Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  95 12664
Hei!
Jeg har lastet ned MineCraft Alpha gratis (fra piratebay). Det jeg gjorde var å kjøre programmet der jeg fikk beskjed om å logge meg inn. Det gjorde jeg ikke, jeg klikket bare på "log in" uten å ha skrevet noe, og da det kom opp at den ikke fikk connection til internett, og jeg kunne velge å spille offline.

Det gikk bra, og fikk spillt det noen ganger, men så en gang da jeg skulle launche spillet stod det at den holdt på å laste ned en oppdatering..
Dette skjer hver eneste gang jeg prøver å kjøre spillet, når jeg klikker på påloggingen uten å ha skrevet brukernavn eller passord. Det står noe sånt som:

Uptading Minecraft
Downloading Packages...
(den står der en stund, og så står det alt den laster ned)
Failed to launch.
Fatal error occured (5): null
Extracting: lwjgl.jar.lzma to lwjgl.jar

Har forresten prøvd å slette alt og laste ned på nytt fra en ny link (bukta). Det samme skjedde, men den ble faktisk ferdig med å laste ned og jeg kunne spille Men da jeg lukket spillet og prøvde å kjøre det igjen, så skjedde akkurat det samme som før (selvfølgelig).

Det hadde vært veldig fint hvis jeg kunne ha fått litt hjelp her...
Kanskje det går ann å få seg gratis bruker, men vet jo at spillet ikke er gratis... Alle svar mottas med stor takknemmelighet
Har du ikke konto så får du sikkert ikke autentisert deg mot serveren, så når han som utvikler spillet pusher oppdateringer så feiler det. Dessuten er det store problemer med servern nå.
http://minecraft.net/
Men hvor er det man får tak i en bruker, da? Ser på nettsiden at han legger ut filer til spillet, så det må være brukerene som må koste...? Vurderer kanskje å kjøpe det, hvis det ikke er så veldig dyrt.. (Noen som vet hvor dyrt det er?)
Og så hørte jeg at det gamle MineCraft er helt gratis, men er mye mer primitivt enn Alpha? Noen som kan si hvor mye mer primitivt?

Forresten, til alle MineCraft-spillere: Her er en link som gir deg oversikt over hvordan du lager de forskjellige tingene i MineCraft + litt mer nyttig info :P Enjoy!
Spillet koster 10 Euro, altså i underkant av 100 spenn. Da får du en bruker, tilgang til nyeste alpha og visstnok alle framtidige oppdateringer. Siden nettsia er nede så får du ikke kjøpt det nå.
Gamle gratis versjonen suger i forhold til den nyeste alpha. Den mangler crafting, mulitplayer og fiender.
Tips, kjøp bruker nå! Det er halv pris en liten stund nå.
Okei, tusen takk for alle svar ;P Synes i underkant av 100 var litt i overkant, men jaja.. snakker du om den orginale prisen da, eller om den halverte? :P
Jeg vet ikke om det var tilbud, men det var det jeg betalte. Det er helt klart verdt hundre spenn.
80 kroner for minecraft er egentlig ikke så mye tatt i betrakning at det enda er i alpha. Noe som betyr at det blir å komme mange oppdateringer og forbedringer etterhvert. Og kjøper du en konto nå får du alle oppdateringene som kommer gratis.
Jeg har kjøpt spillet, koster 10 euro nå som de sier, absolutt verdt de penga! Sitti timesvis med det i løpet av uka nå, lager diverse morsomme saker. Helt genialt spill. Gleder meg til spillet er ferdig utvikla, og multiplayern og server-oppsett funker som det skal, så man kan spille sammen!
Penny Arcade hadde en fin comic on minecraft

http://art.penny-arcade.com/photos/1010842689_DYj3P-L.jpg
Ja, det er i grunnen et helt genialt spill. Har fått det til nå, har lastet det ned fra hjemmesiden gratis, men skal nok kjøpe det når det blir mulig. takk ^_^

Skjønte ikke tegneserien...? xD
Plutselig gikk det opp for han hvilke enorme muligheter crafting systemet har og hvor lang tid han blir å bruke på det
Anbefaler å kjøpe det, siden notch (han som lagde spillet)
gjorde det alene, han fortjener det.
Jepp. han har virkelig gjort en bra jobb med infdev, altså kartlagings programmet. Er litt morsomt å tenke på at i teorien kan et minecraft kart bli 8 ganger større enn vår egen klode( det vil bare ta "litt" lagringsplass).

Men nå som minecraft har begynt å bli virkelig populært har Notch begynt å se seg rundt etter ansatte, Han søker bla etter en administrator til å ta seg av alt papirarbeidet slik at Notch selv kan bevilge mer tid til minecraft. Og en til å lage textures (noe Notch ikke er så veldig flink på).
Er det noen andre som får opp denne:


Bad video card drivers!
-----------------------

Minecraft was unable to start because it failed to find an accelerated OpenGL mode.
This can usually be fixed by updating the video card drivers.



--- BEGIN ERROR REPORT 7fe0271 --------
Generated 19.09.10 23:36

Minecraft: Minecraft Alpha v1.1.2
OS: Windows 7 (x86) version 6.1
Java: 1.6.0_21, Sun Microsystems Inc.
VM: Java HotSpot(TM) Client VM (mixed mode), Sun Microsystems Inc.
LWJGL: 2.3
[failed to get system properties (java.lang.NullPointerException)]

org.lwjgl.LWJGLException: Pixel format not accelerated
at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.nChoosePixelFormat(Native Method)
at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.choosePixelFormat(WindowsPe erInfo.java:52)
at org.lwjgl.opengl.WindowsDisplay.createWindow(WindowsDisplay. java:185)
at org.lwjgl.opengl.Display.createWindow(Display.java:311)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:843)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:771)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:752)
at net.minecraft.client.Minecraft.a(SourceFile:196)
at net.minecraft.client.Minecraft.run(SourceFile:554)
at java.lang.Thread.run(Unknown Source)
--- END ERROR REPORT 44932e14 ----------

Vis hele sitatet...
Sist endret av onClipEvent; 19. september 2010 kl. 23:36.
Hmm nei, Den feilmeldingen har jeg ikke vært borti enda. Det åpenbare vil være å sjekke om du har de nyeste driverne etc.

Og oppdater java'en din

Personlig får jeg samme feilmelding som kilroy1995
Sist endret av Gegnar; 19. september 2010 kl. 23:39.
får ikke laget bruker jeg :S

trykker på "need account" så spretter Exploeren opp med denne meldingen:

404 Not Found
/register.jsp was not found on this server.


--------------------------------------------------------------------------------
Resin/3.1.9
GreenRay, hvis du går på www.minecraft.net , vil du se at det står:
The following things do not work at the moment:
Registering an account
Purchasing the game
User verification for online servers
Sounds and music for new players
Vis hele sitatet...
Sist endret av stigi; 20. september 2010 kl. 00:09.
Men er det noen som vet hva som er halv pris? Er 80 kr halv eller er det 40 kr?
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av RoadKill94 Vis innlegg
Anbefaler å kjøpe det, siden notch (han som lagde spillet)
gjorde det alene, han fortjener det.
Vis hele sitatet...
Ikke at han ikke har tjent millioner allerede... Selv med typisk skandinavisk naziskatt fra helvete er han oppe i mange hundre tusen euro.

Det gamle MineCraft er søppel, imo, men Alpha er ganske kult. Spesielt som tidsfordriv, og det er naturligvis svært åpent gameplay der du gjør omtrent hva du vil.

Jeg har brukt (les: kastet bort) en del timer på dette spillet. Jeg er ikke nødvendigvis stolt, men jeg kan likevel anbefale det hvis du trenger noe nytt å prøve.

