Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1046
Hei!

Jeg fikk nylig en pakke med 10x ekstrakt som jeg bestilte i posten.

Det er meg og broren min som skal røyke det.

Det første grammet røyket vi på joint.

Først tok vi halvparten av det det ene grammet med 10x ekstrakt og blanda i hver vår joint (med litt tobakk) (ca 0.25 g på hver) og etter jeg hadde kommet halvveis fikk jeg et 10sekunder latterkick, samt at vi begge begynte å svette no fælt bare sekunder etter vi hadde trukket. Jeg cappa min når det var 2-3 trekk igjen. Han og.
Gjorde det samme dagen etter. Den sterkeste virkningen jeg kjente tror jeg, må ha vært svetten. Vi begge begynte umiddelbart å svette no innmari. Jeg følte meg også veldig "rar" på en merkelig måte, og kanskje litt svimmel.

Etter vi var ferdig tenkte jeg det der var bortkastede penger.. ettersom vi røyka 0.5 10x ekstrakt hver uten spesielle virkninger.


Uansett, jeg har 1g 10x ekstrakt igjen og har lyst til å få ordentlig virkning. For etter hva jeg har lest på div. sider online (bla.a Erowid) så får man mye sterkere effekt enn bare svette og svimmelhet? Ofte blir helt virkelighetsfjern?

Jeg har ikke slik "torchlighter" så jeg må bruke vanlig.

Bong.. jeg kan lage av 1.5l flaske med lum som brønn og tenne på med vanlig lighter?

Noen tips?

Jeg har bare 1g igjen (til 2 pers.) som jeg vil få til å funke ordentlig, slik at jeg ikke bare kaster bort nok et gram.


Pfh takk for svar!


Mvh,
~easypwn
ok her er noen råd
-RØYK PÅ PIPE! uten det får man bare latterkick og blir stuka
-Hold røyken lenge inne (mild røyk så 20-30 sek er ikke noe problem)
med 20x så får man en KRAFTIG tur på 0,1 g så da burde du gjøre som jeg har anbefalt her med ca 0,2 siden du har halvparten så kraftig salvia

edit: kan holde røyken enda lenger med vannis, er en fordel.
holder fint med vanlig lighter
og uten tobakk
Sist endret av halla; 26. april 2006 kl. 02:54.
Trådstarter
13 0
Ok, takk for svar.

Funker det om jeg bare bruker en 1.5L flaske og lum som brønn? Eller mindre flaske?

Takk!
ja hvis det er tett nok til at du kan trekke så
Trådstarter
13 0
Ok, kult.. takk for svar. Da skal jeg nok teste det bare pappa sovner.. =)

Noen risc for at jeg kan miste bongen tror du, om jeg sitter i sofaen å puffer? Er litt redd for brannfaren hehe..

Og skal jeg røyke det rent eller blanda med tobakk?
Du burde egentlig ikke røyke det aleine, for du kan risikere å "falle ut" ganske fort etter røyking. Er ikke nødvendig å blande ut med tobakk.
ville venta jeg.... Har sett folk som begynner å skrike og sånn. og ja det er stor kjangse for at du mister bongen i gulvet, du burde ta ett jævla stort trekk og legge bongen på gulvet med en gang og legge deg tilbake.... =D
Gutter og jenter, vi har den store salviatråden! SØK!
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew