Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 3100
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei

Jeg hadde sex med en prostituert og kondomen sprakk 3 ganger, merket det med en gang og trakk ut og dro på en ny. Er det stor sjans for smitte da? Om hun eventuelt skulle hatt det. Jeg spurte, hun sa at hun ikke hadde noe, men hva skal jeg tro. Så sjansen er jo der, men hvor høy er den og hva er ett steg jeg burde ta nå evt?


Blodprøve hos legen må jeg vel få gjort.

Faen så kjedelig. Takk for svar
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Dette var i utlandet og ikke noe gate prostitusjon. Ung og pent kledd dame (samme alder)
Nei, hvilke kondomer bruker du? Kondomer som sprekker er som regel for små.
Sjangsen er minimal.. ville heller bekymret meg for klamydia etc.
Sitat av JohnnyNonsens Vis innlegg
Sjangsen er minimal.. ville heller bekymret meg for klamydia etc.
Vis hele sitatet...
Eller antibiotikaresistente kjøttetende gonore. Men, dette er lite utbredt ... Lite å bekymre seg for.
Sist endret av Hans Høyhet; 26. april 2022 kl. 07:20.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dette var i utlandet og ikke noe gate prostitusjon. Ung og pent kledd dame (samme alder)
Vis hele sitatet...
I stedet for å fortelle osss dette burde du kansje bestille time for sjekk sånn alle andre gjør når de har vært borti noe grums. Ingen skam det.

Sannsynligheten er stor for at hun er mer oppegående å sjekker seg jevnlig enn en som aldri har gjort det.

Test deg for kjønnssykdommer gratis
Sist endret av Dough; 26. april 2022 kl. 08:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det er omtrent nesten umulig å få HIV av et lite knull hvor kondomen var av i kort tid. Da må det en god konsentrert mengde blod inn i ditt blod. Om jeg har forstått det rett er HIV lettere og få om du tar noen i rumpa. Det er ett eller annet med slimhinnene der og at det enklere blir rifter.


Det er ellers og om jeg har forstått det rett ikke så lett etter bare en liten berøring inne i en vagina og få klamydia eller gonore. Og et av de muligens hundrevis av forskjellige HPV-virus kan du like lett få om du hadde kondomen på, da det smitter gjennom sekret. Dette går nok bra, men test deg så slipper du å bære på de mest sannsynlig unødvendige bekymringene.
Med mindre du gikk såpass hardt at noe revnet inni der og hu begynnte å blø eller at hun var helt utrolig kåt og pumpa ut masse slim så burde det gå helt fint. Men anbefaler virkelig uansett å ta deg en test, leger bryr seg ikke og gjør slike tester flere ganger i uka.
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gå å test deg så er du klar for ubetalt sex når det byr deg.
Test for hiv slår ikke ut med en gang. Kan ta uker eller måneder. MEN.: er du rask kan du få anti-HIV-tabletter som man må ta innen 72(?) timer etter samleie. Hvis du ble smittet så fjerner tablettene HIV’en
Bestil time og sjekk det er ingen skam i det og du har nok ikke noe men du vil hate deg selv for livet om det skulle være tilfelle og du sjekker for seint.

Mer interessert i hvordan du kan sprekke en kondom 3 ganger? for liten eller har du tredd den på med bare neglene eller what
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Risikoen for HIV-smitte ved vaginal sex er ikke veldig høy. Forklar deg til en lege og be om å bli testet for kjønnssykdommer. Du trenger ikke noen annen grunn enn at du har hatt ubeskyttet sex med en partner med ukjent helsetilstand. Det finnes også medisiner du kan ta i et visst tidsvindu etter at du ble utsatt, hvis du går til legen og ikke et forum.
Sjansen er liten, men skal du forhindre infeksjon om du har fått viruset må du igang med medisinering iløpet av de første timene.

Det tar også tid før kroppen danner nok antistoffer til at en test vil kunne si om du har infeksjonen eller ikke.

Ved 12uker etter smitte vil nesten 100% av tilfellene vises.
Sitat av SmokeBuddah17 Vis innlegg
Med mindre du gikk såpass hardt at noe revnet inni der og hu begynnte å blø eller at hun var helt utrolig kåt og pumpa ut masse slim så burde det gå helt fint. Men anbefaler virkelig uansett å ta deg en test, leger bryr seg ikke og gjør slike tester flere ganger i uka.
Vis hele sitatet...
Jøss, øker sjansen for å bli smittet når hun "pumper ut masse slim" altså?

Få deg testet hos fastlegen. Du trenger ikke forklare hvorfor. En urinprøve for klamydia og gonorè og en blodprøve for HIV.