Null-feilen kan løses ved å laste ned Minecraft.exe på nytt... det skal visstnok være gratis fram til Notch fikser servere og autentisering.
Sist endret av robhol; 20. september 2010 kl. 16:46.
Sitat av kilroy1995 Vis innlegg
Men er det noen som vet hva som er halv pris? Er 80 kr halv eller er det 40 kr?
Vis hele sitatet...
80 kr er halv pris ( mener det var det jeg betalte )
Uff har brukt så mange timer på dette allerede:P
Sist endret av white?; 20. september 2010 kl. 17:31.
Sitat av robhol Vis innlegg
Ikke at han ikke har tjent millioner allerede... Selv med typisk skandinavisk naziskatt fra helvete er han oppe i mange hundre tusen euro.
Vis hele sitatet...
Sist gang jeg sjekket, så hadde han tjent over 10 millioner norske kroner (brutto) på kun salg av spillet. mindre med skatt selfølgelig, men han sitter nok igjen med et pent lite overskudd, nok til å sette fart på utviklingen i allefall
Last ned denne filen og kjør den.

http://www.minecraft.net/download/Minecraft.exe?v=445


Så starter du CUsers\CBA\Downloads\MineCraft Alpha 1.0.17_04\Windows Launcher\Minecraft

Så bare trykk login uten user og pw
Sist endret av Andcat; 20. september 2010 kl. 19:43.
Ny penny arcade comic

http://art.penny-arcade.com/photos/1015419613_NYok6-L.jpg
Sitat av Andcat Vis innlegg
Last ned denne filen og kjør den.

http://www.minecraft.net/download/Minecraft.exe?v=445


Så starter du CUsers\CBA\Downloads\MineCraft Alpha 1.0.17_04\Windows Launcher\Minecraft

Så bare trykk login uten user og pw
Vis hele sitatet...
Tror det er noe sånt jeg har gjort. Men uansett så har jeg lasta ned filen fra nettsiden hans, nå som den er "under restaurasjon", og kjører den bare vanlig og klikker "log in" uten passord så jeg kan kjøre single player

MineCraft er genialt, genialt, genialt! Noen som vet hvor dypt ned i jordan man må gå for å finne mer edle metaller? Og ikke minst "Red Dust Stone" eller noe sånt (for å lage kompass)?
Det sies at desto dypere du er desto oftere finner du edle metaller.

Det de aller fleste gjør er å grave seg en tunell rett ned til man treffer "the bedrock", altså bunnen på kartet. Du merker når du er på the bedrock pga av at du ikke kan mine gjennom den blocken.

Når du så er kommet helt ned er det bare å begynne å branche ut, mine til krampa tar deg i forskjellige retninger, så vil du nok snart finne bøttelass med både iron og diamond.

Bare pass på for lava og vann. Hvis du hører rennende vann når du driver å miner, så vær forsiktig. Du vet aldri når du tilfeldigvis hugger bort feil blokk og vannet kommer strømmende inn i tunellen(det samme kan også skje med lava, men der har du virkelig ingen forsvarsel)

Red stone finnes også i rimelige kvanta såpass langt nede.

Hvis du bestemmer deg for å gjøre dette, ta med en stack med stiger først
Sist endret av Gegnar; 21. september 2010 kl. 23:45.
sinnsykt mye av det lengre nede. Bare å grave nedover. Oppdaga en STOR naturlig hule her om dagen, med shitloads av redstone og diamant. AWESOME!
Jeg blir så sinnsykt irritert over feilen jeg får -.-
Prøvd å oppdatere drivere, men virker ikke.

Har også lest på Google, men finner ingen løsninger.

Samme tingen skjedde da jeg hadde Linux på denne PC'en, så det er sikkert hardware det er noe rart med..
Account Name:
Copelandlovesyou

Password:
brocraft
Sitat av GreenRay Vis innlegg
får ikke laget bruker jeg :S

trykker på "need account" så spretter Exploeren opp med denne meldingen:

404 Not Found
/register.jsp was not found on this server.


--------------------------------------------------------------------------------
Resin/3.1.9
Vis hele sitatet...
Det er fordi sidene er nede for øyeblikket. Etter det jeg har forstått, kan du lage bruker så snart siden er oppe igjen.

