Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1963
Ekspert på påstander
Jeg har snust i mange år, men i det siste føler jeg at snus renner fortere enn før. Jeg bruker skruf fresh som skal i utgangspunktet vare i 20-30 min, men nå renner det etter 5-10 min. Har snusprodusenten gjort snusen sånn, for å tjene mer penger? Eller at jeg ikke tørker vekk spytt under leppa før jeg setter inn snus?
Anonym bruker
"Plaprende Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Snuser g3 volt nr08 og har nylig akk fått samme problem, starter å renne etter 10 min, uansett hvor mye jeg tørker leppa før.
Hæ, så fort? Jeg har snusa i mange år å snuser for det meste general classic ekstra sterk. Å den kan jeg ha i 60min-90min.

Er jo når det renner når smaken kommer
Det har nok mest å gjøre at du produserer mer spytt i munn, og da vil snusen renne. er nok der problemet ligger.
Jeg har aldri forstått meg på folk som på død og liv skal snuse, når dem ikke takler smaken av snus ��
Sitat av RaveX Vis innlegg
Jeg har aldri forstått meg på folk som på død og liv skal snuse, når dem ikke takler smaken av snus ��
Vis hele sitatet...
Å herregud. Kun en ikke-snuser kan lire ut av seg noe så dumt. Å få snussaft i kjeften blir omtrent det samme som når en røyker får tobakkrester i kjeften.

Det er ikke sånn at vi ETER snusen eller slikker i oss snussaft som om det skulle vært honning
Rart, vet dessverre ikke hva det kommer av, men kanskje du har mer spytt i munnen enn vanlig? Det kan skje av forskjellig grunner. Gikk på en medisin som økte spyttproduksjonen for en stund siden, da var det sånn hos meg også.

Verste er når man sovner med snus og våkner opp med snus-juice i hele kjeften
Sitat av Hidden_sniper Vis innlegg
Å herregud. Kun en ikke-snuser kan lire ut av seg noe så dumt. Å få snussaft i kjeften blir omtrent det samme som når en røyker får tobakkrester i kjeften.

Det er ikke sånn at vi ETER snusen eller slikker i oss snussaft som om det skulle vært honning
Vis hele sitatet...
En boks om dagen i 14 år. Helt uerfaren jeg ja.
New generation
colakork's Avatar
Epok tjener jo bank på å selge snus som ikke renner.

Prøv dem ut?
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Hidden_sniper Vis innlegg
Å herregud. Kun en ikke-snuser kan lire ut av seg noe så dumt. Å få snussaft i kjeften blir omtrent det samme som når en røyker får tobakkrester i kjeften.

Det er ikke sånn at vi ETER snusen eller slikker i oss snussaft som om det skulle vært honning
Vis hele sitatet...
Har inntrykk av at det er veldig vanlig blant de jeg kjenner og gjorde det selv også.
Tror jeg hadde slutta og snuse vist ikke jeg hadde tålt litt saft. Når jeg ser folk tørke seg under leppa før dem hiver inn en snus. Blir jeg litt forbanna. Spesielt nå i coviden. Det er en skikkelig uhygienisk vane dere har lagt dere til. Ser noen skriver at snusen skal vare 20/30 minutt. Er det noe dere har lest i bruksanvisningen? Jeg har den gjerne inne til jeg merker at det ikke er mere effekt. Gjerne 2 timer pluss. Men kan ikke si at jeg har merket noe mere eller mindre renning. Bruker g3 white no.2
Ekspert på påstander
Trådstarter
Sitat av RaveX Vis innlegg
Jeg har aldri forstått meg på folk som på død og liv skal snuse, når dem ikke takler smaken av snus ��
Vis hele sitatet...
Hehe, dudu.. når du drikker en pils, de første 0,4 liter er digg. Men det siste 0,1 liter er ikke digg, da har du del spyttet og pilsen er kanskje blitt lunken. Har du likt å drikke opp spyttet og ekkel lunken pils uten kullsyre det er akkurat samme som snus.

Sitat av 5FDP Vis innlegg
Tror jeg hadde slutta og snuse vist ikke jeg hadde tålt litt saft. Når jeg ser folk tørke seg under leppa før dem hiver inn en snus. Blir jeg litt forbanna. Spesielt nå i coviden. Det er en skikkelig uhygienisk vane dere har lagt dere til. Ser noen skriver at snusen skal vare 20/30 minutt. Er det noe dere har lest i bruksanvisningen? Jeg har den gjerne inne til jeg merker at det ikke er mere effekt. Gjerne 2 timer pluss. Men kan ikke si at jeg har merket noe mere eller mindre renning. Bruker g3 white no.2
Vis hele sitatet...
Har ikke problem med renning, men det er ikke digg å få alt på en gang og spesielt når du får det i halsen sånn plutselig. Vurderer å bytte snus og se om det hjelper. Å tørker seg i leppa er en slags rituale for noen snusere.

Sitat av colakork Vis innlegg
Epok tjener jo bank på å selge snus som ikke renner.

Prøv dem ut?
Vis hele sitatet...
Har prøvd dem, men syns det er ikke noe digg. Iser lett i tennene av epoken.

Sitat av RapTouR Vis innlegg
Det har nok mest å gjøre at du produserer mer spytt i munn, og da vil snusen renne. er nok der problemet ligger.
Vis hele sitatet...
Har alltid hatt en stor spyttprodouksjon, men tror den er blitt større nå..
Sist endret av IRead; 14. februar 2022 kl. 22:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det pleier å skje meg når jeg snuser for mye eller er sår i kjeften. Å trappe ned litt en liten periode hjelper en del.
Kall meg gjerne for gammeldags, men at snusen renner er jo mye av opplevelsen. Snuste i utgangspunktet løs i 10 år og det renner og koser seg i munnen!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Snuser g3 volt nr08 og har nylig akk fått samme problem, starter å renne etter 10 min, uansett hvor mye jeg tørker leppa før.
Vis hele sitatet...
Samme problem. Samme snus.

At den renner er ikke noe problem. Men føles ut som det er luft/mellomrom inni posen.

Nå eksperimenterte jeg litt her, og presset snusen HELT flat før jeg stakk den i kjeften.


Har man snusen på siden btw, varer den lengre. Jeg gjør ikke det, men det funker.
Prøvd å legge snusen i papir og klemme ut endel saft ?
Hvor stort problem er det mulig å lage ut av noe som er en naturlig konsekvens av ens egne handlinger?

Skulle ønske jeg likte dressing på hamburgeren min for da hadde det smakt bedre med hamburger med dressing. Wow!