Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 789
Hallo
Jeg og en kamerat har planer om å starte ett nettspill ala Norwegian Mafia (www.norwegianmafia.no).

Spillet heter "Dark Ages of Middle Earth" og skal foregå i middelalderen. Mer om spillet kan leses på www.holenweb.net/darkages.

Grunnen til at jeg poster dette her er at vi trenger en c/c++/basic/delphi programmerer til å lage selve motoren, dvs oppdatering pr. time osv.

Kontakt eller kom inn på #darkages på EFNet (IRC).

Senere da dette er klart, trenger vi også beta-testere.Beta-testere kan henvende seg til zintex eller psyc` (meg) på irc.

På forhånd takk

Edit: Det skal være php /mysql basert, jeg kan lite om programmering så jeg vet ikke om det har noe å si.
Sist endret av psycho-; 7. juni 2004 kl. 23:37.
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Er det penger involvert eller kun goodwill? Jeg kan en og annen ting angående programmering, jeg melder hvertfall min interesse.
Trådstarter
Det er ikke penger involvert, bare for morro. Det skal være gratis å spille (kansje noen ads til evt. server)
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Ok, kan være interessant å ha bak seg, for erfaringens del. Fortsatt interesse.
Jeg har ikke IRC, men jeg kan godt være beta tester! Har erfaring fra maange tekstbaserte spill!
dette hørtes ut som et spennende tidsfordriv(ikke negativt ment)
[COLOR=purple]* ztaale er beta-tester [/COLOR]

jeg har trua... kan bli morsomt dette
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Bare synd de ikke hadde noe oppegående. Eneste de hadde var noe grafikk, og planer for hvordan spillet skal bli. Så det blir sikkert ikke så mye å se fra dette spillet på ei stund tror jeg - med mindre de begynner å prioritere prosjektet korrekt.
mulig det, de har jo "sommerferie" også på gang men..

jeg har trua

hørte btw de hadde vært i kontakt med deg m0b
Jeg kunne også veldig gjerne vært med som betatester... har erfaring fra utallige tekstbaserte onlinespill.
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
ztaale: Jepp, korrekt. Var interessert i å jobbe litt med dem, men siden prosjektet var såpass i startfasen og det ikke virket som om de egentlig hadde noen spesiell peiling.. så.. Neitakk, ikke for min del.
m0b: Du får vente å se da gutt, ikke kom med fordømmende svar på noe du ikke har peiling på. Grunnen til at vi søkte etter fler folk (så tidilig) var pga at det er lurt at et helt crew blir med på oppbygginga og ikke hopper inn på slutten og ikke har peiling hvordan systemer et oppbygd. Du kan ikke ha vært med i mange prosjekter når du forventer at alt skal være klart før man hopper inn som programmerer.
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Jeg er da vitterlig klar over hvordan slike systemer virker, og jeg har sannsynligvis hatt mer prosjekter enn hva du kan telle. Er slettes ikke dømmende, sier ikke at dere ikke kommer til å kunne klare dette eller at det blir en flopp i det hele og det store. Forteller bare hvordan ståa er, så ikke andre bruker unødvendige ressurser dersom de kan være interessert - og vil inn i et prosjekt som er "litt" mer en realitet enn hva deres er på dette tidspunkt.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Så så.. en plass må man jo starte..
▼ ... noen måneder senere ... ▼
så hvordan går det med dette prosjektet da?
Etter det jeg kan huske av det prosjektet startet med, så antar jeg at det er dødt nå.