Et tips til alle:
Hvis du vil kjøre spillet bare singleplayer gratis, og du får samme feilmeldingen som meg og noen få andre her (at den laster ned oppdatering), så kan du bare plugge ut internetkablen / avbryte tilgangen til internett, og så fungerer det! (Du kan jo ikke laste ned når du ikke har internett)
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Siden denne tråden for lenge siden uasnett ble den tråden vi hjelper hverandre med minecraft problemer fortsetter jeg trenden da jeg har noen spørsmål om spillet. Lillebror og jeg liker begge Minecraft, vi vil veldig gjerne spillet sammen. Men når jeg laster ned server filen (Minecraft_server.exe) og vi spiller på den har begge det problemet at vi kan ikke drepe noen mobs. De blir røde men dør aldri, Minecraft uten lær/egg/kjøtt/fjær osv er noe kjedelig, dermed kjekkere singleplayer. Der er heller ingen zombier om natten, men det blir natt etter en stund, vanlige dyr er tilstede om natten.

Er det slik at dette ikke er utviklet enda eller gjør jeg noe feil? Noen som vet litt om multiplayeren? Er der alternativer, det viktigste er å kunne drepe dyr, det er kjekt nok da
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sio: Known issue. Problemet er at multiplayer rett og slett ikke er i nærheten av ferdig ennå - enda mindre enn singleplayer-delen.
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
Jeg blir så sinnsykt irritert over feilen jeg får -.-
Prøvd å oppdatere drivere, men virker ikke.

Har også lest på Google, men finner ingen løsninger.

Samme tingen skjedde da jeg hadde Linux på denne PC'en, så det er sikkert hardware det er noe rart med..
Vis hele sitatet...
Sitat av Googlesøk @ formspring.me/MojangSupport
I keep getting the bad driver message but i updated both my drivers and java. Any suggestions?
On the Nvidia/ATI control panel go to Adjust Image settings and hit Let the 3D application decide if it isn't already.
Vis hele sitatet...
Har du prøvd å forandre på disse innstillingene?

Sitat av robhol Vis innlegg
Sio: Known issue. Problemet er at multiplayer rett og slett ikke er i nærheten av ferdig ennå - enda mindre enn singleplayer-delen.
Vis hele sitatet...
Uhu Jeg håper de kommer med en forbedret multiplayer så fort som mulig, potensialet er grenseløst!
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Hehe, ja. Det er en rekke "roadblocks" (no pun intended) med multiplayeren. For det første lagger det BALLE, det har skjedd flere ganger at alt har gått så hjernedøvende sakte at chatmeldinger har dukket opp 30 sekunder etter innsending. I "anfall" av lag kan blokker du fjerner brått finne på å respawne, osv., og det virker ikke som om disse anfallene gir seg av seg selv.

Og så er det masse som ikke fungerer, minecarts, redstone (tror jeg), mobs (som du jo har funnet ut på egen hånd), og sikkert mye mer.

Selv ville jeg egentlig håpet på flere bugfixes på singleplayer før han begynner med multiplayer, men jeg skal være enig i at MP med folk man kjenner er veldig morsomt. Selv om det hele egentlig bare er en eller annen slags glorifisert lego-lek.
Sist endret av robhol; 25. september 2010 kl. 11:33.
Jeg lastet det ned på tpb i går. (skal kjøpe det om jeg digger det).

Det jeg lurer på er hva en "skal" gjøre?
jeg har kommet så langt at jeg lager mye items(ikke lagd alt enda), bygger flere hus etc.
Hva er målet deres liksom? Hva er det å jobbe for å få til?

Jeg synes det er litt kult, men atm går jeg bare rundt, bygger småting og dreper, og ikke helt vet hva som er kult og gjøre. Noen ideer?
Sitat av birrho Vis innlegg
Det jeg lurer på er hva en "skal" gjøre?
jeg har kommet så langt at jeg lager mye items(ikke lagd alt enda), bygger flere hus etc.
Hva er målet deres liksom? Hva er det å jobbe for å få til?

Jeg synes det er litt kult, men atm går jeg bare rundt, bygger småting og dreper, og ikke helt vet hva som er kult og gjøre. Noen ideer?
Vis hele sitatet...
Er litt som livet sjøl. Du må finne meningen selv Jeg ble sittende i flere timer med å bygge et hus, lage kjeller, tak, hemmelige dører og masse forskjellig. Endte opp med å finne et ferdiglaget hus som var STAPPFULLT med edelsteiner, gull, sverd, økser, hakker, tråd, spader, pinner, lys, flintstein +++ Det var mest morsomt, men litt kjipt også. Hadde lyst til å lage alt fra bunnen av, også fant jeg en gullgruve med stasj med én gang :P
Er man på leting etter mineraler, bør man grave en dyp sjakt rett ned. Kaste på noen stiger, eller lage en vannfall/båt heis. På bunnen av sjakten er det bare å grave seg lei. Garantert mye å finne, mye å lage, mye å gjøre.
Jeg gravde meg ned så langt at jeg falt gjennom og mista ALLE tingene mine
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
Jeg gravde meg ned så langt at jeg falt gjennom og mista ALLE tingene mine
Vis hele sitatet...
Falt igjennom hva? mapet?
isåfall , den var ny.
http://picz.no/l/816

Der falt jeg gjennom.
jeg har også falt gjennom, eller "ut" av mapet...
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Heh... ok, kjapt tips: man graver ALDRI rett ned. ALDRI rett opp. Man hopper ALDRI ned et sted der man ikke ser hva som venter (i dette tilfellet 101% sikker død )

Dessuten er det antakelig mer lønnsomt å lete i naturlige grotter for å finne mineraler og ressurser.
Hehe, nå har jeg skaffa meg et spend-on kort og kjøpt spillet. Gjorde det nå som det er på halv pris og greier, og enda er "Betaformat". Dessuten får jeg nå alle de fremtidige oppdateringene

Den eneste tingen jeg ikke skjønner, og som kanskje noen kunne hjelpe meg med, er hva jeg liksom får? Jeg gikk inn på hjemmesidene dems, tasta inn all info om postadresse, Visakort-info osv, og så stod det at det var sendt? Akkurat hva ble sendt? Får jeg en CD som jeg må hente på postkontoret? Eller får jeg det via software? Det stod vel i grunnen at jeg hadde kjøpt en bruker, men lurer fortsatt på hvordan jeg får den? Jaja...

Et annet "problem":
Nå som jeg skal få Minecraft "på nytt", så lurte jeg på om det var noen måte å få lagra det jeg har fra før? (filplasseringen av de lagrede "slotsene", kanskje?) Hehe, har jo jobbet mye og begynt på noen ganske store bygg, så ville gjerne få beholdt det når jeg får spillet på ordentlig...

Til alle dere som lurer på hva som er "meningen" med Minecraft:
Minecraft er et svæææææært spill, og det er mange mange ting og mange muligheter. Bare fordi du har bygget en del bygninger betyr ikke det at du har runda spillet :P Det finnes sikkert noe du ikke har gjort. Dessuten er MineCraft bare i betastadie ennå, så det kommer mange nye features i fremtiden. Dessuten har vi jo online, som sikkert (eller forhåpentlig vis) vil bli forbedret også. Minecraft er rett og slett et genialt spill, fordi det er så fritt :P
Men det kunne ha vært litt flere diamanter å finne, synes det er litt tynt med de edle metallene der nede i jorda.....

BTW: MinecraftWiki er oppe igjen! (Det samme er hovedsiden) Klikk her for tips og en oversikt over hvordan man lager de forskjellige tingene i MineCraft.
Takk for hjelpen
da logger du inn med brukeren du har "kjøpt"
Det du får, er oppdateringer og multiplayer. Du får ingen CD (Står nevnt på siden).

Ja du kan lagre save's. Google it.
Sitat av kilroy1995 Vis innlegg
Hehe, nå har jeg skaffa meg et spend-on kort og kjøpt spillet. Gjorde det nå som det er på halv pris og greier, og enda er "Betaformat". Dessuten får jeg nå alle de fremtidige oppdateringene

Den eneste tingen jeg ikke skjønner, og som kanskje noen kunne hjelpe meg med, er hva jeg liksom får? Jeg gikk inn på hjemmesidene dems, tasta inn all info om postadresse, Visakort-info osv, og så stod det at det var sendt? Akkurat hva ble sendt? Får jeg en CD som jeg må hente på postkontoret? Eller får jeg det via software? Det stod vel i grunnen at jeg hadde kjøpt en bruker, men lurer fortsatt på hvordan jeg får den? Jaja...

