Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 802
Fuck Mr. Plod!
Har ikke sett så mye om denne komboen her på forumet.

Men i helgen testet jeg dette, å fyfaen!

Det er jo den sykeste rusen jeg noen gang har opplevd.

Du glemmer helt hvem du er og alt du ser/føler er bare masse farger, lys, rare lyder og en sykt behagelig følelse i hele kroppen.

Det er en helt ubeskrivelig digg rus. Jeg har aldri prøvd dmt før, men jeg får akkurat den rusen jeg forestiller meg dmt som. Totalt borte fra virkeligheten.

Noen andre som elsker denne komboen?

Prøvde meg på mdma og n2o. Men dette var ikke i nærheten av like digg.

Jeg er så sjokkert over at ikke flere snakker om denne komboen.

Følte bare for å dele dette, takk for meg
Weed og n2o? Bortkasta lystgass i mine øyne. Spar det til lsd eller sopp (eller andre psykedelila..). If you know, you know.
Fuck Mr. Plod!
Trådstarter
Sitat av Herr potet Vis innlegg
Weed og n2o? Bortkasta lystgass i mine øyne. Spar det til lsd eller sopp (eller andre psykedelila..). If you know, you know.
Vis hele sitatet...
Klar over det aldri prøvd det selv dog. Men kan tenke meg at det er 100x bedre.

Men nei, jeg fikk 10x bedre effekt av n2o sammen med weed enn uten weed.
Enig med deg Nøddy. Brukt mer lystgass enn de fleste da en kamerat hadde fri tilgang til gassen igjennom jobben i noen år og selv før det så har det gått mer penger på lystgass enn jeg er stolt over å innrømme. Kombinert gassen med stort sett alt man kan tenke seg av drugs. Røyket masse hasj i kombinasjon med lystgass uten at det har vært så spesielt, men her for en stund siden ble jeg tatt skikkelig på senga!

Hadde hatt ett opphold fra cannabis på minst ett år og putta i meg en del gabapentin, røyka meg så fjern at jeg var på kanten til å få ett panikkanfall, men samtidig sitter å har lættis. Tar tre patroner i slengen og fyfaen jeg tripper så jævelig! Synet fryser, ser ikke forskjell på om jeg har øynene åpne eller igjen og jeg faller inn i fraktaler. Våkner med trynet planta ned i soffaen og lurer på hva faen som nettopp skjedde. Repeterer prosessen og blir helt målløs av de mest sinnssyke åpenbaringene som er så syke at man ikke klarer å forklare dem med ord, men som sant nok er glemt etter ett par minutter.

Ble så tatt på senga for jeg har røyka hasj og tatt lystgass mange ganger, men aldri med så lav cannabis toleranse eller med gabapentin innabords. Forventet ikke å trippe, og jeg har aldri trippa på lystgass før med mindre jeg allerede er på tripp med psykedelika av visse slag innabords. Trippen var jo kjempe kort, men overgår faktisk de gangene jeg har feks kittyflippet med gass eller nexusflippet med gass. Det var litt som å gå dypt ned i ett K-hole

Er dog ikke enig i at det er diggere enn å kombinere lystgass og molly da, men det blir jo noe helt annet da man ikke tripper i den forstand på molly og gass, men får en eufori av en annen verden.
Sist endret av Alge; 14. mars 2022 kl. 12:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Lystgass er snodige greier ja, pass på at du får nok oksygen da
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Holder meg langt unna lystgass etter tråden her i fjor om han som døde.
Fuck Mr. Plod!
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Holder meg langt unna lystgass etter tråden her i fjor om han som døde.
Vis hele sitatet...
Er det big news at man dør uten oksygen i kroppen?

Det lærte jeg da jeg var liten guttunge

Men neida, viktig å puste mellom dragene.

N2o er vel en av de sunnere rusmidlene, hvis du vet hvordan man gjør det
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Holder meg langt unna lystgass etter tråden her i fjor om han som døde.
Vis hele sitatet...
Holder du deg unna alt annet folk har daua av også eller? Som alkohol, bilkjøring eller badeplasser?

Det var careless bruk! Det er dessuten ingen bevis i den tråden for at lystgass hadde noe med dødsårsaken å gjøre, selv om det med stor sannsynlighet hadde det. Puster du inn noe som ikke inneholder oksygen lenge nok er du dømt til å dø faktisk. Bruker du gassen i moderasjon og gjør visse enkle tiltak for å få i deg nok oksygen så er lystgass ganske trygt.