Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2065
Anonym bruker
"Rede Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Pluggen hadde ingen benzo, men sa at vallergan funka fett hvis man holdt seg våken. Hadde mine tvil men kjøpte noen likevel. Er det noe rus å forvente eller er det rett og slett bare søppel?
Søppel. Antihistamin. Gir ingen rus som sådan. Kan lindre angst og hjelpe med soving tho. Tar man dem mens man drikker tror jeg du kan få en god del bivirkninger men jeg og en veninne gjorde dette for mange mange år siden og vår erfaring var at du gikk fra full til ikke klare å stå på beina-full.
Tja, rus og rus. Blir noe roligere om man ikke tar så mange men noen bruker fremdeles disse som allergimedisin. Husker når jeg hadde røyke pause brukte jeg en god del vallergan i de 3-4 første nettene for søvn.

4 stk 10Mg var helt greit så lenge jeg faktisk skrudde av lyset og la meg. Men rus…. Vil ikke kalle det rus
Anonym bruker
"Rede Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takker for svar. Da blir det sannsynligvis ikke noe mer av det
Nei, da prøver han å lure deg. Vallergan er ikke digg å sove på å heller ikke holde seg våken på.
Nå begynner jeg å bli nokså trøtt. Får holde meg våken bare i tilfelle. Kompis som kjenner pluggen skaffer nok pengene tilbake uansett om det virkelig er null funk
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takker for svar. Da blir det sannsynligvis ikke noe mer av det
Vis hele sitatet...
Men! Hvis du tar for å sove så er du golden

En her som mener vallergan ikke er bra til å sove på overrasker meg. Aldri sovet så godt på vallergan jeg, sov mye bedre enn noen benzo søvn noengang ga meg :P
Sitat av 420master Vis innlegg
Men! Hvis du tar for å sove så er du golden

En her som mener vallergan ikke er bra til å sove på overrasker meg. Aldri sovet så godt på vallergan jeg, sov mye bedre enn noen benzo søvn noengang ga meg :P
Vis hele sitatet...
God ide. Hvordan er det i forhold til quetiapine om du har prøvd det?
Sitat av walrusman Vis innlegg
God ide. Hvordan er det i forhold til quetiapine om du har prøvd det?
Vis hele sitatet...
Jeg har, quetiapine er for meg enormt mye mer effektivt og gir mye mindre hangover.
Sitat av 420master Vis innlegg
Men! Hvis du tar for å sove så er du golden

En her som mener vallergan ikke er bra til å sove på overrasker meg. Aldri sovet så godt på vallergan jeg, sov mye bedre enn noen benzo søvn noengang ga meg :P
Vis hele sitatet...
Ja sovner på vallergan men jeg måtte beregne ca 12-14t for å i heletatt ha en sjans til å være kjørbar på jobb dagen etterpå :P
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Ja sovner på vallergan men jeg måtte beregne ca 12-14t for å i heletatt ha en sjans til å være kjørbar på jobb dagen etterpå :P
Vis hele sitatet...
Åja, merket lite hangover fra de selv men har flere kamerater som sier det samme :P

Quetapin derimot, da blir jeg en seig zombie. Haha, helt ubrukelig faktisk
Valergan er ikke for rus. Det er en antihistamin av det gamle slaget, bivirkning er trøtthet. Gir noe hangover, dog kan en fint ta de noe tidligere enn vanlig. Quetapin virker fint det og, henger dog lengre i og gir mer hangover og lengre hangover. Vallergan virker ikke alltid. Er det full kaos i huet, da blir det qeutapin. Straffen blir hangover.
Du sover jævlig godt hvertfall. Mulig Hangover. Ingen rus.

Off topic.

Antihistaminer eller Quetiapine er for min del perfekt om jeg f.eks har sovet ræva og for lite et par dager i strekk.
Da tar jeg f.eks en Atarax og legger meg tidlig, typ 20:00. Våkner jeg da 06-08 har jeg fått 10-12 timer søvn og hentet meg bra inn igjen. Vallergan har jeg tatt én gang og det slo meg ut bra.

Søvn tar jeg seriøst! Tror også på å hente igjen underskuddet, det er da jeg føler meg best.
Sist endret av krystallkongen; 9. mai 2022 kl. 22:26.
Første jeg fikk for å sove på tilbake i '94.Husker det var grønne glass med rød trekant på etikketten.Gikk over til Phenergan som er ganske likt.De kunne jeg få på blå resept.Drev med å ta disse i årevis selv om jeg fikk både Imovane og Stilnoct.Deretter Apodorm.Ingen rus av de nei,og trasig med restless legs som bivirkning.Gikk lei av de og kuttet de ut.Kuttet også ut sovemedisin.Var bare å legge om livsrytmen endel.
Sitat av Chip Charley Vis innlegg
Første jeg fikk for å sove på tilbake i '94.Husker det var grønne glass med rød trekant på etikketten.Gikk over til Phenergan som er ganske likt.De kunne jeg få på blå resept.Drev med å ta disse i årevis selv om jeg fikk både Imovane og Stilnoct.Deretter Apodorm.Ingen rus av de nei,og trasig med restless legs som bivirkning.Gikk lei av de og kuttet de ut.Kuttet også ut sovemedisin.Var bare å legge om livsrytmen endel.
Vis hele sitatet...
Kort og greit svar fra en med erfaring, tommel opp
Oppdating her fra TS siden jeg glemte å skru på anonym i ett av innleggene. Ble noe jævlig trøtt så jeg gikk å la meg, men fikk ikke sove grunnet RLS. Det gikk over innen kort tid og da sovnet jeg godt og LENGE (15 timer tror jeg?).
Vallergan gir MEG noe Lunde en body-high. 20-40mg blir man bare trøtt av, men doser over det igjen merker man en body high av, jeg har brukt mye vallergan, ofte blandet med weed/benzo/alkohol/lyrica, fordi det booster alt.


I utlandet, selges faktisk promethazine i veske form. Dere har vell hørt om "Lean"/"purple drank" en blanding med kodein+ promethazine, men det selges også promethazine uten kodein på det illegale marked. promethazine er svært likt alimemazine.


Jeg digger vallergan, man blir ikke veldig ruset, ikke som andre stoffer, men tar du for mye vallergan får du ikke en ubehagelig følelse. Og vallergan er en gooood mix med weed/benzo/alkohol.




"Store doser Vallergan gir rusvirkning. Dersom du ikke bruker Vallergan regelmessig, vil også lavere doser kunne gi rusvirkning. Dersom dosene er svært høye kan det føre til at du blir svært trøtt og sløv. Jo større dose du har tatt av Vallergan, jo større er risikoen for uønskede bivirkninger." - Kilde: rusinfo





- Alt nevnt er min erfaring, behøver ikke være slik for alle. Jeg anbefaler ingen å ruse seg på sovemedisinen/allergimedisinen vallergan.
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Vallergan gir MEG noe Lunde en body-high. 20-40mg blir man bare trøtt av, men doser over det igjen merker man en body high av, jeg har brukt mye vallergan, ofte blandet med weed/benzo/alkohol/lyrica, fordi det booster alt.


I utlandet, selges faktisk promethazine i veske form. Dere har vell hørt om "Lean"/"purple drank" en blanding med kodein+ promethazine, men det selges også promethazine uten kodein på det illegale marked. promethazine er svært likt alimemazine.


Jeg digger vallergan, man blir ikke veldig ruset, ikke som andre stoffer, men tar du for mye vallergan får du ikke en ubehagelig følelse. Og vallergan er en gooood mix med weed/benzo/alkohol.




"Store doser Vallergan gir rusvirkning. Dersom du ikke bruker Vallergan regelmessig, vil også lavere doser kunne gi rusvirkning. Dersom dosene er svært høye kan det føre til at du blir svært trøtt og sløv. Jo større dose du har tatt av Vallergan, jo større er risikoen for uønskede bivirkninger." - Kilde: rusinfo





- Alt nevnt er min erfaring, behøver ikke være slik for alle. Jeg anbefaler ingen å ruse seg på sovemedisinen/allergimedisinen vallergan.
Vis hele sitatet...
Til info får du også vallergan i væskeform i Norge. Iallfall før, men markedføres vallergan lengre?
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Til info får du også vallergan i væskeform i Norge. Iallfall før, men markedføres vallergan lengre?
Vis hele sitatet...
Vet alimemazin finnes i veskeform ja. Og ja de produseres forsatt, men kun 20mg piller.