Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1557
Tenkte jeg kansje kunne legge ut denne "loggen" jeg førte under mitt første møte med AMT,
den er egentlig skrevet for å dele med noen venner, men hvorfor ikke dele den med dere freaks også?
Jeg skrev denne rapporten originalt på dialekt, men skal prøve å luke ut det meste.

Jeg hadde bestilt meg noe AMT fra en nettside, og en liten uke senere lå det i postkassa.
Jeg og en venn har tidligere erfaring med andre psykadelika og tenkte kansje AMT kunne være intressant,
da jeg har lest mye om både DMT og AMT, så vi tenkte vi ville prøve det selv.

Jeg skrev ned alt underveis mens vi satt å trippet, så det blir kansje litt merkelig å lese, menmen

Kl 15.22
Vi inntar 25 mg AMT hver, skyller pulveret ned med et glass vann.
Vi sitter å chillern å ser litt tv mens vi venter på effekt, blir spennende å se!;D

15.30
vet at det kan ta opp til 2 timer før man får full effekt,
men synes jeg føler en liten headbuzz, usikker på om det er placebo. x)

16.05
begynne å føle meg en smule speeda, merklig følelse i magen, hodet føles ikke heilt med.

16.14
har massive pupiller, lettere kvalme i magen, føler meg småfjern. å se seg selv i speilet føles merkelig.

16.24
"M" ble kvalm å spydde, effekten begynner å ta form, speil er sjukt fasinerende å se på! :P

16.40
sitter nesten me et konstant smil, føler meg litt smådum her jeg sitter :P jaw clenching begynner å bli en liten faktor.

17.00
Følesen av indre ro sitter ganske dypt i meg nå. ting ser pent ut, farger osv er liksom sterkere.
under rusanskelig å forklare. Merker at motorikken ikke fungerer som den skal,
kjennes ut som jeg har røyka og drukket en del med tanke på å bevege seg.

17.23
det ser ut som veggene puster, ting får litt 3d effekt (dårlig forklart, men ting føles nærmere)
på en måte. Når jeg ser på dvd hyllen så virker det som om filmene strekker seg å pulserer.
ganske behagelig å interessant.

18.00
Veldig euforisk, deilig stemning, alt føles så behagelig. Ting ser litt bølgete ut, farger er sterkere.
Ikke så altfor sterke visuals ennå,
men mye små-merkelige ting man ikke helt klarer å putte fingeren på.

18.15
bestemmer oss for å røyke litt AM-2201 i tillegg, se hvordan det utvikler ting.

18.30
Røykingen gjorde det hele enda mer spacy, haha, ganske gøy å behagelig.
Ting puster å lever føles det ut som, jeg ser verden på en helt annen måte.

18.35
så nettop svarte bokstaver som fløy litt randomly rundt på pc skjermen, wtf, haha

19.00
dette her er faktisk bare deilig. følelsen av eufori. Ting er bare sykt rart å gøy, haha.
fjeset mitt føles rart å ta på, litt nummen i ansiktet, jaw clenching begynner å bli litt irriterende :P
ting er mer bølgete. lys å gjenskinn er heilt weird xD
Synes nettop jeg så stjerner i taket... x)

19.16
Vi får latterkrampe til tusen, ting er fortsatt trippy som faen, ei ekkel traktorlesbe på tvn,
ser ut som en overvektig 9 år gammel gutt. (Hahaha, dette hadde jeg faktisk nesten glemt)

19.30
ting lever, helt sykt xD ser på at dvd'ane danser oppi dvd-hylla xD

19.57
sykt sykt sykt. hadde aldri forventet såpass effekt. Jeg ser ting som ikke e der,
ting beveger seg, absolutt noe av det merkligste jeg har opplevd.

20.00
vi slår av tv'n, det var deiligere uten, å kun sitte å prate,
høre på musikk og nyte rusen, man ser verden på en annen måte, lærer mye om seg selv.

20.10
føles ut som tiden står stille, rusen kommer i bølger i intensitet. musikk er som alltid fantastisk under rus.
Merker at hektisk musikk kan bli litt mye, går mest i rolige chille låter.

20.17
mer latterkrampe, merker at det fort kan bli vel intenst når man har røyka,
Tror jeg aldri har hatt så vondt i magemusklene av ren latter før.

20.26
Virker som tiden står stille, ser på klokka og den beveger seg knapt, herregud
Munch var farlig godt no. puppilene er store som tallerkner. Tiden ble litt stress faktor da "M" hang seg opp i klokka hele tia.

20.46
Vi bestemmer oss for å røyke litt mer, "M" synes hun ser ting som kryper på gulvet og i tobakken, så jeg er nødt å ta meg av rullinga.

21.03
Jeg gidder ikke å ha pc'n fremme lenger, setter på en chill liste på spotify å bare nyter rusen.


Etter dette så satt vi egentlig bare å lo, prata om hva vi så å hvordan ting virkelig fungerte osv.
Man lærer seg selv å kjenne på en helt annen måte.
Rusen var LANG, jeg trippa fortsatt da jeg gikk å la meg rundt halv 2 tiden.

Men jeg synes det var en meget behagelig tur, absolutt en bra opplevelse.
Som jeg leste på en triprapport på erowid: "No need for heroic doses",
jeg kan godt tenke meg å prøve dette igjen med litt høyere dosering,
men til å være førstegangs tur så var det perfekt.

Beklager at jeg ikke skrev mer detaljert, men det er faktisk enkelte ganger ord bare ikke når helt til.

Takk for meg
Sist endret av Juliaan; 22. november 2011 kl. 18:07.
Hmm. Kjenner ikke til dette stoffet. Hørtes veldig annerledes ut enn dmt hvertfall. Kanskje man hadde fått litt lignende effekt om man hadde tatt dmt oralt med en mao-hemmer?

Det er flere ting du beskriver her som høres ut som den kjente psykedelie følelsen som går igjen på flere typer hallusinogener. Grei rapport, hørtes ut som en fin trip, bortsett fra kompisen din som loka litt

Var bi-effektene i starten kjipe eller gikk det helt greit?
Sitat av wihicked Vis innlegg
Hmm. Kjenner ikke til dette stoffet. Hørtes veldig annerledes ut enn dmt hvertfall. Kanskje man hadde fått litt lignende effekt om man hadde tatt dmt oralt med en mao-hemmer?

Det er flere ting du beskriver her som høres ut som den kjente psykedelie følelsen som går igjen på flere typer hallusinogener. Grei rapport, hørtes ut som en fin trip, bortsett fra kompisen din som loka litt

Var bi-effektene i starten kjipe eller gikk det helt greit?
Vis hele sitatet...
Nå vet ikke jeg hvordan DMT er i forhold til aMT, men det er ikke umulig.
Har ikke fått sjangsen til å prøve DMT enda.

Ja haha, hun forresten, men ja, jeg fikk roa hu ned så hun ikke bæda x)

Kvalmen var egentlig bare der i begynnelsen, forsvant etter en time.

Men ja, jeg synes hvertfall det var en utrolig hyggelig tur ^^
Sist endret av Juliaan; 22. november 2011 kl. 19:53.