Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2029
Skal på tur til utlandet snart for å feste. Trenger noen klestips. Tenkte bukse og skjorte en av dagene, men hva annet ? tips for herre
Berre fjølg kleskoden til de stedene du ska feste i?
En jakke gjør masse. Bruk over skjorte eller ensfarget t- skjorte med fint snitt, alt etter anledning. Bruk til jeans eller en mer klassisk bukse. Hel dress kan være både tøft og pent. Viktig med bra og matchende sko. Vær gjerne var på detaljer.
Viktigst er det å føle seg vel i det man har på seg. Er du på en flott restaurant, har du på deg flotte klær etc.
Er det typ syden så kommer du langt med en kul kortermet skjorte og et par shorts. Sleng på et par kule sneakers så er du ca i mål!
"Utlandet" er jo veldig vagt. Kleskoden i Milano er helt annerledes enn Benidorm for eksempel. Du sier heller ingenting om klima.
Men, sånn generelt kommer du langt med chinos, skjorte og helt enkle hvite sneakers.
Disse funker alltid:

-Hvite sko !
-Helhvit t-skjorte med noe lett over !
-Jeans i lyseblå eller helsvart sammen med helhvit t-skjorte og en åpen skjorte enten svart eller rutete !
-En hvit caps med helhvit genser eller svart og hvit genser, blå/svart bukse og hvite sko !


-Caps er undervurdert! Altså en FIN caps med en kjent merke (dessverre er merke nødvendig, vi lever i en slik verden). Nike, Adidas og Polo har kule capser! Koster mellom 180kr - 600kr men disse har du lenge om du tar vare på de, og har du en ansiktsform som passer med å ha caps bakover, GJØR DET!! Vi jenter elsker det, (nå vet ikke jeg om du bryr deg om jenter) men jenter elsker det
Samme som vi elsker gutter som er cocky... dessverre xD

Til sist vil jeg nevne en helhvit t-skjorte med en blå/svart/blågrønn blazer, svart bukse og hvite sko eller bare svarte pensko. Funker alltid!

Ogsååååååååå style håret, trimme skjegget og parfyme ! Oh yesss ! ! ! Sleng på med enkle billige armbånd ...

Lykke til , viktigste er hva du føler deg fin i , for det kan gi 200% selvtillit og da vil det vises godt på deg ! ! God tur - kos deg
Morsomt hva noen ønsker å få tips fra oss freakere om, godt vi er en allsidig gjeng!

Jeg tenker at du burde kle deg slik at du representerer hvem du er. Velg klær utfra hva du liker og ikke hva du tror andre liker. Har du ræva smak så ga jeg deg nettopp et dårlig tips.
parkas
Dressbukse og hvit skjorte. Funker til omtrent alle anledninger, bare pass på riktig fit
Louis Vuitton high tops, Balmain skinny ripped jeans, Dior t-skjorte, Gucci jakke, helgull Rolex DayDate og en 5ct VVS Diamant øredobb. Da er vi der ��