Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 740
Hey! Holder på å sette opp et lite forum og skulle gjerne legge til flere enn Moderators, Supermoderators og Administrators på index.php siden, så de forskjellige "ranks" vises i forskjellige farger (de ligger på en rad, nederst under Whos' Online seksjonen).....noen som vet hvilken kode/ php-fil jeg må modifisere?

Takk!
trenger du egentlig flere enn mods, smods og adminer?
finnes massevis av hacks til phpbb, let litt på phpbbhacks.com du, så finner du nok noe som passer
Opprinnelig postet av eLto
trenger du egentlig flere enn mods, smods og adminer?
Vis hele sitatet...
Åssen duste-svar er dette da?...man kan faktisk legge til V.I.P, Respected Members osv....hvis du ikke kan hjelpe så la være å svar.
Opprinnelig postet av atomet
finnes massevis av hacks til phpbb, let litt på phpbbhacks.com du, så finner du nok noe som passer
Vis hele sitatet...
Takk for hjelpen, men jeg er ute etter hvor man kan editere i php-koden selv for å få dette til...har gjort det for lenge, lenge siden, men har helt glemt hvordan men gjør det....takk igjen!
Dette ligger jo ferdig i phpBB2.
bare å legge til i rangering...
sjekk/ spør på phpbb.no

der finne du mye om dette emnet
Sist endret av cumshot; 15. november 2004 kl. 15:40.
Opprinnelig postet av klumpen
Dette ligger jo ferdig i phpBB2.
bare å legge til i rangering...
Vis hele sitatet...
Ja, vet jeg kan legge til grupper i Admin-cp, men det er ikke det jeg mener.
På index-siden nederst står det Moderators, Supermoderators og Administrators i farger man kan velge selv, men hvis jeg legger til en ny gruppe så kommer ikke den frem på index-siden...skjønner?
Opprinnelig postet av cumshot
sjekk/ spør på phpbb.no

der finne du mye om dette emnet
Vis hele sitatet...
Har gort det i 2 forskjellige forum, men ingen har svart ennå..det har gått 3 dager nå!
Kan du hoste opp linken til der du har spurt på http://www.phpbb.no ?
Har ikke spurt der, men her:
http://phpbbfm.net/phpBBFM/index_fm.php
Men de idiotene har fjernet tråden min, for de mente den ikke hadde noe der å gjøre...merkelig!
index_body.tpl og/eller viewonline_body.tpl

Ligger i forum/templates/subSilver/
Ok, skal sjekke det...takk!