Et annet "problem":
Nå som jeg skal få Minecraft "på nytt", så lurte jeg på om det var noen måte å få lagra det jeg har fra før? (filplasseringen av de lagrede "slotsene", kanskje?) Hehe, har jo jobbet mye og begynt på noen ganske store bygg, så ville gjerne få beholdt det når jeg får spillet på ordentlig...

Til alle dere som lurer på hva som er "meningen" med Minecraft:
Minecraft er et svæææææært spill, og det er mange mange ting og mange muligheter. Bare fordi du har bygget en del bygninger betyr ikke det at du har runda spillet :P Det finnes sikkert noe du ikke har gjort. Dessuten er MineCraft bare i betastadie ennå, så det kommer mange nye features i fremtiden. Dessuten har vi jo online, som sikkert (eller forhåpentlig vis) vil bli forbedret også. Minecraft er rett og slett et genialt spill, fordi det er så fritt :P
Men det kunne ha vært litt flere diamanter å finne, synes det er litt tynt med de edle metallene der nede i jorda.....

BTW: MinecraftWiki er oppe igjen! (Det samme er hovedsiden) Klikk her for tips og en oversikt over hvordan man lager de forskjellige tingene i MineCraft.
Takk for hjelpen
Vis hele sitatet...
DU har vel registrert deg? Ja. Logg inn med brukeren din, da du nå har Premium.
Minecraft er ikke kommet til beta stadiet enda, det er i alpha...
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
http://www.toodledo.com/views/public...d4b49fbf9c05a0
"Before beta" skal han pusse opp multiplayer, flotte greier

Noen som har noen gode tips til hvordan man finner gode minderaler da? Gjelder det bare å grave veldig veldig dypt? "Naturlige grotter" har mappet mitt veldig lite av, det er mer en masse hauger overalt og ekstreme mengder vann. Er det en max grense på hvor dypt du kan komme?
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Ja, ved bunnen av mappet kommer du borti en type stein (bedrock) som ikke finnes noe annet sted. Den kan ikke ødelegges uansett hva, og under den... finner du The Void. (Altså.. blått ingenting man dør i.)

Du kan med fordel prøve å utforske litt. Gå litt unna spawnpoint og se etter grotter. Eventuelt grave nedover fra et helt tilfeldig punkt. Det skal litt flaks til, men plutselig finner du et SVÆRT hulesystem, og du kommer antakelig ut derfra med mer enn du kan bære.

Utstyr:
- Hakker, spader (merk: flertall.)
- Materialer til å lage flere hakker og flere spader (altså jern eller bedre.. stein finner du nok av overalt.)
- Trestammer (ikke kast bort plass med treplanker. Lag dem når de trengs.)
- Masse fakler (kan også lage dem etter hvert) samt kull til å lage flere.

Spiller du på noe annet enn Peaceful må du regne med mobs, fallulykker, lavaskade, osv, så ta med mat.

Går du dypt bør du også ta med deg to bøtter med vann. Da kan du lage en uutømmelig kilde (trenger ikke mer enn 3 blokkers plass nede i bakken, hvor som helst). Og la oss innse det: vann er jævlig nyttig hvis du skal ned i lavagrotter. Og lava forekommer hyppig på lavere nivåer av naturlige grotter.
Sist endret av robhol; 25. september 2010 kl. 21:55. Grunn: Nødformatering
Jeg tok meg friheten til å mekke noen bilder av mitt eget verk xD

1. Finn deg ett sted du vil grave. Mitt sted jeg startet var da en "hemmelig" gang inne i huset med en dør.

2. Lag feks en "trapp" som dette , noe som funker fint til bruk av vogn osv.

3. Pass opp for lava xD selv var jeg veldig uheldig med lava og gravde ett sted der var lava overalt...

4. Lag en gang som dette og bare grav rett frem til du ikke orker mere :P ikke uvanelig for meg å støtte på 4-5 klosser med diamant.

Bare å spørre om du lurer på noe mere ^^,

http://imgur.com/zBCHR.png

Haha 1920x1080 ble litt stort så la ved en link istede
Sist endret av white?; 25. september 2010 kl. 22:00.