Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1435
Jeg kjøpte en samsung le40m71b her forleden, egentlig veldig fornøyd, men.....
Det gikk helt greit å koble til den bærbare
Når jeg koblet min stasjonære til tven begynte problemene, jeg ser skriften i bios helt greit men når den starter opp i windows, da begynner bildet å hakke (bildet dukker opp i et millisekund, det blir svart i 10-20 sekund før bildet kommer opp igjen) Leste noe om disse problemene før jeg kjøpte tven, tenkte at jeg ikke kom til å oppleve problemet selv men....... Tenkte at min tv var forholdsvis ny, slik at den nye softwareoppgradering skulle være i tven min, jeg vet ikke helt om det er det, men bak på tven står dette:version: sp01
Dette betyr nok at jeg må oppgradere softwaren inni tven eller finnes det en løsning på dette problemet?
Funker oppdateringen?
Kansje det er grafikkortet og, jeg vet ikke, men her har du det og: NVIDIA GeForce 6200
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
At tven er ny betyr ikke at den er produsert nylig. Ring samsung og hør med de, de har oversikt over hvordan du sjekker firmware og hva som er den nyeste. Ofte så sender de ut en kar som oppgraderer software for deg dersom det er innenfor garantiperioden, og det er det jo med denne...
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Du har iallefall ikke Geforce GO i stasjonærPC'en.

En driveroppgradering vil sikkert ikke skade, og å sette opp TV'en riktig på den stasjonære er heller ikke å forakte, de fleste drivere bruker å ha enkle wizards for å få dette til (enkleste alternativ er å klone skjermen så slipper du tenke på at primærskjerm kun viser bilde av en film).
Du trenger ny firmware i TVen.

Står en del om firmware tull hos Samsung her: http://avforum.no/forum/powerbuy-fel...g-m86-m87.html
Sist endret av fxxked; 20. juli 2007 kl. 01:06.