Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1395
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har går på en impulsivkontroll Erlik 0 / ADHD smell og trukket et par trekk av en J jeg aldri burde trukket, kan man kjøpe noe på apoteket eller innta noe spesifikt for å manipulere/fjerne THC ifra urinen?! Har hørt om D-vitaminer i høye doser sammen med noe annet men kan ikke huske hva det var? Anyone please?!
Det er ikke noe stoff, som du kan innta eller ha på for å fjerne ditt problem. Det nærmeste er å drikke mye vann føre prøven, men dette blir mest sannsynlig oppdaget. Sammen med om du drikker for mye vann, ja, så kan du dø av det også. Men da må du drikke mye vann. Men det eksisterer ingen hurtigkur for å fjerne stoffer fra blodet ditt eller urinen din.

Det eneste som hjelper er å kutte ut den "J"'en for godt.
Sist endret av aluminiumfluorid; 16. april 2022 kl. 02:14.
Drikk veldig mykje vann dagen du tar prøve, til pisset er blankt også tar du mange vitamin B12 tabletter rundt 3 timer før prøven, det er mine einaste råd men det skal funke, lykke til kompis
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av aluminiumfluorid Vis innlegg
Det er ikke noe stoff, som du kan innta eller ha på for å fjerne ditt problem. Det nærmeste er å drikke mye vann føre prøven, men dette blir mest sannsynlig oppdaget. Sammen med om du drikker for mye vann, ja, så kan du dø av det også. Men da må du drikke mye vann. Men det eksisterer ingen hurtigkur for å fjerne stoffer fra blodet ditt eller urinen din.

Det eneste som hjelper er å kutte ut den "J"'en for godt.
Vis hele sitatet...
Så noe som dette vil også bare være tull?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så noe som dette vil også bare være tull?
Vis hele sitatet...
Ja, "detox" er nesten uten unntak tull!

Det er noen få unntak, som bl.a. blir brukt ved forgiftninger av tungmetaller som bly, kvikksølv, kadmium m.m. Da får en noe sterke syreioner, som binder seg til tungmetallet og det skilles ut i urinen. Men disse stoffene som brukes da, er ganske så skadelige i seg selv. Altså dem brukes bare når fordelene er klart bedre enn bakdelene.


Motgift er en gift som har motsatt virkning en den giften pasienten har i kroppen. Motgiften kan noen ganger være mye sterkere gift også.
Men motgiften gis da i passelig mengde, så den farlige ubalansen mere eller mindre nøytraliseres.
Et eksempel her er nervegass, der en bruker motgiften atropin. Men det er også noen få plantevernmidler, som har samme virkning som nervegass, men ikke er i nærheten av giftigheten. Atropin blir også brukt mot disse midlene, selv om atropin kan være mye giftigere.
Det ene midlet jeg tenker på er demeton-S-metyl, som det var 25 % av i et middel med navnet Metasystox. Ren demeton-S-metyl har en LD50 på 30 mg/kg kroppsvekt på rotter når inntatt igjennom munnen. Mens hos marssvin er det 110 mg/kg kroppsvekt, ved samme inntaksmåte. For å få dødeligheten til middelet, så må en gange med 4 (120 mg/kg kroppsvekt hos rotte, og 440 mg/kg kroppsvekt hos marssvin). Dette midlet skulle blandes med vann til minst 1/1000 ganger føre bruk, og ble da brukt på frukttrær. Dette midlet ble forbudt rundt tusenårsskiftet p.g.a. sin akutte giftighet. Det gir ingen langtidsskader, og brytes fort ned i naturen. Det var rett og slett for giftig.

Så kan vi sammenligne dette med atropin, som har en LD50 på 500 mg/kg kroppsvekt hos rotter inntatt igjennom munnen. Men merk da at en person har da en gang dødd av 0,143 mg/kg kroppsvekt med atropin (samme kilde). Så for mennesket er atropin mye giftigere enn demeton-S-metyl.
På den siden om LD50 så er det også ført opp en rekke andre stoffer med LD50 verdi, så kan en sammenligne diverse stoffer, og hvor giftig dem er. THC har en LD50 på 666 mg/kg kroppsvekt inntatt igjennom munnen hos rotter. Metasystox er ikke mere enn 5,55 ganger giftigere enn THC.


Virkningen på disse to er at nervegass og Metasystox hindrer en nervotransmitter (acetylkolin) å bli nedbrutt, så det hoper seg opp med acetylkolin i kløften mellom to nerveceller. Da kan ett nervesignal bli veldig mange nervesignal. Mens atropin hindrer utskillelsen av acetylkolin.
Skjønner at det muligens ikke finnes noe quick fix men er villig til å prøve typ hva som helst får å slippe unna de store konsekvensene det kan ha at prøven slår positivt ut assa, sååå anyone please?!
Jeg har brukt en fast oppskrift som har fungert for meg hver gang, 2 timer ca før du tar prøven drikk 2,5 liter med vann, og tiss godt 3 ganger før du tar prøven, når du da tar prøven og tisser for 4 gang, så er det omtrent kun vann. Garanterer ingenting men har fungert for meg både på hurtigprøver og innsendere prøver til lab
Sitat av tobbe44 Vis innlegg
Jeg har brukt en fast oppskrift som har fungert for meg hver gang, 2 timer ca før du tar prøven drikk 2,5 liter med vann, og tiss godt 3 ganger før du tar prøven, når du da tar prøven og tisser for 4 gang, så er det omtrent kun vann. Garanterer ingenting men har fungert for meg både på hurtigprøver og innsendere prøver til lab
Vis hele sitatet...
Brukte B12 vitamin for å få pisset gult men utvannet slik at det ikkje ser mistenkeligt ut
Til et annet poeng, om du får vannet ut urinen eller forkludret prøven: tror du ikke de kan se på det som direkte sabotasje? Det er ikke uvanlig at det får konsekvenser som om den var positiv. Nå spørs det på de i apparatet rundt deg og hvor de legger listen. Men vær forsiktig å tenk deg om før du risikerer helsen din for å "lure" deg utav denne situasjonen. Mange såkalte quickfix metoder funker bare med flaks eller an gang i blant. Hvis ikke hadde alle gjort lignende