en ulykke når man tripper, *grøss*.
Sist endret av HomerJay666; 20. oktober 2011 kl. 11:59.
Youz guyz r crazey! Virket som noen dårlige blottere disse "Mikke Mus" dryppa ^^ Kanskje noen burde fortelle han andre Bergenseren at han må bruke 600kr til for 2 nye blottere før han hiver dem i seg?
Har hallisunert på hasj, vet ikke om det var noe annet. Skrev triprapport men fikk ingen svar i tråden :0

Merker at jeg har litt lyst å prøve LSD.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Det er å dra den litt vel langt å kalle Ka for tripsitter, er det ikke? Personen diskvalifiserer jo seg selv fra den rollen gjennom hele fortellingen din. Og Ke kjører bil etter å ha spist syre, røyket cannabis og spist 4-5 st valium, for så tilslutt kaste dere ut av leiligheten midtveis i trippen. For en elendig trippekammerat.

Jeg skulle ønske at dere var mer ansvarlige enn dette. Dere har oppført dere som en gjeng idioter.
Sitat av Nannuk Vis innlegg
En meget rolig følelse etterfulgt av adrenalin når trippsitteren(Ka) sier han skal knivstikke meg
Vis hele sitatet...
Trippsitteren din truet deg med knivstikk? sjukt.. Selvom det bare var tull
ArbeidsledigProletar
Sitat av elderpo Vis innlegg
Trippsitteren din truet deg med knivstikk? sjukt.. Selvom det bare var tull
Vis hele sitatet...
Dette er drøyt, hadde tripperen vært skikkelig på tur kunne dette ha ført til en skikkelig bad trip. Det hele stinker av dårlige holdninger og av uvitenhet.
Dette må være noe av det verre jeg har lest. No offence, men dette hørtes helt jævlig ut.
At du er så naiv og tror at dette går bra, det er jo bare ren flaks at dette går så bra som det gjorde.

Jeg har hørt om folk som sitter 3 stk hvor 2 tar syre og han siste holder seg 100% edru og dette er en fin natursetting i trygge miljøer uten andre mennesker rundt, og likavel det har sjedd både det ene å det andre. Du velger en tripsitter som kjører i seg piller og bonger og hva faen. Og som tydeligvis ikke forstår alvorligheten i situasjonen når han prøver å gi dere noia. Dette kunne gått jævla galt. Tenk hvis bilen hadde kræsja, kompisen din kunne vært personlig ruinert for alltid, i verste fall dere kunne daua.

Syns batabusa bruker et fint ord når han sier uvitenhet.

Et ord : Skjerpings
Hvor er rusen?
Jeg savner følelsene dere fikk. Eller var det ikke noe mer? En åpenbaring osv?
Tror ikke den der mikkegreia var noe særlig. Som andre nevner her var trippsitteren uforsvarlig. LSD-tripp kan være heftige greier. Jeg har selv kjørt i LSD-rus, dog ca 10 timer etter inntak, og jeg trodde jeg var clean, men den gang ei. Virker ikke som rusen deres varte så fryktelig lenge heller? Jeg fikk ikke sove før kanskje 20 timer etter inntak, og da vært våken i 44 timer eller noe, selv om jeg var sliten og trøtt i både hodet og kroppen.

Deres tripp minnet meg ikke om min. Kan virke som Ke fikk mer utav det, havnet på badtrip eller noe siden han fikk noia og kastet dere ut, i tillegg til at han hele tiden ville legge seg ned? Tror mer det kan ha skyldtes hasjen.

Her er min jomfrutur på LSD: http://freak.no/forum/showthread.php?t=177738 (ser jeg skulle redigert den litt i ettertid, var litt fjern når jeg skrev den)
Sist endret av kn^tte; 20. oktober 2011 kl. 22:27.
Ojda.. :P

Benytter anledningen til å slenge ved denne.

Pass på hodene deres og vær forsiktig.
Et særdeles godt eksempel på personer som burde holde seg langt unna psykedelia..
Dette var skremmende å lese. Er det mulig. Galskap. Skaff deg bedre/smartere venner, les masse selv, og prøv på nytt etter å ha applisert det du har lest om.
Blå valium og lsd? Hmm, Kan se for meg at det ikke ble noe særlig visuelt. Ellers har jeg faktisk ikke tatt meg tiden til å lese tripprapporten ettersom det var skrevet ufattelig kronglete og blir for slitsomt.