Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1373
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, dette skjedde for litt over 2 år siden, var dagen før jeg fylte 17, var rundt 180 høg og veide 60kg.
Møtte en del kompiser for å ta molly og jeg endte opp med å droppe ~0.6g på en gang. Ble ganske fort daff og når det kikka inn skikkelig så lå jeg på gulvet å rulla rundt i timesvis, var som om jeg ikke hadde kontroll på kroppen min engang, ble også ganske varm etterhvert. Husker relativt lite fra den kvelden og ble fortalt i ettertid at jeg lå der i rundt en halvtime bevisstløs før jeg våknet til igjen. Deretter følgte en 2 dager lang nedtur med syke halliser og lite søvn.
Så spørsmålene mine er da:
Hva skjedde? Hvorfor 'mista jeg kontroll på kroppen'?
Hvorfor ble jeg bevisstløs?
Tok jeg overdose?
Kunne jeg dødd?
Noen med lignende opplevelser?
Du tok alt, alt for mye. 600mg er en idiotisk dose. 100-150mg hadde passet bedre. Du tok bare mye, og ble helt fucked up og fikk en sykt vond nedtur. Du kunne sikkert dødd, men det er ganske usanssynlig. Jeg har flere liknende opplevelser, sist jeg tok mdma tok jeg alt for mye selv. Ikke verdt det. Doser riktig. Les deg opp, for egen del.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Du tok 0.6 gram MDMA og lurer på om du tok overdose?
Et raskt googlesøk, og noe EN HVER PERSON BURDE VITE før de tar MDMA er at en vanlig dose ligger på ca 120mg, altså 0,12 gram.

Ja du tok overdose, det kunne gått mye værre med deg.
Du tok alt for mye. Overdose ja. Ja du kunne dødd. 0.6g i en dropp og 60kg? Idioti.
Hei, ja du fikk en overdose der. Blackout er ikke uvanlig heller da.

Mdma blir veldig nevrotoksisk over en viss dose, stor påkjenning på hjernen.

Har vært borti lignende, bra det gikk bra med deg.
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg mener ikke å være slem, men jeg klarer ikke å skjønne hva som foregår oppi huet på dere som bare hiver innpå uten å engang ta dere 2 sekunder til et lite google-søk??? Jeg har vært idiot og hevet innpå selv, men da har jeg i det minste visst at det har vært for mye og gjort det intensjonelt. Hvorfor leser dere dere ikke opp før dere prøver ting?

Ja, du tok OD. Kvelden kunne endt MYE verre for deg. Bruk huet neste gang.
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg mener ikke å være slem, men jeg klarer ikke å skjønne hva som foregår oppi huet på dere som bare hiver innpå uten å engang ta dere 2 sekunder til et lite google-søk??? Jeg har vært idiot og hevet innpå selv, men da har jeg i det minste visst at det har vært for mye og gjort det intensjonelt. Hvorfor leser dere dere ikke opp før dere prøver ting?

Ja, du tok OD. Kvelden kunne endt MYE verre for deg. Bruk huet neste gang.
Vis hele sitatet...
Har alltid lest meg opp på rusmidlene jeg har brukt og har alltid visst hva riktig dosering er, men har hadd en tendens gjennom 'karrieren' min til å overdrive. Hvorfor? idk.
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har alltid lest meg opp på rusmidlene jeg har brukt og har alltid visst hva riktig dosering er, men har hadd en tendens gjennom 'karrieren' min til å overdrive. Hvorfor? idk.
Vis hele sitatet...
Hvorfor ? Manglende viljestyrke, dømmekraft og risikovurdering, og, ett godt eksempel på at du burde avstå fra rusmidler generelt, når det å vite anbefalt/max dose tydeligvis er irrelevant for deg når du doserer...

Amfetaminer, spesielt MDMA, er nesten alltid uten unntak som ordtaket sier: "Less is more".

Tenk mer på kroppen og hjernen din ved rusbruk, så er du langt på vei!
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Så er det jo en gang sånn at erfaring kommer med alder, men vet om flere rundt 25-30 år gamle, som har mye bedre dømmekraft ifht. rusmidler enn folk på 40+, så om det stemmer det med erfaring og alder, er jeg mer i tvil på
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har alltid lest meg opp på rusmidlene jeg har brukt og har alltid visst hva riktig dosering er, men har hadd en tendens gjennom 'karrieren' min til å overdrive. Hvorfor? idk.
Vis hele sitatet...
Hvorfor kommer du da her som et stort spørsmålstegn til hvorfor alt dette skjedde? Alle som leser seg opp på mdma VET at dette er overdosering så ser værtfall ikke noe grunn til å starte noe tråd bare for høre at du er idiot i etterkant? hva er det jeg ikke skjønner her?
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av itschaaaboyyy Vis innlegg
Hvorfor kommer du da her som et stort spørsmålstegn til hvorfor alt dette skjedde? Alle som leser seg opp på mdma VET at dette er overdosering så ser værtfall ikke noe grunn til å starte noe tråd bare for høre at du er idiot i etterkant? hva er det jeg ikke skjønner her?
Vis hele sitatet...
Gutten ville vel bare skryte litt over hvor mye dop han greier å ta. Classic prematur oppførsel. Er ikke for ingenting at det kalles "ung og dum"