Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1291
Noen som vet hva den filmen som gikk på Showtime kanalen inatt heter ?

Husker ikke helt når den begynte men den slutta mellom 04.55-05.00.


Det var med en politimann som het Packman elns og sånne gjenger.
Husker du noen av skuespillerene?
Handlingen?
Navn på karakterene?

Alt det kan googles, men ikke noe av det du har sagt til nå..

"Packman or something and gangs and stuff" blir det ikke så mange resultater på..
Sist endret av Coldfire; 15. juli 2007 kl. 18:08.
Her kan du se programmet til showtime, kansje du finner den der?
Lazywriter
Gisse's Avatar
Du kan vel starte med å se på schedulen til Showtime? http://www.nonstop.tv/showtime/index.asp?tab=2

Der ser du at det er norsk tv-guide på siden der. Har ikke acrobat reader på maskina atm, men du kan sikkert laste ned og se hva filmen het.

Edit: Olav, fant den, jeg og, men tror den er for amerika. Er ikke sikker, men tror det. Den jeg flinket til er den kanalen som vises i norge.
Sist endret av Gisse; 15. juli 2007 kl. 18:18.
Sitat av Gisse
Olav, fant den, jeg og, men tror den er for amerika.
Vis hele sitatet...
Ja den er det, jeg var inne isted og så gjennom filmene fra igår.. Ingen filmer med karakterer hetende "Packman elns"
Fant svært få filmer med karakterer ved navn Packman på imdb også. Så spørs om navnet enten er feil, eller om det er tidenes undergrunnsfilm.
Tipper heller det er de små grå hos SixOneFo som begynner å svikte...

Husker de noe som helst sikkert fra filmen? Hadde den en happy ending?
Lazywriter
Gisse's Avatar
Ja, nå er jo ikke showtime kjent for å ha de beste filmene heller da. Heller B- og C filmer. Du får i værste fall prøve å sende en mail til showtime og spørre. Kan jo hend de er behjelpelige med slikt.
03.00 - 05.00 Colors

Sitat av IMDB
Plot Outline: An experienced cop and his rookie partner patrol the streets of East Los Angeles while trying to keep the gang violence under control.
Vis hele sitatet...
Politimann, gjeng osv.

En som heter Dog-man...