Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2269
"Panna mi var bløt, jeg hadde ingen peiling på hvor lenge jeg var borte, føltes ut som jeg har vært død lenge. Fuglekvitter og tussling i trær. Jeg følte en ro jeg aldri har kjent før, sjelen min var som en flytende trebit ned en elv omgitt av lykke og energi. Virkeligheten var en annen virkelighet. Jeg fikk svaret jeg leita etter, jeg var født på ny"

"jeg fikk svaret mitt" Det var det første jeg sa når jeg åpnet øynene.

"faen, går det bra med deg? fyfaen, shiit man. går DET BRA MED DEG? å herregud, herreguuuud"

Erik hadde super noia, det var blod på gulvet, senga og flere plasser. Kl var 8 om morran og foreldrene var ute å lufta bikkja, men skjønte ikke hvorfor Erik stressa så mye, det går bra med meg nå liksom. Men jeg skjønte han godt etterpå, for kuttet jeg hadde i panna var sickshiit. Jeg så ikke ut, blod overalt å spy. Men jeg hadde mitt livs øyeblikk, den blackouten av den smellen sendte meg langt langt langt borte i hodet mitt.

Jeg husker jeg måtte ut å spy, vi kosa oss med snus men jeg tålte det ikke, ble dårlig i magen, så jeg tryna på veit ut å traff komodekanten (tyk skarp glass kant). Det var blod på komoden, så jeg har tydeligvis tatt meg på såret deretter lent meg på komoden også tryna ut gjennom altandøra. Jeg husker ingenting av det, det var som en film. Erik ble jo sjokka, det første jeg sa når han fikk kontakt med meg var jo "jeg har fått svaret mitt". Prøv å se det for dere, jeg sitter smilende å blør mens erik springer rundt seg selv. Ingenting kunne stopp den følelse jeg hadde, jeg ble sykt glad i livet mitt,sinnsstemningen min var i fred med sjelen. Verken for mye eller for lite.

Vi hadde ingen planer om å ture denne kvelden, men når man er drita så gir man gjerne litt faen av og til. Jeg er egentlig i mot det å ture bare for å ture(og mikse med alkohol etc), vil heller prøve å få noe ut av rusen enn å leke med den. Men vi spiste 50 sopp hver for å kose oss den natta med cod zombies og worms. Den funka etter 10min, vi hadde det kjempe hyggelig, helt til jeg tryna

Ikke noe givende rusrapport sikkert, men jeg vil høre hva dere har å si, noen som har opplevd dette? Jeg føler jeg har så mye å skrive om akkurat dette men det blir bare så jeg repeterer meg selv. Virka som jeg forlot kroppen min, å så kom tilbake med ett nytt syn på alt.

Så, snusen ødela alt, ikke snus når du er på mushrooms!

peace out
Sist endret av FranzLiszt; 17. april 2011 kl. 18:28.
Ny advarsel på snusboksene fremover
*Snus kan føre til store blødninger! (Og kreft)*
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jepp, jeg vet nøyaktig hva du snakker om gratulerer!

Men så heldig som deg som blacket ut og slapp å lide, var jeg ikke
hehe, hva skjedde?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Jeg tror dette med snus er en vanesak. Er du vant til å snuse så går det nok bra. Jeg har tura med snus og syntes til og med jeg måtte ha meg en røyk attpåtil. Det var ikke det at jeg trengte nikotinen så veldig, siden den ikke ga meg noe særlig bortsett fra en slags trygg vanetilfredsstillelse. Disse tobakksproduktene lå bare så laglig til i lommene. Eneste problemet mitt med snusen var at jeg gliste og lo så mye at den datt ut hele tida.